Poster: Ferre
heb em beluisterd
eerste 2 overgangen zijn mooi, niet 100% maar goed
3e overgang is niet goed
4e overgang gaat, maar is ook niet mooi
5e en 6e overgang dan weer wel redelijk goed
en 7e en tevens laatste overgang is ook niet mooi en niet goed
Poster: trance
lekker positief! als je nou ook nog even zegt wat er aan mankeert behalve afkraken heeft deze jongen er mischien ook nog wat aan.
Ik heb hem ook geluisterd, op zich wel lekkere nummers allemaal. De overgan naar dat nummer van g-spot toe sadness vind ik persoonlijk de beste en mooiste. Over het algemeen mankeert er qua mix helemaal niet zoveel aan. Je timing is in het algemeen goed alleen zou je wat strakker moeten pitchen, vooral op het einde (laatse paar nummers). Verder gewoon blijven oefenen, en hier lekker je mixjes neer zetten. Verder zou ik van zeikerds hier niks aan trekken alleen van de mensen die je goeie tips en feedback geven. Hopelijk heb je hier wat aan gehad?
Poster: Phenix
Ik zie het zelf ook niet als afkraken. Iemand vraagt om meningen over zijn/haar mix.
Als iedereen zou zeggen goeie mix terwijl er mensen zijn die wel opmerkingen heeft over de mix dan heeft de topic starter er nog niets aan.
Als iemand een mix post dan moet die persoon wel tegen opbouwende kritiek kunnen anders moet men zijn mix hier niet posten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.