Poster: MauriceForge2 Tairip : dat ben ik niet helemaal met je eens, tuurlijk wordt het nou makkelijker om te kunnen draaien, ik blijf ook 100 % procent vinyl ondersteunen, maar voor erbij is het zeer vet. En er is 1 groot voordeel : Doordat je niet meer manueel hoeft te synchroniseren, kan je veel dieper into the sound gaan en je veel meer bezig houden met live edits en remixen maken en misschien wel een soort produceren on the fly...en als je op het filmpje hoort wat je in combinatie met live kan, ga ik er zeer hard over denken om ook zon ding aan schaffen......maar eerst live 6 scoren....
Poster: tairip
Dan brand je toch meer op 1 cd?
Ik zou liever WAV draaien dan MP3 aangezien de kwaliteit van MP3 meestal niet erg toppie is!
Ik draai geen MP3's die minder dan 256 zijn. Het liefst draai ik ze helemaal niet.
P.s. ik snap wel dat je nu creatiever te werk kan gaan alleen het word je nu wel allemaal erg makkelijk gemaakt vind je niet?
Poster: WinstonMaar op een bepaald moment heb je 100 cd 's met 1 of 2 of 3 tracks.
Ja hallo, eerst maak je je druk omdat je een hele cd vol moet hebben dan brand je weer 1 nummer op een cd.... tis ook nooit goedhaha
P.s. dan doe je oude nummers die je niet meer draait eruit! P.s. ik neem ook altijd wel 50 a 80 platen mee als ik een anderhalf uur moet draaien (100cd's is makkelijker mee nemen!), dit omdat je moet kunnen inspelen op het publiek.
Poster: MauriceForge
Beetje raar om dit te zeggen, je weet het nooit, sommige dj's hebben ook niet de intentie om pro te worden maar doen het voor de lol thuis en op kleine feessies.
Poster: MauriceForge
maar ontopic weer : digital is the future in ieder geval, en niemand kan dat ontkennen, dus zul je als upcoming dj er toch iets mee moeten doen om uiteindelijk er te komen.
Daarom de DJM-800 en de CDJ-1000!
Wat voor mixer zit er in de case? Het lijkt sterk op een DJM-600S, Amerikaans? omdat er geloof ik Kill switches o.i.d. naast de X-fader zitten!
Poster: ramses
heeft iemand meer info van deze case want ik vind het niet op site
en kan je het stuk voor je laptop appart kopen want ik heb een [ rrc-rrdjcd12w
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.