M.I.L.E 2006
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djjw    posted on 11-10-2006 18:55
In het weekend van 28 en 29 oktober is de  MILE2006 beurs in Nieuwegein.
Voor de liefhebbers mile2006
User edit by djjw on 11-10-2006 @ 19:00:58 (43%)

What do you think about M.I.L.E 2006 ??

Vote :   

thomaz    posted on 11-10-2006 18:56
als ik op de link druk, kom ik weer opdezelfde site terecht als waar ik nou typ
djjw    posted on 11-10-2006 19:01
mijn fout, sorry
het is nu gefixxed
thomaz    posted on 11-10-2006 19:02
oke
Lead    posted on 11-10-2006 19:54
Ik heb hier idd al over gehoord. Een live muziekanten beurs met een aparte ruimte voor DJ spullen. Is volgens mij nu voor de 2de of 3de keer dat hij gehouden wordt. Ik ga zeker even kijken, maar Pioneer zal er geen standruimte hebben.

Even voor het idee, de plattegrond :

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-10-2006 19:54 (1%)
Thomz    posted on 11-10-2006 21:36
Precies niet zo veel producenten van dj gear, zie alleen Behringer, Dateq, Denon en Stanton.
djjw    posted on 11-10-2006 21:44
Poster: Thomz
Precies niet zo veel producenten van dj gear, zie alleen Behringer, Dateq, Denon en Stanton.

voor iemand die wat verder wil kijken, ook naar bv. geluids sets of final scratch
is er best wat tezien, er is verder niet echt veel op beurzen gebied in nederland
dit jaar dus wil je toch wat nieuws zien van bv denon heb je de mogelijkheid.
Thomz    posted on 11-10-2006 21:47
Poster: djjw

voor iemand die wat verder wil kijken, ook naar bv. geluids sets of final scratch
is er best wat tezien, er is verder niet echt veel op beurzen gebied in nederland
dit jaar dus wil je toch wat nieuws zien van bv denon heb je de mogelijkheid.

Volgens mij is FS toch Stanton, en die heb ik toch genoemd :s

Jullie hebben toch ieder jaar DJ Expo?
djjw    posted on 11-10-2006 21:55
Poster: Thomz

Jullie hebben toch ieder jaar DJ Expo?

nee , de expo's vielen nogal wat tegen, vind ik persoonlijk.
maar dit jaar is er dus eigenlijk niks geweest verder.

en idd, is final scratch van stanton.
ik dacht dat je echt de dj gear bedoelde van stanton.
User edit by djjw on 11-10-2006 @ 21:57:53 (48%)
Thomz    posted on 11-10-2006 22:09
Poster: djjw

nee , de expo's vielen nogal wat tegen, vind ik persoonlijk.
maar dit jaar is er dus eigenlijk niks geweest verder.

en idd, is final scratch van stanton.
ik dacht dat je echt de dj gear bedoelde van stanton.

Ahzo, denk dat je best bent om ieder jaar naar de Messe te gaan.

Wie gaat er hier eigenlijk in maart naar de Messe?  Ikke  wel  :d
DizZorder    posted on 11-10-2006 23:19
tis bij mij om de hoek, ff checke dat weekend Happy, laughing
Laidback    posted on 11-10-2006 23:28
ik heb hier wel van gehoord.  zelfs vandaag op school nog..

maar ik ben niet van plan hier heen te gaan Happy, laughing
mijn intresse ligd toch op Pro Dj en Pro Light ..

daarom gaat het de music messe 2007 wel worden! :D

(nu alleen nog even Press Passes weten te regelen!.. haha)

maar de mensen die hier heen gaan..
als jullie een paar fotos willen schieten.. van de Dj Erea..
misschien dat het wel wat is...
User edit by Laidback on 11-10-2006 @ 23:29:25 (46%)
Jorrit    posted on 11-10-2006 23:33
Poster: Lead
Ik heb hier idd al over gehoord. Een live muziekanten beurs met een aparte ruimte voor DJ spullen. Is volgens mij nu voor de 2de of 3de keer dat hij gehouden wordt. Ik ga zeker even kijken, maar Pioneer zal er geen standruimte hebben.

Even voor het idee, de plattegrond :

Lead, Mennegat is toch de importeur van Denon?
Zou je ze in Almere niet eens overhalen dan? Winking my eye
Reind    posted on 12-10-2006 00:33
Poster: Laidback
(nu alleen nog even Press Passes weten te regelen!.. haha)

En door mensen zoals jou moet "echte" pers vandaag de dag zeuren om zijn pers accreditatie. Gelukkig hebben we vorig jaar alles netjes af gehandeld op de Messe en was ons nederlands contact persoon tevreden maar ze gaan er steeds harder en harder op controleren.

Je zult dus wel met iets op de proppen moeten komen voor je een pers accreditatie krijgt inclusief toegang tot het pers centrum e.d, en das maar goed ook want anders word het een gigantische puinzooi. (ik kreeg ze vorig jaar ook pas voor het eerst, de jaren daarvoor kreeg ik gewoon 0 op request bij een aanvraag)
Laidback    posted on 12-10-2006 00:43
Poster: Reind

En door mensen zoals jou moet "echte" pers vandaag de dag zeuren om zijn pers accreditatie. Gelukkig hebben we vorig jaar alles netjes af gehandeld op de Messe en was ons nederlands contact persoon tevreden maar ze gaan er steeds harder en harder op controleren.

Je zult dus wel met iets op de proppen moeten komen voor je een pers accreditatie krijgt inclusief toegang tot het pers centrum e.d, en das maar goed ook want anders word het een gigantische puinzooi. (ik kreeg ze vorig jaar ook pas voor het eerst, de jaren daarvoor kreeg ik gewoon 0 op request bij een aanvraag)

ik ga kijken wat er van komt Happy, laughing
mocht het lukken.. dan ga ik er ook zeer zeker een heel verhaal over schrijven!
met uitgebrijde foto reportage!.
daar is de pers dag ook voor..
de ruimte hebben om overal alles over te weten te komen.. zonder dat je omver word gelopen door allemaal anthausiaste mensen Happy, laughing
en als ik alleen alles wil bekijken.. en uit me neus wil vreten..
dan koop ik wel een normaal kaartje ..
ik ga ook echt geen dom lul verhaal neerzetten..
ik wil alleen een zo goed mogelijk verhaal kunnen neerzetten over de beurs! Happy, laughing

en ja.. het valt altijd te proberen..
er zijn ook op zeker zat mensen die sown pasje scoren en de hele dag een beetje uit hun neus staan te vreten.. nja.. daar kom ik niet voor! Happy, laughing
Reind    posted on 12-10-2006 01:34
Poster: Laidback
mocht het lukken.. dan ga ik er ook zeer zeker een heel verhaal over schrijven!

En je weet ook al voor wie? Je zult namelijk wel aan moeten tonen dat je voor iets of iemand werkzaam bent, daarna word gekeken of je pers accreditatie krijgt of niet.

En er zijn niet zat mensen (zoals jij beweerd) die zo'n pasje scoren en daarna uit hun neus gaan vreten, ik heb in het pers centrum heel veel mensen gesproken en je wil niet weten wat daar NA afloop nog aan werk verzet word om alles voor een deadline (en dat is alles eerder dan een ander publiceren) te halen. Daarnaast is er nog veel meer werk te doen dan een verhaaltje schrijven en wat foto's erbij plaatsen.

En alleen op zaterdag is het onmenselijk druk hoor, alle andere dagen kun je er prima een rondje lopen.

Mocht je wel als pers gaan, neem een laptop, digicam en een paar lekker lopende schoenen mee (+ iemand waar je samen alles mee af loopt anders mis je de helft) want je loopt een halve marathon op zo'n dag door alle hallen heen. Winking my eye
User edit by Reind on 12-10-2006 @ 01:37:02 (32%)
Jorrit    posted on 12-10-2006 19:23

Wist je ook dat echte pers een perskaart hebben, die bruikbaar is voor elk evenement? Een OV-jaarkaart voor de pers... :P
Reind    posted on 12-10-2006 19:24
Poster: Jorrit

Wist je ook dat echte pers een perskaart hebben, die bruikbaar is voor elk evenement? Een OV-jaarkaart voor de pers... :P

Yeps, alleen moet je dan aan een aantal stricte voorwaarden voldoen..... daar kom je dus niet zo maar 1-2-3 aan. Ik heb er wel eens naar geinformeerd en in mijn geval is het onmogelijk aan een perskaart te geraken.
Yorick    posted on 12-10-2006 19:31
lijk me leuk om er heen te gaan alleen jammer dat het zo ver is...
DizZorder    posted on 12-10-2006 22:11
bodegraven - nieuwegein is net 20min met de auto .. A12 afscheuren Happy, laughing
Lead    posted on 13-10-2006 09:32
Poster: Reind...
en in mijn geval is het onmogelijk aan een perskaart te geraken.

Ja natuurlijk voor ons is zo'n algemene perskaart ook niet mogelijk om te krijgen, anders zou iedereen met een website zomaar zo'n kaart kunnen fixen... Hoewel, zouwel makkelijk zijn Winking my eye

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-10-2006 09:44 (25%)
Reind    posted on 13-10-2006 12:41
Poster: Lead

Ja natuurlijk voor ons is zo'n algemene perskaart ook niet mogelijk om te krijgen, anders zou iedereen met een website zomaar zo'n kaart kunnen fixen... Hoewel, zouwel makkelijk zijn Winking my eye

Naja dat je een website hebt zoals die van ons is het grootste obstakel nog niet, het zit hem meer dat je journalistiek gestudeerd moet hebben en aan moet kunnen tonen dat je perskaart van enig nut is.

Aangezien ik ondertussen 26 ben en nog aan het studeren ben word het een beetje lastig om daar journalistiek naast te gaan doen Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.788 days.
 Post CommentThat would be 226.3 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 15 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 3.053
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.512