Poster: Thomz
Precies niet zo veel producenten van dj gear, zie alleen Behringer, Dateq, Denon en Stanton.
Poster: djjw
voor iemand die wat verder wil kijken, ook naar bv. geluids sets of final scratch
is er best wat tezien, er is verder niet echt veel op beurzen gebied in nederland
dit jaar dus wil je toch wat nieuws zien van bv denon heb je de mogelijkheid.
Poster: Thomz
Jullie hebben toch ieder jaar DJ Expo?
Poster: djjw
nee , de expo's vielen nogal wat tegen, vind ik persoonlijk.
maar dit jaar is er dus eigenlijk niks geweest verder.
en idd, is final scratch van stanton.
ik dacht dat je echt de dj gear bedoelde van stanton.
Poster: Lead
Ik heb hier idd al over gehoord. Een live muziekanten beurs met een aparte ruimte voor DJ spullen. Is volgens mij nu voor de 2de of 3de keer dat hij gehouden wordt. Ik ga zeker even kijken, maar Pioneer zal er geen standruimte hebben.
Even voor het idee, de plattegrond :
Poster: Laidback(nu alleen nog even Press Passes weten te regelen!.. haha)
Poster: Reind
En door mensen zoals jou moet "echte" pers vandaag de dag zeuren om zijn pers accreditatie. Gelukkig hebben we vorig jaar alles netjes af gehandeld op de Messe en was ons nederlands contact persoon tevreden maar ze gaan er steeds harder en harder op controleren.
Je zult dus wel met iets op de proppen moeten komen voor je een pers accreditatie krijgt inclusief toegang tot het pers centrum e.d, en das maar goed ook want anders word het een gigantische puinzooi. (ik kreeg ze vorig jaar ook pas voor het eerst, de jaren daarvoor kreeg ik gewoon 0 op request bij een aanvraag)
Poster: Laidback
mocht het lukken.. dan ga ik er ook zeer zeker een heel verhaal over schrijven!
En door mensen zoals jou moet "echte" pers vandaag de dag zeuren om zijn pers accreditatie. Gelukkig hebben we vorig jaar alles netjes af gehandeld op de Messe en was ons nederlands contact persoon tevreden maar ze gaan er steeds harder en harder op controleren.
Poster: Jorrit
Wist je ook dat echte pers een perskaart hebben, die bruikbaar is voor elk evenement? Een OV-jaarkaart voor de pers... :P
Poster: Reind...
en in mijn geval is het onmogelijk aan een perskaart te geraken.
Poster: Lead
Ja natuurlijk voor ons is zo'n algemene perskaart ook niet mogelijk om te krijgen, anders zou iedereen met een website zomaar zo'n kaart kunnen fixen... Hoewel, zouwel makkelijk zijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.