Poster: BillyArdJammer jammer jammer, dit soort zaken doet afbraak aan de muziek waar ik zo van houd.
dit soort zaken maakt dat house niet meer underground is , maar doorsnee hapklaar voer waar de 50 + huisvrouw inmiddels ook mee bekend is.
Dit soort zaken heeft er voor gezorgd dat er van die mooie tijd werkelijk niets meer over is !
ik ben geen vroeger figuur, maar als ik dit zo zie krijg ik met betrekking tot house echt wel weer zin in VROEGAH .
Vroegah was de scene intenser, mooier , en vooral echter T wordt tijd dat mensen als tiesto de markt niet meer zo moeten kunnen verzieken
Poster: sjefkuh
haha zien er wel leuk uit:P alleen ik houd het net als dj_jr op nike airmax:P
Poster: diddy
Héhé schoenen voor dj's is gewoon belachelijk je doet toch gewoon aan waar je goed in zit.In mijn geval air max van nike maar dat doet er niet toe.ik vind als je zi begint is het echt overdreven.Wand wat hebben schoenen nu met muziek te maken?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.