[Mening] Tiesto en Reebok Presents DJ Shoenen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

_Ivan_    posted on 11-10-2006 07:42

Last night Tiësto and Reebok announced their collaboration in creating special RBK Tiësto footwear during an international press conference in Amsterdam. Tiësto collaborated with top Reebok designers to create his limited edition footwear and the result is an authentic collection that truly depicts the inspiring life of DJ’s.

Elevating the fusion of sports and music to an unprecedented new level, Tiësto has partnered with Reebok to collaborate on a limited edition DJ footwear collection. The first footwear created specifically for the club scene, RBK’s DJ line is inspired by the lifestyle of those who love to DJ. Each DJ shoe in Tiësto’s exclusive 4-pair collection reflects a piece of his exciting life and showcases his cutting-edge style.

“I feel a link with Reebok as we both believe in setting yourself personal goals and not letting yourself be caught up in hype or in what people around you think you should do or how you should be. And to never loose sight of who you are and how you started.”

Tiësto’s RBK DJ footwear will launch with the first two models on October 9th, 2006, and will launch the second two pairs on November 23rd, 2006. One style will feature sleek, clean colors of white/orange/black paying homage to the national color of Tiësto’s home country, orange. The second pair will showcase a sporty style in the colors of the Dutch flag of white/red and royal blue. In addition to the DJ footwear a line of matching caps are designed.

Op zich een leuk ideee....
Wat denken jullie :
Gaat deze schoen verkocht worden?
Wat vind je ervan dat Tiesto dit doet?
Zou je zelf ook zulke schoenen kopen?
Waarom wel of niet?
Ik ben benieuwdHappy, laughing
(Bron : Tiesto.com newsletter)
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 11-10-2006 @ 07:42:59 (2%)

What do you think about [Mening] Tiesto en Reebok Presents DJ Shoenen ??

Vote :   

Wout-r    posted on 11-10-2006 08:22
dit wist ik al een tijdje van deze site LINK en dan op: Update eigen sneakerlijn klikken,, hier staan ook nog wat plaatjes.

Ik vind de rood wit blauwe en de black orange het mooist 

EDIT: Plaatjes maar ff verwijderd

User edit by Wout-r on 11-10-2006 @ 14:57:00 (100%)
Illusion    posted on 11-10-2006 09:14
Okej hier is iets misgegaan met de plaatjes... Een moderator in de buurt?

k'kan trouwens op de site hier niks over vinden
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 11-10-2006 @ 09:30:52 (68%)
lrfist    posted on 11-10-2006 09:19
tjah ze hebben niet graag dat je hun transfer inpikt.
soit, ik ben eens gaan zien op andere sites. ze zullen wel gekocht worden, maar niet door mij :P helemaal mijn stijl van schoenen niet
barthawk    posted on 11-10-2006 10:06
ik zou die schoenen niet kopen van die mafkees, ondanks dat ze er wel grappig uitzien....
Yorick    posted on 11-10-2006 10:32
ik ga ze ook niet kopen hou het lekker bij nike air maxxx:D
Schoen van Tiesto
Hier is een foto er van ...

sjefkuh    posted on 11-10-2006 13:14
Poster: dj_jr
ik ga ze ook niet kopen hou het lekker bij nike air maxxx:D
Schoen van Tiesto
Hier is een foto er van ...

haha zien er wel leuk uit:P alleen ik houd het net als dj_jr op nike airmax:P
User edit by sjefkuh on 11-10-2006 @ 13:14:57 (8%)
Camino    posted on 11-10-2006 13:22
Als je een aantal duizenden euros voor je neus krijgt geschoven om je naam op een schoen te laten zetten, waarom niet? Zeker als het nog eens promotie is voor jezelf... alleen zou ik ze nooit kopen :P
TheSupercrab    posted on 11-10-2006 13:24
dit is typisch een voorbeeld van het marketing machine tiesto! Leuk voor hem, vind het allen wel beetje te ver gaan.. Ik bedoel ja hij is wereld bekend DJ.. maar om nou ook nog schoenen te gaan verkoopen!?? LOL, Straks krijgt ie nog zijn eigen game net zo als 50 cent. Conquer DJ city Tiesto Style of zo iets vaags.
Leon    posted on 11-10-2006 13:34
Reebok heeft al eens eerder DJ schoenen uitgebracht zover ik me kan herinneren. Heb ze namelijk zelf. Opzich leuke schoenen, maar denk niet dat ik ze zal kopen. Vind dat Tiesto op de zijkant toch iets teveel van het goede, en het ziet er leuker uit met een koptelefoontje aan de hak
Winston    posted on 11-10-2006 14:00
Poster: _Ivan_

“I feel a link with Reebok as we both believe in setting yourself personal goals and not letting yourself be caught up in hype or in what people around you think you should do or how you should be. And to never loose sight of who you are and how you started.”

Ik geloof ook in me niets aantrekken van wat mensen van me denken, etc, dus daarom zou ik deze schoenen niet kopen.
Tic Toc
IbiziX    posted on 11-10-2006 14:05
vindt het wel mooie schoenen maar die tiesto die erop staat is er teveel aan :p
gethigh    posted on 11-10-2006 14:06
dit vindt ik dus compleet belachelijk, de man zelf is al te belachelijk voor woorden
zoveel roem en waarvoor?

djdinaio    posted on 11-10-2006 14:44
Next ...

Hij moet het maar bij draaien en produceren houden!

Straks loopt iedereen nog op zijn eigen merk schoenen (A)

Ik zou ze zelf niet kopen, want mijn Reebok Classics lopen daar veel te lekker voor :D
Margi    posted on 11-10-2006 14:57
Dit vind ik toch wel overdreven hoor, wat hebben schoenen en Dj's nu in godsnaam met elkaar te maken? Het is gewoon weer zo'n overdreven commercieel product...

crupy    posted on 11-10-2006 15:05
nou zoals in de titel staat dj schoenen ik denk niet dat hetzal helpen bij het mixen van muziek ofzo maar voor de rest iis het wel een heel mooie schoen hoor Winking my eye
Dj_T.im    posted on 11-10-2006 15:08
produceren??, doet hij dat nou ook al..
User edit by Dj_T.im on 11-10-2006 @ 15:32:37 (3%)
crupy    posted on 11-10-2006 15:15
Poster: Dj_T.im

hij roduceerd niet alleen schoenen hoor cd's en lp's :p maar ook nog een heleboel andere dingen hoor als je effen op het web zoekt dan vindt je er zeker nog Winking my eye
RenéKuppens    posted on 11-10-2006 15:17
Kijk alles met je naam er op is mooi dus waarom niet:D (behalve zon bonnetje van de politie als je te hard rijd:P)
Basrose    posted on 11-10-2006 15:50
ik zou ze niet snel kopen denk ik :P
Nvie    posted on 11-10-2006 16:02
Lelijk met hoofdletter 'L'. Reebok zit volgens mij flink in het DJ circuit, niet?
gethigh    posted on 11-10-2006 16:30
Poster: Dj_T.im

ah lol, strike
Rubenn    posted on 11-10-2006 16:54
Poster: Nvie
Lelijk met hoofdletter 'L'. Reebok zit volgens mij flink in het DJ circuit, niet?

Idd Nvie,

Ik heb namelijk ook reebok dj schoenen(niet die van tiesto).
Op die van mij staat achterop een koptelefoon gebreid
Laidback    posted on 11-10-2006 17:01
ik houd het fijn bij mn dieseltjes en mn Puma's
schoenen zijn al duur genoeg :P
zijn er trouwens al prijzen bekend van de Tiesto RBK oplage ?
neutje    posted on 11-10-2006 17:54
ik hou niet van zulke schoenen,

en cker niet als er tiesto op staat.

ik hou het bij me nike air max

_Ivan_    posted on 11-10-2006 17:59
Poster: Laidback
ik houd het fijn bij mn dieseltjes en mn Puma's

Me2Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

92 Users online: 48 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 31.206
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.202