Poster: DeafDJ
ja ok... maar kmoet er ook niet aan denken om dan maar IETS van m'n dj spullen of platenkoffers kwijt te raken...
Bij mij is dat ook zo, maar het probleem is dat die externe stroom nodig hebben...
Poster: _Ivan_voorlopig zullen alleen denk ik de drive in Dj's er nog gebruik van maken
Poster: barthawk
en ik vind altijd er moet iets ronddraaien, of het nou een cd is of een LP...dus voorlopig mogen die HD players wel ff wegblijven
Poster : DeafDJ
EN ze zijn heel wat minder draagbaar dan 2 SD kaartjes, maar aan de andere kant is SD wel duurder...
quote: |
Poster: barthawk en ik vind altijd er moet iets ronddraaien, of het nou een cd is of een LP... ![]() |
EN ze zijn heel wat minder draagbaar dan 2 SD kaartjes, maar aan de andere kant is SD wel duurder...
Poster: Lead
SD is traag, maar snel genoeg voor realtime audio. De snelle SD kaartjes van Sandisk komen tot 20mb p/sec. Dat lijkt me meer dan genoeg voor zelfs video van DVD kwaliteit....
Voor die 170 euro koop je 3 platenkoffers....
Poster: Lead
Jammer, had ik maar een 5D moeten kopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.