Numark D2 Director (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steev    posted on 07-10-2006 14:36
Hey allemaal!

Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de Numark D2 Director, het lijkt mij wel een leuk dingetje om te hebben :D Alleen, ik kan nergens op internet een NL site vinden met hierop informatie of een prijs in Euros, komt dit model van Numark niet uit in Nederland of ??

Hopelijk dat iemand mij kan helpen,

Steev Happy, laughing

What do you think about Numark D2 Director ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 07-10-2006 14:44
Numark brengt niet alles in één keer tegelijkertijd op de markt. Die Director gaat rond de 700 euro kosten, voor zover ik heb gehoord. Ik vind dat erg veel geld voor dat apparaatje.

EDIT: als je bij google op de eerste link klikt kom je op een pagina met meer info erover. Tis een kleine moeite om even te zoeken he...
User edit by PatrickBeuken on 07-10-2006 @ 14:47:07 (71%)
Steev    posted on 07-10-2006 15:02
Ik zie hem anders nergens te koop staan hoor, daar gaat het mij om, en voorzover ik weet heb jij ook maar ergens wat gehoord... Ik had al op google gezocht en zoiezo al op Numark.com gekeken, ook op interstate.nl want dat is de importeur van Numark in NL, maar daar hebben ze hem ook nog niet..

Ik zou dus niet zo snel zeggen dat ik niet gezocht heb... ik wilde zoiezo kijken of jullie er al wat van gehoord hebben ofzo?...
User edit by Steev on 07-10-2006 @ 15:06:13 (20%)
PatrickBeuken    posted on 07-10-2006 15:13
Poster: Steev
Alleen, ik kan nergens op internet een NL site vinden met hierop informatie of een prijs in Euros

Aboutdj.nl is een Nederlandse site met informatie over o.a. die D2 Director en er wordt een prijs genoemd. Precies waar jij om vraagt en het eerste zoekresultaat in Google. Ik zie jou nergens vragen om een webshop o.i.d.

en voorzover ik weet heb jij ook maar ergens wat gehoord...

Dat zeg ik toch. En dat is toch precies waar jij in onderstaande quote om vraagt?
ik wilde zoiezo kijken of jullie er al wat van gehoord hebben ofzo?...

Lead    posted on 07-10-2006 15:30
Het toestel is nog niet te koop.

Numark kondigd altijd veel dingen aan en gaan ze dan een jaar of 2 later eens uitbrengen. Dat je dus nog geen concrete prijs kunt vinden (behalve richtprijzen) is logisch. Ik zal eens checken wanneer ze het toestel verwachten en of de prijs al definitief is.
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 07-10-2006 16:00
Op zich best slim... Volgens mij peilen ze na de aankondiging de interesse in het product en beslissen dan pas of ze het in productie nemen en hoeveel de consument er voor zou willen betalen.
Steev    posted on 07-10-2006 17:36
Poster: Lead
Het toestel is nog niet te koop.

Numark kondigd altijd veel dingen aan en gaan ze dan een jaar of 2 later eens uitbrengen. Dat je dus nog geen concrete prijs kunt vinden (behalve richtprijzen) is logisch. Ik zal eens checken wanneer ze het toestel verwachten en of de prijs al definitief is.

bedankt Lead
Laidback    posted on 07-10-2006 21:21
hmm het ziet er wel grappig uit..
maar release date is nog niet bekend...

_Ivan_    posted on 07-10-2006 21:48
Poster: Laidback

Ik vind hem er echt niet uitzien!
Feel&.Celebrate.Life!
Wout-r    posted on 07-10-2006 21:50
Poster: Laidback

heeft wel een vet display dat ding,, dit is tog weer zo'n apparaat met een usb-poort?
_Ivan_    posted on 07-10-2006 21:52
Poster: Wout-r

heeft wel een vet display dat ding,, dit is tog weer zo'n apparaat met een usb-poort?

K'geloof het welHappy, laughing.... k'snap niet waarom pioneer niet op hun cdj's een usb poort plakt
Feel&.Celebrate.Life!
Laidback    posted on 07-10-2006 22:00
Poster: _Ivan_

K'geloof het welHappy, laughing.... k'snap niet waarom pioneer niet op hun cdj's een usb poort plakt

het zou handig zijn indd!
maar wel meer techniek.. dus meer kans op bugs..
ik denk dat pioneer hun spelers gewoon lekker schoon wil houden! :D

(1800ste post)
User edit by Laidback on 07-10-2006 @ 22:00:49 (8%)
PatrickBeuken    posted on 08-10-2006 00:57
Pioneer is wat dat betreft niet zo innovatief.... alhoewel dat wel hetgeen zou zijn waarmee zij zich van anderen onderscheiden. Pioneer zal ook wel ooit met zoiets komen, maar die wachten het volgens mij allemaal wat langer af. Numark is wat dat betreft erg vernieuwend.
Camino    posted on 08-10-2006 01:48
Heb je het nieuwe alternatief van denon al bekeken?
Steev    posted on 08-10-2006 10:11
Poster: DeafDJ
Heb je het nieuwe alternatief van denon al bekeken?

Zo, ik denk dat die wel iets duurder wordt als die van Numark :p ik denk dat die wel een eurotje of 1500 gaat kosten?? Ben benieuwd, als de prijs mee valt dan ga ik ook naar de Denon kijken Happy, laughing
_Ivan_    posted on 08-10-2006 10:13
Ik vind het alternatief van denon er dan mooier uit zien als ik eerlijk mag zijn... reind (member DJR) heeft trouwens hem al in het echt gezien kijk eens hier er zijn ook allemaal foto's bij...
Feel&.Celebrate.Life!
Steev    posted on 08-10-2006 10:30
Ik vind het alternatief van denon er dan mooier uit zien als ik eerlijk mag zijn... reind (member DJR) heeft trouwens hem al in het echt gezien kijk eens hier er zijn ook allemaal foto's bij...

Mja, het uiterlijk is wel iets mooier, alleen het lcd scherm op de D2 vind ik er mooier uitzien, groter + je ziet de muziek spelen net zoals in Traktor DJ of in Virtual DJ. Dat vind ik wel erg tof :D
Thomz    posted on 08-10-2006 13:46

Denk dat dat ook niet nodig is, je kan al een sd-kaart gebruiken, zolang dat dit systeem goed werkt en niet verouderd is vind ik niet dat ze het moeten veranderen.
TheSupercrab    posted on 08-10-2006 14:01
Poster: Thomz

Denk dat dat ook niet nodig is, je kan al een sd-kaart gebruiken, zolang dat dit systeem goed werkt en niet verouderd is vind ik niet dat ze het moeten veranderen.

met een SD kaart kun je moelijk MP3s afspelen, Ivan bedoelt volgens mij dat je via de USB poort je HD aan je CDJ kan koppelen. Ik denk dat pioneer dit zo ie zo in de toekomst zal gaan doen.. al helemaal als je in een beeld van 10 jaar kijkt zullen CDs minder en minder gebruikt gaan worden om dat 2x een volle HD veel makkelijker is dan een heele hoop CDs.
_Ivan_    posted on 08-10-2006 18:01
Poster: TheSupercrab

met een SD kaart kun je moelijk MP3s afspelen, Ivan bedoelt volgens mij dat je via de USB poort je HD aan je CDJ kan koppelen. Ik denk dat pioneer dit zo ie zo in de toekomst zal gaan doen.. al helemaal als je in een beeld van 10 jaar kijkt zullen CDs minder en minder gebruikt gaan worden om dat 2x een volle HD veel makkelijker is dan een heele hoop CDs.

Dat bedoel ik inderdaad.... daarbij zijn de huidige SD kaartjes nog gewoon te klein om veel muziek bestanden op mee te nemen... Ik denk dat op korte termijn driveinshows veel gebruik gaan maken van deze spelers met interne HD. Waarom? omdat je ongelofelijk veel muziek bestanden kunt meenemen en verzoekjes dus ook snel kan verwerken
Feel&.Celebrate.Life!
Lead    posted on 08-10-2006 19:16
Huidige kaartjes te klein ??

Ik ken kaartjes van 4GB, daar kun je toch wel genoeg MP3's opzetten (stuk of 400 zou ik zo zeggen) da's 4 platenkoffers WOW
Let the BASS be louder
_Ivan_    posted on 08-10-2006 19:19

Ik ken kaartjes van 4GB, daar kun je toch wel genoeg MP3's opzetten (stuk of 400 zou ik zo zeggen) da's 4 platenkoffers WOW

En wat kosten zulke kaartjes? Bakken met geld... die kaartjes moeten goedkoper worden willen mensen er echt gebruik van gaan maken
Feel&.Celebrate.Life!
Reind    posted on 08-10-2006 19:20
groter

Nee ongeveer even groot, ontloopt elkaar amper wat. De Denon kan echter veeeeeeeeel meer dan de Numark. Numark zal pak hem beet 699 verkoop gaan kosten en de Denon +/_ 1000€.

Denon released de speler in januari 2007 en Numark heeft de D2 in de planning staan voor de kerst, of die kerst alleen in 2006, 2007 of 2008 valt weet nog niemand volgens mij Winking my eye

Pioneer zal ook ooit wel een keer met zo'n speler komen, voor de MKII versie van de Denon DN-S1000 was het in ieder geval een optie die door veel mensen genoemd werd tijdens de Malta meeting (evenals een fatsoenlijke platter zoals op bijvoorbeeld een CDJ800) Winking my eye

SD is alleen wel heel erg duur in vergelijking tot bijvoorbeeld een externe HD, zelfs een externe laptop 2,5" externe disc is per GB goedkoper.

Daarnaast is SD en alle andere vormen van flash memory veel te traag als je ze vergelijkt met de externe HD.
User edit by Reind on 08-10-2006 @ 19:24:40 (100%)
Camino    posted on 08-10-2006 19:26

En wat kosten zulke kaartjes? Bakken met geld... die kaartjes moeten goedkoper worden willen mensen er echt gebruik van gaan maken

een kaartje van 4.0 gig, de grootste dat er zijn kost je 170 euro van SanDisk... minder duur dan 20 nieuwe plaatjes kopen dus!
barthawk    posted on 08-10-2006 19:32

sandisk heeft onlangs een kaarjte gepresenteerd met 16GB...plenty of space....

"Volgens SanDisk zullen de geheugenkaarten een minimale lees- en schrijfsnelheid hebben van 20 megabyte per seconde. De 12 en 16 GB geheugenkaarten zullen vanaf december in de winkel liggen en kosten respectievelijke 475 en 633 euro."

User edit by barthawk on 08-10-2006 @ 19:35:53 (91%)
_Ivan_    posted on 08-10-2006 19:33
Poster: barthawk

sandisk heeft onlangs een kaarjte gepresenteerd met 16GB...plenty of space....

ghehe... k'moet er niet aan denken om zo'n kaartje kwijt te raken:P
Feel&.Celebrate.Life!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

90 Users online: 15 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 13.211
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.973.441