Poster: Steev
Alleen, ik kan nergens op internet een NL site vinden met hierop informatie of een prijs in Euros
en voorzover ik weet heb jij ook maar ergens wat gehoord...
ik wilde zoiezo kijken of jullie er al wat van gehoord hebben ofzo?...
Poster: Lead
Het toestel is nog niet te koop.
Numark kondigd altijd veel dingen aan en gaan ze dan een jaar of 2 later eens uitbrengen. Dat je dus nog geen concrete prijs kunt vinden (behalve richtprijzen) is logisch. Ik zal eens checken wanneer ze het toestel verwachten en of de prijs al definitief is.
Poster: Laidback
hmm het ziet er wel grappig uit..
maar release date is nog niet bekend...
Poster: Laidback
hmm het ziet er wel grappig uit..
maar release date is nog niet bekend...
Poster: Wout-r
heeft wel een vet display dat ding,, dit is tog weer zo'n apparaat met een usb-poort?
Poster: _Ivan_
K'geloof het wel.... k'snap niet waarom pioneer niet op hun cdj's een usb poort plakt
Poster: DeafDJ
Heb je het nieuwe alternatief van denon al bekeken?
Ik vind het alternatief van denon er dan mooier uit zien als ik eerlijk mag zijn... reind (member DJR) heeft trouwens hem al in het echt gezien kijk eens hier er zijn ook allemaal foto's bij...
K'geloof het wel.... k'snap niet waarom pioneer niet op hun cdj's een usb poort plakt
Poster: Thomz
Denk dat dat ook niet nodig is, je kan al een sd-kaart gebruiken, zolang dat dit systeem goed werkt en niet verouderd is vind ik niet dat ze het moeten veranderen.
Poster: TheSupercrab
met een SD kaart kun je moelijk MP3s afspelen, Ivan bedoelt volgens mij dat je via de USB poort je HD aan je CDJ kan koppelen. Ik denk dat pioneer dit zo ie zo in de toekomst zal gaan doen.. al helemaal als je in een beeld van 10 jaar kijkt zullen CDs minder en minder gebruikt gaan worden om dat 2x een volle HD veel makkelijker is dan een heele hoop CDs.
Huidige kaartjes te klein ??
Ik ken kaartjes van 4GB, daar kun je toch wel genoeg MP3's opzetten (stuk of 400 zou ik zo zeggen) da's 4 platenkoffers
groter
Ik ken kaartjes van 4GB, daar kun je toch wel genoeg MP3's opzetten (stuk of 400 zou ik zo zeggen) da's 4 platenkoffers
En wat kosten zulke kaartjes? Bakken met geld... die kaartjes moeten goedkoper worden willen mensen er echt gebruik van gaan maken
Poster: barthawk
sandisk heeft onlangs een kaarjte gepresenteerd met 16GB...plenty of space....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.