Vind helemaal niets mis met de klank, hij voegt er niets aan toe en laat niets weg, en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je hem onoverzichtelijk vind ?
De faders zijn misschien niet even goed als die van bijv de pioneer & de AH maar vergeet niet dat die bijna 2 keer zo duur zijn
En ik heb ook verhalen gehoord over het wegvallen van de filters van de allen & heath, van de ecler heb ik gehoord dat er na een tijd wat problemen komen met de knoppen.
van new-line :
Heb dus zelf al zon 3/4 jaar een nuo 5, nu merk ik het probleem dat mn knoppen lastig doen, soms valt geluid gedeeltelijk weg, zijn er meer mensen die hier last van hebben, stuur hem vanmiddag op naar de winkel waar ik hem gekocht heb, hoop dat het kostenloos gefixt kan worden. ook lekt mijn kanaal 1 naar kanaal 2 heel irritant allemaal
Ik vind de denon gewoon een hele nette mixer voor het geld, al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds geen nuo 5 in mijn handen heb gehad.
gelukkig is een mixer iets heel persoonlijks
Op dit moment zou ik een pioneer djm 800 kopen, en als je een beetje om je geld geeft gaan kijken naar een denon, nuo 5 maar ook zeker een dateq. EDIT : de synq smx 2 schijnt ook een heel fijn mixertje te zijn