Armin van Buuren (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 25-08-2004 21:45
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about Armin van Buuren ??

Vote :   

Tekhead    posted on 15-03-2010 16:31
ik baseer me altijd of onderzochte feiten, niet op horen zeggen van. maar idd no hard feelings
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DVDM    posted on 15-03-2010 23:00
Poster: Ywe
Och jongens, deze discussie is al zo oud als de weg naar rome. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van het NNO dat (oude) nummers van Armin naspeelde.

erg leuk! Staat nog op de site van radio4 met beeld Happy, laughing

erg jammer dat ik dit gemist heb, nu ik zo die beelden terug zie Unhappy ach ja volgende keer beter Happy, laughing
Sandr    posted on 16-03-2010 09:33
Poster: Tekhead
ik baseer me altijd of onderzochte feiten, niet op horen zeggen van. maar idd no hard feelings

Poster: Tekhead
Hoeveel produkties hij totaal heeft uitgebracht onder de naam Regi en Milc Inc. weet ik niet precies, maar wat ik wel weet, is dat hij met al die plaatjes die hij uitbracht als Milk inc. hij op nr 1 heeft gestaan, met allemaal

Ik denk dat hetgeen je hierboven zegt niet helemaal klopt... Zie volgende documentje:

Milk inc hitnoteringen

De lijst in indrukwekkend, geen twijfel daarover!

Maar volgens deze bron (die ik heb gevonden en dus niet zeg dat hij?precies klopt?maar het zal redelijk in de buurt liggen) hebben 4 van de 31!!?singles op 1 gestaan in Belgie.?

In?Nederland heeft geen?single op 1 gestaan. Om dit te controleren heb ik?even de officiele nederlandse top?40 site nagekeken en de populairste?single in Nederland (Walk on Water) opgezocht. Deze is inderdaad nooit op 1 gekomen.?

Hiervoor waren?U2 en?Twarres te populair!
?
Play that funky music white boy....
Ywe    posted on 16-03-2010 09:58
Poster: Sandr

Hiervoor waren?U2 en?Twarres te populair!
?

U2 snap ik dan nog wel.... maar Twarres!?

Gaat wel super offtopic natuurlijk, maar interessante discussie. Lees de hele week al mee.

Ik vind Tiesto en Armin van Buuren allebei leuk om te bezoeken, maar heb meer waardering voor Armin om zijn karakter en houding. Armin kan je ook nog gewoon op af stappen, lukt me bij Tiesto niet zonder getackeld te worden door een brede kale man.

Milk Inc. is leuk commerciel verder hou ik niet zo van dat soort muziek, net als Kaskade en Lasgo.... geinig, maar niet mijn ding
Sandr    posted on 16-03-2010 15:12
Ik heb het ook niet verzonnen... Wer Bisto werd beter verkocht dan Walk on water blijkbaarWinking my eye

Maar ik vind de discussie Tiesto, Armin van Buuren, Regi of wat dan ook een beetje nutteloos. Ik sta elke zaterdag in een discotheek te draaien en de buurjongen die 2x zo goed als mij draait komt nooit van ze slaapkamer af.

Dit kan vele oorzaken hebben:
A. Hij kan zichzelf niet verkopen
B. Hij heeft ontzettend veel pech
C. Hij kan alleen maar goed draaien op ze slaapkamer
D. etc.
E. etc.

Iedereen heeft een voorkeur voor een bepaalde DJ.?Als jij die DJ het beste vind is hij toch mooi jouw nummer 1. Iemand anders kan daar anders over denken....

Blijkbaar hebben veel?mensen Armin van Buuren of Tiesto als hun?"held" gezien hun enorme populariteit op deze aardkloot. Of dat komt doordat ze goed kunnen draaien of dat ze zich goed kunnen verkopen laat ik?in het midden. Dat doet er ten slotte ook niet toe.

Het is niet het een of het ander, het is het? totaalplaatje! ?

Play that funky music white boy....
BennoRevelli    posted on 17-03-2010 14:10
Poster: Sandr
''het is het? totaalplaatje! ?''

I agree, met alleen skills op de decks kom je er niet
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
dacuba    posted on 17-03-2010 22:10
Poster: Rynaldo
De meeste Belgische DJ's waarmee ik wel eens werk, zijn echt leuke lui, realistisch, een rationeel beeld van de wereld en goed in wat ze doen. Over deze hele thread hangt echter een typisch ook wel voorkomend Belgisch minderwaardigheidscomplex sausje en een bergje verontwaardiging vanuit een verdeeld land dat met Vlaams nationalisme tracht zijn eigenwaarde te herstellen.

Alhoewel ik het totaal met je eens ben moet je niet gaan veralgemenen. Ik ben ook een Belg, maar maak je geen zorgen, ik lijd niet aan een minderwaardigheidscomplex. Happy, laughing
Tekhead    posted on 17-03-2010 22:35

quote:Poster: Rynaldo
De
meeste Belgische DJ's waarmee ik wel eens werk, zijn echt leuke lui,
realistisch, een rationeel beeld van de wereld en goed in wat ze doen.
Over deze hele thread hangt echter een typisch ook wel voorkomend
Belgisch minderwaardigheidscomplex sausje en een bergje verontwaardiging
vanuit een verdeeld land dat met Vlaams nationalisme tracht zijn
eigenwaarde te herstellen.
?
Wat een bullshit, hoe poetisch ook gebracht, het blijft Bullshit. Ik ben ook een voorstander van scheiding van Belgie, en ik blijf vlaanderen verdedigen zolang als nodig. Waarom zouden wij een minderwaardigheidscomplex moeten hebben ? Omdat wij het beste bier, chocolade, frieten en Kim Clijsters hebben Cool en de Rode Duivels volgens experten wereldkampioen voetbal worden in 2014 !?Cool LOL he ? Zo een complex is individueel en niets anders, al proberen andere landen ons dat wel doen geloven. En vergeet niet dat bij een grootschalige poll in NL aanwees dat bijna 70 % van de Nederlanders een samengaan met Vlaanderen wel zien zitten
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 17-03-2010 @ 23:38:47 (4%)
tairip    posted on 18-03-2010 10:20

Alert : Topic opgeschoond, meerdere one-liners en offtopic berichten verwijderd.

@ Tekhead en dacuba
Muggeziften over het verdedigen van een bepaald gedelte van de wereld of het verdedigen van je nationaliteit doe je maar ergens anders. Onzinnige discussies voeren en in debat gaan met elkaar ook. Dit topic gaat over Armin van Buuren en niet over Belgie/ Vlaanderen enz. enz.

Ik hoop dat de boodschap duidelijk is!
Mod edit by tairip on 18-03-2010 10:23 (95%)
TimoV    posted on 05-04-2010 19:21
Armin
User edit by TimoV on 05-04-2010 @ 20:52:34 (100%)
T-to-the-J    posted on 05-04-2010 19:34
Kan je je foto ff verkleinen? Hij is helemaal misvormt en oversized
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Vassilli    posted on 05-04-2010 19:46
Jezus! Verklein die foto! of haal m weg!
T-to-the-J    posted on 05-04-2010 19:48
Haha, dat wou ik ook zeggen, maar heb toch iets anders geplaatstWinking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
TimoV    posted on 05-04-2010 20:32
Sorry, ik zag 't .. :P

Ik krijg 'm niet kleiner .. wat ik ook probeer.

Ik verklein 'm wel in Photoshop.

Poster:?Vassilli
Jezus! Verklein die foto! of haal m weg!

Doet u maar rustig hoor?
Aardig vragen helpt meer denk ik.
User edit by TimoV on 05-04-2010 @ 20:54:11 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 5.514 days.
 Post CommentThat would be 183.8 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

278 Users online: 15 Guests (263 Unknown)
Pages generated today : 70.769
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.548.770