Poster: Ywe
Och jongens, deze discussie is al zo oud als de weg naar rome. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van het NNO dat (oude) nummers van Armin naspeelde.
erg leuk! Staat nog op de site van radio4 met beeld
Poster: Tekhead
ik baseer me altijd of onderzochte feiten, niet op horen zeggen van. maar idd no hard feelings
Poster: Tekhead
Hoeveel produkties hij totaal heeft uitgebracht onder de naam Regi en Milc Inc. weet ik niet precies, maar wat ik wel weet, is dat hij met al die plaatjes die hij uitbracht als Milk inc. hij op nr 1 heeft gestaan, met allemaal
Poster: Sandr
Hiervoor waren?U2 en?Twarres te populair!
?
Poster: Sandr
''het is het? totaalplaatje! ?''
Poster: Rynaldo
De meeste Belgische DJ's waarmee ik wel eens werk, zijn echt leuke lui, realistisch, een rationeel beeld van de wereld en goed in wat ze doen. Over deze hele thread hangt echter een typisch ook wel voorkomend Belgisch minderwaardigheidscomplex sausje en een bergje verontwaardiging vanuit een verdeeld land dat met Vlaams nationalisme tracht zijn eigenwaarde te herstellen.
Poster:?Vassilli
Jezus! Verklein die foto! of haal m weg!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.