DJ-mixer 6-kanaals VCA, dubbele effect processor en ik ben benieuwd
wat de specificaties zijn, en natuurlijk de prijs want hier zal wel een
behoorlijk prijskaartje aan hangen.
quote: |
Poster: Kiwi Ik heb nog een filmpje van afgelopen Love Familie Park... http://www.frontantihip.nl/Richie met een Xone CTRL.AVI met een Xone CTRL.AVI kun je een beetje zien wat hij doet |
Poster: GupyPoster: JorritIk vind (het is niet zo, zit tussen me oren, maar toch) de Xone mixers veel minder stevig aan voelen (faders)
Verder zijn het gewoon geweldige mixers ja, maar toch vind ik een dateq iets zekerder aan voelen.
Heb je al eens een Xone:92 onder je vingers gehad dan![]()
Ben bang dat je hier toch iets te algemeen met merken aan het gooien bent. Er zijn maar twee super Dateq's en dat zijn de LPM en de GPM serie. No way dat een andere Dateq betere faders heeft/voelt dan een Xone:92.
Ik heb ze allemaal gehad. (op de Xone:464 en de GPM na dan)
Poster: jordy
denk eerder dat dit aan het uiterlijke vertoon licht... ik heb de 909, en ze zijn wel stevig... maar zo ogen ze nietdateq ziet er wat lomper uit dan pioneer / A&H denk dat dat het punt is
Poster: jordy
jawel oogt wel... maar vind de faders niet echt stevig uitzien.. al zijn ze dat volgens mij wel
Poster: Jorrit
(het is niet zo, zit tussen me oren, maar toch) de Xone mixers veel minder stevig aan voelen (faders)
ja ik snap je wel, maar daar moet je gewoon ff overheen komen. Met die mixer kan je flink raggen zoals Lead al zei! (tis zelfs bijna zonde als je het niet doet, net als 50 met een ferrari rijden)
Als je van raggen houdt rij je in een hummer (of gebruik je een dateq), wil je subtiel met 150 door de bocht neem je ferrari (xone ctrl 92)!!!! whehehehe
Hee dav3 tenx voor de link scheelt me weer 50 euries!!!! Held van de dag
Poster: jordyik vind de XTC bijvoorbeeld veel steviger ogen... al zal dat weinig tot niets uitmaken, als de 909 niet steviger is
Poster: Yan
Als je van raggen houdt rij je in een hummer (of gebruik je een dateq), wil je subtiel met 150 door de bocht neem je ferrari (xone ctrl 92)!!!! whehehehe
Hee dav3 tenx voor de link scheelt me weer 50 euries!!!! Held van de dag![]()
Poster: Lead
En als je het echt bond vwil maken neem je de Hummer H2 -> DJM-1000![]()
Btw, Ik had filmpje bekeken, maar is zie hem wel mixen, maar eigenlijk geen MIDI functie van de mixer gebruiken.....
Poster: Kiwi
Moet dat dan? Ik heb toevallig dit filmpje gemaakt, en ik zag later pas dat het de ctrl versie was.
Poster: LeadPoster: Kiwi
Moet dat dan? Ik heb toevallig dit filmpje gemaakt, en ik zag later pas dat het de ctrl versie was.
nee hoor :D maar ik dacht dat dat ermee bedoelt werd toen de link gepost wordt. Ik ben erg benieuwd wat hij ermee kan. Er zitten een stuk of 16 knoppen zonder bijschrift en ik ben erg benieuwd hoe dat live gebruikt kan worden, alleen ik heb er nog nergens een filmpje van kunnen vinden.... Ik ben de mixer (CTRL versie dan) verder alleen nog maar op beurzen tegen gekomen, maar ik heb hem nog nooit aan een midi-keten zien hangen...
helaas nu nog steeds niet
????!!?! i dont get it