DJ-mixer 6-kanaals VCA, dubbele effect processor en ik ben benieuwd
wat de specificaties zijn, en natuurlijk de prijs want hier zal wel een
behoorlijk prijskaartje aan hangen.
Die op de foto met SK is de normale :92 en niet de CTRL versie zoals boven en die is gewoon te koop, kost wel wat maar die kun je normaal krijgen de CTRL is nog maar de vraag of die komt en wat die dan wel niet gaat kosten ! De 92 (niet CTRL) zou ik erg graag hebben !
Ik zag hem in Londen op de PLASA :
Hier staat hij in onze Gallery :
https://www.djresource.eu/Gallery/pic/817/Allen-and-Heath-Xone-92-CTRL/
Iets meer info over deze mixer: Hij is gemaakt voor Richie Hawtin. De knopjes die je aan de rechter kant ziet zijn knoppen om Midi signalen mee te kunnen besturen. De mixer is namelijk een naadloze aansluiting op de computer software : GoLive! (van Ableton). De midi van de mixer bestuurd de sequencer (en evt. effecten) van GoLive!.
Van deze mixer zijn er slechts een half dozijn gemaakt als test-case. Het is uiterst onzeker of dit toestel ooit geproduceerd zal gaan worden zodat deze in de winkel komt te liggen. Om deze reden kan er dus ook geen prijs genoemd worden voor de Xone:92 CTRL.
Poster: Lead
Hij is gemaakt voor Richie Hawtin
Poster: jordy
nu nog een BPM counter erop en hijs helemaal perfect,
al ben ik helemaal weg van mijn DJM909
quote: |
Poster: Onimusha BPM Counter. |
weet ik wel maar vind het er grappig uitzien
en zolang draai ik nog niet maar probeer zoveel mogelijk ZONDER dat ding (gebruik het meestal voor controle als ik goed zit..)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.