het doel van een dj contest is om de kwaliteiten van een dj te kunnen zien en zo doende te kunnen oordelen of hij de beste is.
omdeze kwaliteit te waarborgen moet er proffesioneel spul staan omdat daar het meeste mee kan en het beste zodat de dj in kwestie het maximale uit zijn set kan halen en DAT is de bedoeling van een DJ CONTEST.
Nee, ik vind dat elke dj met (bijna) elke set overweg moet kunnen, als jij nadeel hebt van de set, heeft je tegenstander dat ook.
dus begin niet over: als dj moet je op alle apparatuur kunnen draaien, mischien als resident wel want dan wen je aan de apparatuur en stem je er mee in als je ja zegt als je ja zegt tegen je contract (de meeste van jullie hebben geen contract en zijn dus illigaal aan het werk en is dus strafbaar), maar in een uur kan dat niet.
Weer fout, degenen waar jij nu opdoelt zijn grijs werkers. Zelfde verhaal met oppassen: krijg je ook voor betaald, betaal je ook geen belasting voor, maar de overheid (belastingdienst) komt ook niet achter je aan.
En als je moet wennen aan de apparatuur, kom je toch wat eerder?
(tip :zoek een nieuwe hobby, dj zijn is niets voor jou)
(tip: laat mensen in hun waarde, als mensen het leuk vinden om te draaien en niet nodig vinden te mixen, wie zal jij dan zijn te zeggen dat DJ zijn niets voor je is)
en 2 hifi cd spelers is niet genoeg vaak gebruik ik stukken midden uit de cd omdat dat de hoogtepunten zijn van het nummer, dus heb wel degelijk goed apparatuur nodig. moet snel kunnen zoeken en cue,en
Daar heb je niet persé denons of pioneers voor nodig, dit kan ik ook gewoon met Gemini's. En aangezien jij de 4e beste party DJ van weetikveelwat bent moet het je vast en zeker ook lukken.
als je het niet snapt wat ik schrijf....... ga borduren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de 2e quote wel moeite had, beetje vreemd taalgebruik allemaal. En borduren is mijn ding niet zo.