dj contest in Cafe The Right One (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 21-09-2006 18:48
heb me hier voor opgegeven en mag zaterdag komen draaien.

ik ken de tent niet en zou graag willen weten wat voor tent het is(doelgroep en hoe deze tent bekent staat)

en of er nog iemand anders zaterdag de 30st september moet draaien of langs komt.
www.moonentertainment.nl

What do you think about dj contest in Cafe The Right One ??

Vote :   

sonik    posted on 26-09-2006 21:23
Poster: djmamo
als de apparatuur ruk is dan draai ik meteen om omdat het heel erg slecht is als dat niet goed geregeld is, dat is on-professioneel.

En al die betalende bezoekers die voor de top 4 party-dj komen dan? Die laat je gewoon in de steek , dat is pas onprofessioneel.
djmamo    posted on 26-09-2006 22:25
om ff te regageren op sommige onsmakkelijke posts.

het doel van een dj contest is om de kwaliteiten van een dj te kunnen zien en zo doende te kunnen oordelen of hij de beste is.

omdeze kwaliteit te waarborgen moet er proffesioneel spul staan omdat daar het meeste mee kan en het beste zodat de dj in kwestie het maximale uit zijn set kan halen en DAT is de bedoeling van een DJ CONTEST.

dus begin niet over: als dj moet je op alle apparatuur kunnen draaien, mischien als resident wel want dan wen je aan de apparatuur en stem je er mee in als je ja zegt als je ja zegt tegen je contract (de meeste van jullie hebben geen contract en zijn dus illigaal aan het werk en is dus strafbaar), maar in een uur kan dat niet.

en blijkbaar snappen sommige het niet wat een party dj allemaal moet kunnen, om het te worden.

er word gezegd dat een party dj niet hoefd te mixen (tip :zoek een nieuwe hobby, dj zijn is niets voor jou) als er iemand moet kunnen mixen dan is het een party dj, van r&b naar dance en van dance naar apreski IN DE MIX en als je tijd hebt dan moet je nog lullen ook.

dus als je niet weet wat een party dj doet praat er niet over maar vraag er naar, dus zoek informatie.

en 2 hifi cd spelers is niet genoeg vaak gebruik ik stukken midden uit de cd omdat dat de hoogtepunten zijn van het nummer, dus heb wel degelijk goed apparatuur nodig. moet snel kunnen zoeken en cue,en

dus om het maximale uit een dj te halen moet je ook de beste apparatuur hebben om mee te draaien want dan kun je zien wat iemand kan. loepen cue-en, backspins, breaks en ga maar door.

heb gemerkt dat er veel zijn die niet weten wat dj zijn is, het is niet zomaar plaatjes draaien.

als je het niet snapt wat ik schrijf....... ga borduren

en mensen betalen niet om naar een dj contest te komen dus sonic, wis ff je post hoe oud ben je eigenlijk, ik denk nog niet oud genoeg om naar een fuif te gaan, dus jonger dan 12
www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 26-09-2006 22:32
wis ff je post hoe oud ben je eigenlijk, ik denk nog niet oud genoeg om naar een fuif te gaan, dus jonger dan 12

Mamo ik weet niet of jij het weet? Maar in Nederland mag je pas vanaf je 16e ergens heen! Ik denk ik help je ff Winking my eye Omdat je niet beter weet!
djmamo    posted on 26-09-2006 22:37
Poster: tairip

Mamo ik weet niet of jij het weet? Maar in Nederland mag je pas vanaf je 16e ergens heen! Ik denk ik help je ff Winking my eye Omdat je niet beter weet!

thanx, maar een fuif is ook een nederlands/brabants/belgies berip voor een basisschool bijeenkomst in een buurthuis waar je dan van je 12 TOT 16 jaar heen mag. en dan staat er een 99 rangs dj te draaien in de hoop op 10 jarige groupy's

hee kom trouwens gewoon uit nederland ik woon in rotterdam hoor (geboren en getogen brabander, brabander for life)
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 26-09-2006 @ 22:40:02 (28%)
Camino    posted on 26-09-2006 22:52
Ja het is er aan te merken als je Belgisch niet correct kan spellen, laat staan groupies.... wat is het hier toch gezellig Happy, laughing Ik heb een idee; laten we het anders eens over die contest hebben in de plaats van mekaar het hoofd in te slaan
TheSupercrab    posted on 26-09-2006 23:48
PMS mamo? Wat kan jij zijken zeg..
djmamo    posted on 27-09-2006 07:12
Poster: TheSupercrab
PMS mamo? Wat kan jij zijken zeg..

ps supercraP als je niks weet toe te voegen zeg dan niks.
vond dit wel een gerechtvaardigd pleidooi wat nodig was omdat veel mensen op deze site eigenlijk niet weten wat draaien is of een dj contest. je kan mischien wel geld hebben om dure gear te kopen maar dat wil niet zeggen dat je dan kan draaien.

en omdat ik 1 van de weinige ben die daar dan openlijk dan wat van zegt ben IK een zeikert, redelijk naief om dat te zeggen denk je dat ook niet.

er zijn er maar een paar die hier een degelijk bijdrage leveren aan deze site, EN DE REST HEEFT ER DE BALLEN VERSTAND VAN en als ik dan eerlijk zegt dat dat is ben ik de lul zeker.

kijk verder dan je neus lang is.
www.moonentertainment.nl
_Ivan_    posted on 27-09-2006 08:25
Het klopt allemaal wel wat je zegt. Maar ik denk gewoon dat we moeten accepteren dat niet iedereen op dit forum een dj is van top niveau . Jij bent weer een van die 2% die doorbreekt als goede dj, super! Maar om andere members zo af te kraken vind ik niet echt leuk... sorry dat ik het zeg... zoiets kun je ook anders brengen. (temminste dat is mijn mening)

Feel&.Celebrate.Life!
Reemz    posted on 27-09-2006 08:48
Misschien is het een idee om dit topic te schonen aangezien dit topic gaat over de DJ contest in café the right one.

@Mamo en Dizzorder:
Weten jullie al wat ze aan apparatuur hebben. Ik heb het zelf ook aan iemand gevraagd die ik ken en die daar werkt maar die persoon wist mij niets te vertellen.
Illusion    posted on 27-09-2006 10:07

zou anders graag jouw prestaties op dj gebied willen zien en dan kunnen we mischien op een niveau praten waar we allebei wat aan hebben maar aan jou voorgaande post te merken, ben jij maar een mannetje dat erg snel tevreden is en gemakkelijk over zich heen laat lopen dus met jouw prestaties zal het nog wel ff duren voordat wij zinnig over het dj gebeuren kunnen hebben.

Nou ik kan je vertellen dat tairip een zeer goede Dj is, grotendeels heb ik mijn dj gebeuren aan hem te danken. Ik heb veel van hem geleerd. Wat zijn prestaties betreft kan hij GOED mixen. Nix op aan te merken. Tijdens het Dj contest in Skopje stond iedereen te kijken van zijn draaiprestaties.

Maar laten we mekaar niet afkraken, en weer ontopic gaan. Het moet hier wel ff leuk blijven.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 27-09-2006 @ 10:07:27 (5%)
Illusion    posted on 27-09-2006 10:19
Poster: ScottB

helemaal met je eens, je moet gewoon goed kunnen draaien ook zonder CDJ-1000 en DJM-800 en technics SL1200.

Okeeejjj.. maar dan heb ik de twijfels als we het over de dubbele cd-speler Numark CDN-22MK4 hebben:p
TheSupercrab    posted on 27-09-2006 11:27
Ps. Mamo, Jij bent de gene die neits toe voegt. je denkt zelf dat je erg goed bent, ok dat kan. Maar je hoeft niet andere mensen te gaan afzijken om dat zij het niet met jouwe mening eens zijn. Dats is totaal niet constructieve, irritant en kinderachtige. Jij mag dan wel denken dat jij 4de party DJ van Zuid NL bent, Gefeli hoor, maar dat betekent nog lang niet dat jij het recht heb om andere mensen aftezijken over hun menigen..(dat recht heeft niemand trowuens) daar gaat het hier namelijk over.. Meningen..

het heeft niets met naief te maaken.. soms ben je gewoon wijs genoeg om dingen niet te zeggen.. mischien leer je dat nog is.  
User edit by TheSupercrab on 27-09-2006 @ 11:27:57 (28%)
Laidback    posted on 27-09-2006 11:34
Ps. Mamo, Jij bent de gene die neits toe voegt. je denkt zelf dat je erg goed bent, ok dat kan. Maar je hoeft niet andere mensen te gaan afzijken om dat zij het niet met jouwe mening eens zijn. Dats is totaal niet constructieve, irritant en kinderachtige. Jij mag dan wel denken dat jij 4de party DJ van Zuid NL bent, Gefeli hoor, maar dat betekent nog lang niet dat jij het recht heb om andere mensen aftezijken over hun menigen..(dat recht heeft niemand trowuens) daar gaat het hier namelijk over.. Meningen..

het heeft niets met naief te maaken.. soms ben je gewoon wijs genoeg om dingen niet te zeggen.. mischien leer je dat nog is.  

-!-OFF TOPIC-!-
NEEEE.. FOUT!!!

let even op met WAT je hier neerzet! AUB!..
als je elkaar wil afzeiken dan zoek je elkaar in persoon maar eens even op!

wat je hier doet is FOUT.  je blijft gewoon tegen zijn beweringen in gaan..
en dan hebben we hier straks OF weer een Locked topic, OF 20 pagina's vol met Heen en weer gezeik tussen jou en mamo..

dit geld ook voor de rest..
Hou er nou eens mee op.. maak er een gezellig forum van.. en ga de boel niet lopen f*cken!

vanaf nu Please On topic.. en kan een mod even de Nietsnuttige Posts deleten ?..
dan kunnen we volgen waar dit topic nou werkelijk over gaat!..
bedankt!

-ON-TOPIC-
User edit by Laidback on 27-09-2006 @ 11:36:23 (1%)
Illusion    posted on 27-09-2006 11:35
maar dat betekent nog lang niet dat jij het recht heb om andere mensen aftezijken over hun menigen..(dat recht heeft niemand trowuens) daar gaat het hier namelijk over.. Meningen..

Het lijkt me dat het hier gaat over de "Dj Contest".

Laten we ons hier op focussen, en deze discussie achterwege laten.

En helemaal met je eens, Laidback.

Ontopic:

Maareh Mamo.. hoeveel Dj's doen er mee aan dat contest? En heb je al een idee wat je allemaal gaat draaien?
User edit by Illusion on 27-09-2006 @ 11:37:07 (41%)
Jorrit    posted on 27-09-2006 17:18
het doel van een dj contest is om de kwaliteiten van een dj te kunnen zien en zo doende te kunnen oordelen of hij de beste is.

omdeze kwaliteit te waarborgen moet er proffesioneel spul staan omdat daar het meeste mee kan en het beste zodat de dj in kwestie het maximale uit zijn set kan halen en DAT is de bedoeling van een DJ CONTEST.

Nee, ik vind dat elke dj met (bijna) elke set overweg moet kunnen, als jij nadeel hebt van de set, heeft je tegenstander dat ook.

dus begin niet over: als dj moet je op alle apparatuur kunnen draaien, mischien als resident wel want dan wen je aan de apparatuur en stem je er mee in als je ja zegt als je ja zegt tegen je contract (de meeste van jullie hebben geen contract en zijn dus illigaal aan het werk en is dus strafbaar), maar in een uur kan dat niet.

Weer fout, degenen waar jij nu opdoelt zijn grijs werkers. Zelfde verhaal met oppassen: krijg je ook voor betaald, betaal je ook geen belasting voor, maar de overheid (belastingdienst) komt ook niet achter je aan.
En als je moet wennen aan de apparatuur, kom je toch wat eerder?

(tip :zoek een nieuwe hobby, dj zijn is niets voor jou)

(tip: laat mensen in hun waarde, als mensen het leuk vinden om te draaien en niet nodig vinden te mixen, wie zal jij dan zijn te zeggen dat DJ zijn niets voor je is)

en 2 hifi cd spelers is niet genoeg vaak gebruik ik stukken midden uit de cd omdat dat de hoogtepunten zijn van het nummer, dus heb wel degelijk goed apparatuur nodig. moet snel kunnen zoeken en cue,en

Daar heb je niet persé denons of pioneers voor nodig, dit kan ik ook gewoon met Gemini's. En aangezien jij de 4e beste party DJ van weetikveelwat bent moet het je vast en zeker ook lukken.

als je het niet snapt wat ik schrijf....... ga borduren

Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de 2e quote wel moeite had, beetje vreemd taalgebruik allemaal. En borduren is mijn ding niet zo.
Jorrit    posted on 27-09-2006 17:20
Laten we ons hier op focussen, en deze discussie achterwege laten.

Een discussie met betrekking tot DJ Contest moet kunnen (Graag zelfs, slap heen en weer lullen over de contest lijkt me niet intressant)

@ laidback: sorry, zoveel nietsnuttige posts heb ik niet gezien, als een member zich volgens een andere member onfatsoenlijk gedraagt, mag dat best gezegt worden.
Laidback    posted on 27-09-2006 17:34
Poster: Jorrit

Een discussie met betrekking tot DJ Contest moet kunnen (Graag zelfs, slap heen en weer lullen over de contest lijkt me niet intressant)

@ laidback: sorry, zoveel nietsnuttige posts heb ik niet gezien, als een member zich volgens een andere member onfatsoenlijk gedraagt, mag dat best gezegt worden.

ik heb mijn punt hier neergelegd

en deaf ook al es ...

Poster: DeafDJ
Kunnen jullie allemaal eens een keer kappen met te bekvechten? Voeg elkaar toe op msn of gebruik de chat als je elkaar toch alleen wil beledigen. Ik weet wel dat ik geen mod ben, maar ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat dit gedrag erg irritant is....

User edit by Laidback on 27-09-2006 @ 17:45:30 (90%)
sonik    posted on 27-09-2006 18:36

en mensen betalen niet om naar een dj contest te komen dus sonic, wis ff je post hoe oud ben je eigenlijk, ik denk nog niet oud genoeg om naar een fuif te gaan, dus jonger dan 12

Ok, ff for the record: ik ben dus 28 jaar oud en 12 jaar bezig met mixen/dj-en
en ook in discotheken gedraaid.
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat "draaien' inhoud.

En aan 'n fuif heb ik niet zo behoefte, zeker niet als er 'n negatief ingestelde party-dj staat te draaien.
W.i.M    posted on 27-09-2006 18:37
Laten we hier maar een eind aan borduren want dit gaat helemaal nergens over.

Als we als grote mensen kunnen discusseren en luisteren naar elkaars mening dan kan het nog wel eens wat worden, voorlopig gaat dit topic op slot.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

83 Users online: 22 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 33.562
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.421.936