dj contest in Cafe The Right One (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 21-09-2006 18:48
heb me hier voor opgegeven en mag zaterdag komen draaien.

ik ken de tent niet en zou graag willen weten wat voor tent het is(doelgroep en hoe deze tent bekent staat)

en of er nog iemand anders zaterdag de 30st september moet draaien of langs komt.
www.moonentertainment.nl

What do you think about dj contest in Cafe The Right One ??

Vote :   

dj-nick    posted on 21-09-2006 19:17
nee ik ga niet kan je je nog inschrijven
Reemz    posted on 21-09-2006 19:32
Yo Mamo!

Doel jij op café The Right One in Culemborg?

Zo ja laat me even weten hoelaat je moet draaien. Ik woon namelijk in Culemborg en is dus bij mij om de hoek.
djmamo    posted on 21-09-2006 20:15
ja bedoel cafe de right one in culemborg, moet daar zaterdag 30 sept draaien weet nog niet hoe laat, wordt meestal op de avond zelf bepaald. moet er om 22:00 zijn.

maar phenix heb jij meer info over de tent?

en weet niet of je nog kan inschrijven
www.moonentertainment.nl
Reemz    posted on 21-09-2006 20:21
Mijn zwager gaat daar regelmatig heen. Het is een kroegje met achterin een zaaltje. Normaal staan er pooltafels maar op zaterdag worden die weggehaald en is het dus een dansvloer. Als het goed is is er ook een verhoging waar jij dus dan op komt te staan.

Waar kan of kon je je aanmelden en op welke site staat dat?
User edit by Reemz on 21-09-2006 @ 20:22:09 (4%)
djmamo    posted on 21-09-2006 20:47
heb het van djresource afgehaald bij dj contesten.

maar het is dus niet echt een grote intressante tent, waar veel mensen komen?
www.moonentertainment.nl
Reemz    posted on 21-09-2006 20:48
Het is inderdaad niet echt een grote tent. Maar het is er altijd wel gezellig druk. Ik kom zaterdag ff een kijkje bij je nemen. Ga je alleen of neem je nog vrienden mee?

djmamo    posted on 21-09-2006 20:49
ben nu vrienden aan het werven, heb het vanmiddag pas gehoort dat ik kon komen
www.moonentertainment.nl
Reemz    posted on 21-09-2006 20:51
Ok ik stuur nog wel even een PM volgende week zodat je ook weet wie ik ben als ik er ben
Illusion    posted on 21-09-2006 22:46
Gezellig man mamo... Succes op je contest...!!!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DizZorder    posted on 21-09-2006 23:00
Yo Mamo .. ik mag ook de 30e komen draaien, maar je weet ook dat et meer allround gericht is tog??
btje jmmr dat er geen TT's zijn maar goed gaat allemaal goed komme

kzie je daar wel Happy, laughing
djmamo    posted on 22-09-2006 20:43
ja weet dat het gericht is op all rounders, ben namelijk ook een echte allrounder. van sean paul naar funkadelic ik kan het allemaal.

hoor ook bij de 4 beste PARTY dj's van zuid nederland, heb ook net jouw bio gelezen op je site en dat was ook zeker niet verkeerd.

dus het zal zeker wel spannend worden.

hoop wel dat er degelijke apparatuur sttat maar ben er bang voor.
heb in een mailtje gevraagd wat er staat maar heb nog niks terug gekregen, en ja platen draai ik bijna niet mee.
www.moonentertainment.nl
U-Vinyl    posted on 22-09-2006 21:35
Leuk een contest Ik doe niet mee maar kom misschien wel kijken.

Laidback    posted on 23-09-2006 11:14
een heuse battle :D...  2 Dj Resource PRO's tegen over mekaar..
houd ons even op de hoogte over de einduitslag :P
DizZorder    posted on 24-09-2006 23:53
Poster: djmamo
ja weet dat het gericht is op all rounders, ben namelijk ook een echte allrounder. van sean paul naar funkadelic ik kan het allemaal.

hoor ook bij de 4 beste PARTY dj's van zuid nederland, heb ook net jouw bio gelezen op je site en dat was ook zeker niet verkeerd.

dus het zal zeker wel spannend worden.

hoop wel dat er degelijke apparatuur sttat maar ben er bang voor.
heb in een mailtje gevraagd wat er staat maar heb nog niks terug gekregen, en ja platen draai ik bijna niet mee.

Moet wel redelijk spul staan .... al staat er een DAP Audio dubbele cd speler en een soundlab mixer ... dan gaat et redelijk lukken :p

I hope 4 some pioneers Happy, laughing

maar w zien et wel..!! good luck 2 you
djmamo    posted on 25-09-2006 00:34
Poster: DizZorder

Moet wel redelijk spul staan .... al staat er een DAP Audio dubbele cd speler en een soundlab mixer ... dan gaat et redelijk lukken :p

I hope 4 some pioneers Happy, laughing

maar w zien et wel..!! good luck 2 you

nou als er geen redelijk spul staat dan denk ik niet dat ik er ga draaien, heb wel een naam hoog te houden en ga niet bij elk willekeurige tent ff voor de grap staan draaien, want dat idee heb ik er een beetje bij.

als het niet goed is ben ik weg.
www.moonentertainment.nl
Camino    posted on 25-09-2006 00:53

heb wel een naam hoog te houden [...] als het niet goed is ben ik weg.

Ook lekker professioneel, zal je reputatie zeker ten goede komen Happy, laughing
User edit by Camino on 25-09-2006 @ 01:16:29 (47%)
djmamo    posted on 25-09-2006 07:24
ja dat is professioneel. right one organiseert een dj contest en die willen graag dat mensen GRATIS komen draaien op een zaterdag.
zaterdag is de uitgaans avond in de week.

dus bij deze dj contest is het de bedoeling dat er geld verdiend gaat worden over de rug van de dj.

dit is niet erg maar als de apparatuur ruk is dan draai ik meteen om omdat het heel erg slecht is als dat niet goed geregeld is, dat is on-professioneel.

en wil ik niet mijn naam verbinden aan een tent die zijn spullen niet op orden heeft.

en ik vind dat andere die ook verder zijn dan de thuis dj dit ook zouden moeten doen.

maar als het in orde is dan zal ik zeker de mensen gaan vermaken met mijn kunnen.
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 25-09-2006 @ 07:28:16 (14%)
Jorrit    posted on 25-09-2006 09:21
als ik party-organisator / discotheek manager oid. zou zijn, en van een DJ zou horen dat hij een DJ Contest heeft verloren, zou mee veel minder kunnen boeien dan dat ik zou horen dat hij wegging toen de apparatuur hem niet aanstond.

Beetje uit de hoogte, en trouwens, op bijna elke apparatuur valt een redelijk setje weg te geven en elke deelnemer heeft hier nadeel van!

dus bij deze dj contest is het de bedoeling dat er geld verdiend gaat worden over de rug van de dj.

Maar je vergeet dat er nog een partij is die er voordeel van heeft: jij!
djmamo    posted on 25-09-2006 10:58
Poster: Jorrit
Maar je vergeet dat er nog een partij is die er voordeel van heeft: jij!

ik doe mee om andere dj's te horen en niet zo zeer voor DE WEDSTRIJD ik heb al een vaste plaats waar ik weekelijks werk en een vaste drive-in waar ik vaak voor werk. het is niet zo dat ik dit nodig heb.

en als je iets organiseert moet het gewoon goed zijn en geen half werk. er is al aangegeven dat je niet met platen kan draaien. tijdens een dj contest?

dus dan ga je toch wel dingen afvragen, of het wel goed is georganiseerd.
www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 25-09-2006 11:14

ik doe mee om andere dj's te horen en niet zo zeer voor DE WEDSTRIJD ik heb al een vaste plaats waar ik weekelijks werk en een vaste drive-in waar ik vaak voor werk. het is niet zo dat ik dit nodig heb.

en als je iets organiseert moet het gewoon goed zijn en geen half werk. er is al aangegeven dat je niet met platen kan draaien. tijdens een dj contest?

dus dan ga je toch wel dingen afvragen, of het wel goed is georganiseerd.

Waarom ga je dan nie gewoon heen te kijken.... dan kan je namelijk ook andere DJ's horen!

En aan jou opmerkingen te lezen heb jij 't niet meer nodig om aan een contest mee te doen je hoort immers al bij de beste 4 all -round DJ's van Zuid-Nederland!!!!!

Moet je niet op je vaste plek draaien op zaterdagConfused :S beetje vaag!

Wel ben ik het met je eens dat er proffesionele apparatuur moet staan. SL's en CDJ o.i.d.
LauW    posted on 25-09-2006 12:27
Er zijn zoveel (grote) discotheken waar alleen nog maar cdj's staan dus zo gek is dat niet anno 2006.
tairip    posted on 25-09-2006 12:48
Poster: LauW
Er zijn zoveel (grote) discotheken waar alleen nog maar cdj's staan dus zo gek is dat niet anno 2006.

Noem is een paar GROTE discotheken dan!

De echte grote die ik ken hebben allemaal en CDJ's en SL's!
Hoe kan je een grote discotheek zijn en bekende DJ's boeken als je geen SL's hebt staan?
Illusion    posted on 25-09-2006 13:51
Poster: LauW

In alle discotheken waar ik ben geweest heb ik nog geen set gezien waar geen draaitafel staat. Draaitafels staan haast nog wel in alle discotheken, of hebben ze ze achter de hand.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djmamo    posted on 25-09-2006 15:31
Poster: tairip

Waarom ga je dan nie gewoon heen te kijken.... dan kan je namelijk ook andere DJ's horen!

En aan jou opmerkingen te lezen heb jij 't niet meer nodig om aan een contest mee te doen je hoort immers al bij de beste 4 all -round DJ's van Zuid-Nederland!!!!!

Moet je niet op je vaste plek draaien op zaterdagConfused :S beetje vaag!

Wel ben ik het met je eens dat er proffesionele apparatuur moet staan. SL's en CDJ o.i.d.

ik ga niet alleen kijken want het is zo ik leer van andere maar andere leren ook van mij.

en hoor bij de 4 beste PARTY dj's van zuid nederland. (jaloers?)

en dit weekend moet ik vrijdag en zondag werken, als dj draai je niet alleen op zaterdag en als ik een keer vrij heb probeer ik met contesten mee te doen, omdat het leerzaam en leuk is.

en bij een wedstrijd horen gewoon minimaal 2 goede cd spelers te staan en 2 draaitafels en een goed mixer.

www.moonentertainment.nl
Laidback    posted on 25-09-2006 15:37

en bij een wedstrijd horen gewoon minimaal 2 goede cd spelers te staan en 2 draaitafels en een goed mixer.

hier ben ik het zeker mee eens..
hebben ze je al terug gemaild ?..
als er RUK apperatuur staat zou ik het ook laten af weten namelijk..
hun moeten (zeker voor een dj contest)  zorgen voor Grade A Equipment!.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

132 Users online: 9 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 23.150
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.846