Poster: djmamo
ja weet dat het gericht is op all rounders, ben namelijk ook een echte allrounder. van sean paul naar funkadelic ik kan het allemaal.
hoor ook bij de 4 beste PARTY dj's van zuid nederland, heb ook net jouw bio gelezen op je site en dat was ook zeker niet verkeerd.
dus het zal zeker wel spannend worden.
hoop wel dat er degelijke apparatuur sttat maar ben er bang voor.
heb in een mailtje gevraagd wat er staat maar heb nog niks terug gekregen, en ja platen draai ik bijna niet mee.
Poster: DizZorder
Moet wel redelijk spul staan .... al staat er een DAP Audio dubbele cd speler en een soundlab mixer ... dan gaat et redelijk lukken :p
I hope 4 some pioneers
maar w zien et wel..!! good luck 2 you
heb wel een naam hoog te houden [...] als het niet goed is ben ik weg.
dus bij deze dj contest is het de bedoeling dat er geld verdiend gaat worden over de rug van de dj.
Poster: Jorrit
Maar je vergeet dat er nog een partij is die er voordeel van heeft: jij!
ik doe mee om andere dj's te horen en niet zo zeer voor DE WEDSTRIJD ik heb al een vaste plaats waar ik weekelijks werk en een vaste drive-in waar ik vaak voor werk. het is niet zo dat ik dit nodig heb.
en als je iets organiseert moet het gewoon goed zijn en geen half werk. er is al aangegeven dat je niet met platen kan draaien. tijdens een dj contest?
dus dan ga je toch wel dingen afvragen, of het wel goed is georganiseerd.
Poster: LauW
Er zijn zoveel (grote) discotheken waar alleen nog maar cdj's staan dus zo gek is dat niet anno 2006.
Poster: LauW
Er zijn zoveel (grote) discotheken waar alleen nog maar cdj's staan dus zo gek is dat niet anno 2006.
Poster: tairip
Waarom ga je dan nie gewoon heen te kijken.... dan kan je namelijk ook andere DJ's horen!
En aan jou opmerkingen te lezen heb jij 't niet meer nodig om aan een contest mee te doen je hoort immers al bij de beste 4 all -round DJ's van Zuid-Nederland!!!!!
Moet je niet op je vaste plek draaien op zaterdag:S beetje vaag!
Wel ben ik het met je eens dat er proffesionele apparatuur moet staan. SL's en CDJ o.i.d.
en bij een wedstrijd horen gewoon minimaal 2 goede cd spelers te staan en 2 draaitafels en een goed mixer.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.