Poster: Laidback
als er RUK apperatuur staat zou ik het ook laten af weten namelijk..
hun moeten (zeker voor een dj contest) zorgen voor Grade A Equipment!.
Poster: djmamo
en hoor bij de 4 beste PARTY dj's van zuid nederland. (jaloers?)
Poster: tairip
Nee niet jaloers.... ben namelijk geen party DJdas niets voor mij! Maar ieder zijn ding!
Hoe weet je dat je bij de beste 4 hoort? Er zijn zoveel ongekende talenten!
Net als Tiesto die is ook niet de beste maar de populairste.... (jij maakt je momenteel niet erg populair bij mij.... je moet een ieder waarderen en niet zo uit de hoogte doen UCH!).
Poster: _Ivan_
Wat versta jij onder ruk apparatuur? Het lijkt me zeer sterk dat daar 2 jbsystems oem spelertjes staan met een behringer ertussen ofzo...
je weet het niet....
zou anders graag jouw prestaties op dj gebied willen zien en dan kunnen we mischien op een niveau praten waar we allebei wat aan hebben maar aan jou voorgaande post te merken, ben jij maar een mannetje dat erg snel tevreden is en gemakkelijk over zich heen laat lopen dus met jouw prestaties zal het nog wel ff duren voordat wij zinnig over het dj gebeuren kunnen hebben.
en als je dat niet bevalt reageer je niet of ga je lekker ergens anders heen.
Poster: djmamo
wat bedoel je met: wanneer draaien?
Poster: Jorrit
En hier maak je nogal een domme fout.
Prestaites zegt geen moer over wat een DJ kan, grote kans dat er velen zijn die technisch beter zijn dan Thijsje, hebben ze dan meteen meer bereikt?
Dus als iemand jou manier van praten niet aanstaat, moet hij maar een ander forum zoeken?
Ik denk eerlijk gezegt dat het andersom is...
jorrit het is ook niet erg als jij ff nadenkt voordat je iets post. met prestaties bedoel ik: wat een ander al bereikt heeft in zijn dj carriere, een vaste dj plaats een dj contest gewonnen of iets.
Prestaites zegt geen moer over wat een DJ kan, grote kans dat er velen zijn die technisch beter zijn dan Thijsje, hebben ze dan meteen meer bereikt?
en de rest van de post. jorrit zoek een ander forum
hier ben ik het zeker mee eens..
hebben ze je al terug gemaild ?..
als er RUK apperatuur staat zou ik het ook laten af weten namelijk..
hun moeten (zeker voor een dj contest) zorgen voor Grade A Equipment!.
Poster: Nvie
Helemaal niét mee eens. We kunnen hier met z'n alle een heel topic vol lullen over prestaties en techniek, dan moet je óók de ballen hebben om het op de wat 'mindere apparatuur'. Hier noemen we dat hoogmoedswaanzin, kleren maken de man, de gear een dj niet!
Poster: ScottB
helemaal met je eens, je moet gewoon goed kunnen draaien ook zonder CDJ-1000 en DJM-800 en technics SL1200, de voldoening zou toch ook groter zijn al je toch je vette zet kon draaien op billige cdspelers?dan behoor je ECHT bij de 4 beste party Dj's van zuid-nederland
Poster: djjw
bij een party dj gaat het niet om het beat mixen maar om het vermaken van het publiek, het zoveel mogelijk grappige leuke liedjes draaien in de tijd die je hebt.
er zijn party dj's die geen enkele plaat beatmixen, maar toch heel goed zijn!!
Poster: Jorrit
Als de ene DJ dat beetje extra niet heeft op een contest, heeft de andere DJ het ook niet, want de functie is er niet.
Ik sta achter Nvie in deze discussie.
Poster: W.i.M
Als ik op een dj-contest zou komen en er staan draaitafels die niet de kwaliteit hebben van een sl dan zou ik ook niet mee doen. Ik zie mezelf al weer op belt-driven draaitafels draaien, brrrr ik moet er niet aan denken.
Als je een contest organiseert moet je ook zorgen voor goede apparatuur.
Op dancevalley staan ook geen soundlabs draaitafels omdat de dj's daar ook zeker op moeten kunnen draaien. Als je iets organiseert moet je goed doen.