quote: |
Poster: dion ik zit te twijfelen tussen een set van 2x cdj800 mk2, djm 400 en een efx 1000 of deze set van 2x cdj 800 mk2 en een djm 800 |
Poster: DeafDJ
Jullie hebben het steeds maar over dure mixers, zelf heb ik een Beat4 staan, en voor een beginner is die perfect! Ik zou zelfs durven zeggen dat die beter is, omdat er niks op staat om je af te leiden van het beatmixen zoals effectjes enzo...
Poster: gethigh
ne mx-4 zou NOG beter zijn
maar wat je zegt is idd helemaal waar
als ge trouwens ne djm-800 koopt, de week derachter vind je het dj'n al niet meer tof, dan krijgt ge da boven de 1100 euro nie meer kwijt, maakt ge zomaar eventjes 500 EURO verlies, lees goed: 500 euro
en dat is nog maar alleen voor uw mengpaneel, u cd spelers verkoopt ge dan ook nog es met minstens 100 EURO PER STUK verlies
dus mss nog ffkes over nadenken mss
Poster: diggersfan
't Is toch wat. Dion wil gear kopen die op dit moment "hot" is, en ik lees hier vooral reacties, dat ie het vooral NIET moet doen.
Proef ik hier nu afgunst, of ligt dat aan mij?
Mijn beginnerset is een Nuo5 en 2x een CDJ-800mkII. Geloof me, dat gaat voorlopig niet vervelen. Als er bij mij 500 euro meer op de plank had gelegen was de Nuo5, een DJM-800 geweest.
Dion, go for it, man!