Poster: Lead
maar wie gebruikt er nog VBR, en waarvoor ? Disc ruimte is niet echt relevant meer met de prijzen die je tegenwoordig betaald voor een harde schijf.
Klopt helemaal. Maar dit is gewoon een principekwestie. Pioneer spelers horen gewoon de puntjes op de 'i' te hebben. Er worden niet voor niks 3 versies van de CDJ1000 uitgebracht. En ik weet van mijn speler dat ik er geen VBR bestanden in moet stoppen, maar als eens iemand anders een mp3 cd'tje erin stopt krijg je weer dat gedoe met sommige bestanden die niet volledig ondersteund worden.
Misschien vind je me een mierenneuker, maar telkens wanneer het over dit onderwerp gaat zal ik zeggen wat ik daarvan vind. Het stoort gewoon. En ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Het is een kleine moeite om zo'n software-figuur ff een updatetje te laten maken. Als Denon en Numark het kunnen, kan Pioneer het ook. Ik kan me erg lastig voorstellen dat het afhankelijk is van de hardware. Tenzij men de CDJ200 helemaal niet de mogelijkheid tot updaten heeft gegeven, maar dan is men al helemaal laks geweest.