Pioneer cdj-800 Of Denon 3500 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Huta    posted on 13-09-2006 18:22
Hey mensen ik had een vraagje aan jullie ben bijna weer jarig en heb weer een keuze uit een singel player. Ik heb veel revieuws gelezen en weet ik veel allemaal en ben er nog niet helemaal uit want er zijn hier mensen die het ervaren hebben dus ik zou graag willen weten wat jullie allemaal ervan vinden zodat ik een goeie verjaardagskeuze maak.
Topic: Pioneer Cdj-800Mk2 of Denon Dn-s3500 Vertel me jullie ervaringen ermee!!
Alvast bedankt
Groetjes Jethro

What do you think about Pioneer cdj-800 Of Denon 3500 ??

Vote :   

david87    posted on 21-09-2006 21:16
ja denon's hebben bugs , maar denon's hebben ook een systeem dat deze bugs na verloop van tijd zelf opgelost worden , nuja het is wel even w8ten op de update , maar ik vind niet dat iets wat opgelost kan worden en opgelost ZAL worden als enige argument gebruikt zou moeten worden om ineens voor pioneer te kiezen.
de bugs zullen wel vlug van de baan zijn en dan heb je een bugvrije speler met zoveel meer opties ,
sommige mensen houden het weliswaar liever simpel maar als ik kan kiezen tussen veel opties voor veel geld of weinig opties voor veel geld , dan kies ik toch voor meer opties . en als dit dan een beetje moeilijker is om mee te werken dan wen ik hier ook wel aan , ik denk toch wel dat de gemiddelde mens wel over verstand beschikt om een denon te ontcijferen
firefly    posted on 22-09-2006 09:13
ik kan me toch neit voorstellen dat die pioneers zo snel kapot kunnen gaan dat zou hun naam toch ook verschrikkelijk naar de grond halen als dat zo was met de aaparatuur van pioneer zouden ze ze al lang uit de verkoop gehaald hadden of voor een boel minder geld veerkocht hebben.
ik zou zelf maar wat graag die cd spelers hebbn (nu het geld ervoor nog ):P
DJMarco1988    posted on 22-09-2006 09:23
Poster: firefly

ik zou zelf maar wat graag die cd spelers hebbn (nu het geld ervoor nog ):P

Van welk merk cd spelers wil je graag hebben.
en je zei ook dat je iets gelezen had over dat ze 90% Pioneers terugsturen, maar er stond iets over van: als je aan 100 mensen een CDJ-880 en een S3500 zou geven, zou 90% van die mensen de S3500 beter vinden.
Greetings, Marco
Huta    posted on 22-09-2006 09:36
ja ik blijf bij me keuze ik krijg ze via een hele bekende dj en die zegt dat ik de beste keuze maak want haast overal staat pioneer en anders moet je je teveel aanpassen dus ik blijf bij me keuze cdj-800mk2
djjw    posted on 22-09-2006 10:21
Poster: david87
ja denon's hebben bugs , maar denon's hebben ook een systeem dat deze bugs na verloop van tijd zelf opgelost worden , nuja het is wel even w8ten op de update , maar ik vind niet dat iets wat opgelost kan worden en opgelost ZAL worden als enige argument gebruikt zou moeten worden om ineens voor pioneer te kiezen.
de bugs zullen wel vlug van de baan zijn en dan heb je een bugvrije speler met zoveel meer opties ,
sommige mensen houden het weliswaar liever simpel maar als ik kan kiezen tussen veel opties voor veel geld of weinig opties voor veel geld , dan kies ik toch voor meer opties . en als dit dan een beetje moeilijker is om mee te werken dan wen ik hier ook wel aan , ik denk toch wel dat de gemiddelde mens wel over verstand beschikt om een denon te ontcijferen

hmm bedenkelijke keuze....
ik zal eerst zeggen dat ik volledig onafhankelijk ben wat betreft de 2 merken,
ik draai zowel met denon als met pioneer en heb niet echt een persoonlijke
favoriet, maar...............................

jij zou iets kopen waarvan je weet dat het NOG niet goed is,
omdat je zeker DENKT te weten (?) dat dit met de komende update
MISSCHIEN wel opgelost zou kunnen worden,
ik vind dit een ZEER vreemde of zelfs een beetje een domme uitspraak,
(of misschien heb je zoveel geld dat het niks uit maakt wat je koopt,
maar een helehoop leden van DJR heeft die luxe niet, en moet hard
werken (of zeuren bij ouders) voor het geld)
nou laat ik zeggen , dat er bijna nooit een update wordt afgeleverd die
en op tijd is en die ook nog ineens alle bugs er uit haalt!
(onafhankelijk het merk en type apperatuur)
ik geef mn geld liever uit aan iets wat goed is dan, waarbij ik
moet hopen op een update die mn bugs oplost...

in dit geval zou ik dus voor de cdj800 mk2 gaan,
puur om dat het een uitgebreide basic speler is waar ik
mn volle vertrouwen aan gegeven heb, net als de eerste cdj800.

en al die extra functies die er op zitten zijn leuk voor thuis,
als een dj de hele avond met zn effecten zit tespelen ga ik naar huis!
en of dat temaken heeft met mensen die het liever simpel houden denk ik
niet, het is namelijk zo ... de platen maken de mix, niet de extra opties!
User edit by djjw on 22-09-2006 @ 12:42:09 (29%)
Laidback    posted on 22-09-2006 13:36
ik zou voor de cdj-800 mk2 gaan Happy, laughing

Pure simpelheid is daarbij mijn slagzin! Happy, laughing
geen overbodige luxe.. maar ook zeker niet te min..
het Broertje van de industry standard.. !
mooi Uiterlijk en een Mega Functioneel Innerlijk !

ik vind de Denon DN-S3500 te rommelig..
heel veel functies op de 3500 gebruik je Weinig tot nooit! Happy, laughing

dus ja..
mijn keuze was hiermee al voorbracht..
hoop jou ook geholpen te hebben Happy, laughing

GreetsZ  & Suc6! Winking my eye
david87    posted on 22-09-2006 14:14
de denon 3500 mag dan mss wel veel snufjes hebben die je mischien NU niet denkt te gaan gebruiken , ik d8 deze effecten enz... ook nooit te gaan gebruiken en ik zal je eens iets zeggen ze komen de mix alleen maar ten goede !
de 3500 is een goede speler ,
pioneer wordt vaak gebruikt in clubs (waarom is mijzelf ook nog altijd een raadsel) maar goed , maar je kan op de 3500 de cue methode ook aanpassen dat hem exact hetzelfde werkt als de cdj 800 komt daar nog bij dat je zoveel meer kan .

ik weet namelijk ook zeker dat de bugs die er nu inzitten dat die zeker opgelost gaan worden, aangezien ik laatst las wat de beta versie van die update nu allemaal ging oplossen en daarin zaten toch alle bugs die denon gebruikers nu ondervinden

ik heb zeker niet meer geld als iemand anders en moet ook hard voor mijn gear werken, maar ik koop liever gear die meer kan als play start scratch en een beat cutterke.

maarja in de ogen van de diegene die een cdj 800 hebben staan zal ik wss wel een complete idioot zijn die niet weet waarover hij het heeft komt daar wss nog bij dat iedere keer hetzelfde argument naar boven komt van jah die bugs dat hoort niet(wat ook nog opgelost word) 
maarja laten we denon nog maar wat uitzeiken
DJ_Inspiration    posted on 22-09-2006 14:17
Als effecten zo slecht zijn om te gebruiken in een mix, waarom heeft Pioneer dan een EFX-500 en een EFX-1000 die nogal aardig veel verkocht en gebruikt wordt?

Ik zeg niet dat ik die effecten veel gebruik. Maar je kan je mix op sommige momenten gewoon creatiever maken dan normaal door een echo erin te brengen of een filter. Dat wordt in de DJM mengtafels toch ook gebruikt? Ik snap niet dat hier nu de effecten als argument worden genomen hiervoor..
User edit by DJ_Inspiration on 22-09-2006 @ 14:23:45 (100%)
david87    posted on 22-09-2006 14:18
achja dat ding wat eveneens ook niet te goedkoop is

Jorrit    posted on 22-09-2006 14:58
ja ik blijf bij me keuze ik krijg ze via een hele bekende dj en die zegt dat ik de beste keuze maak want haast overal staat pioneer en anders moet je je teveel aanpassen dus ik blijf bij me keuze cdj-800mk2

Pas op met hele bekende DJ's, die willen nog wel eens wat sponsering contracten hebben met dit soort bedrijfjes :PWinking my eye

Als effecten zo slecht zijn om te gebruiken in een mix, waarom heeft Pioneer dan een EFX-500 en een EFX-1000 die nogal aardig veel verkocht en gebruikt wordt?

Dat effecten slecht zijn om te gebruiken is persoonlijk, en naar mijn mening onzin. Toch vind ik dat effecten niet in de CDJ horen.
david87    posted on 22-09-2006 15:07
ik vindt het mooi meegenomen , effecten die op je cd speler staan  , moeten al niet meer op je mengpaneel staan , of je moet er niet speciaal een efx voor kopen.

dan heb je nog altijd de keuze om ze eens te gebruiken maar ik kan je zeggen dat ik de effecten op mijn 3500 toch wel gebruik , ik gebruik ze zeker niet overdreven veel maar af en toe zo een echo erbij klinkt goed bij sommige vocals .
gewoon een kwestie van een beetje creatief te zijn .

MaxM    posted on 22-09-2006 17:33
Poster: Huta

Inderdaad waar.. op zich handig voor de clubs dat er een standaard is. En in dit opzicht is de keuze voor pioneer misschien logisch gezien de eenvoud en gebruikgemak. *Mompelt nog iets van vicieuze cirkel*

User edit by MaxM on 22-09-2006 @ 17:34:17 (1%)
Thomz    posted on 22-09-2006 21:43
Poster: david87
maar je kan op de 3500 de cue methode ook aanpassen dat hem exact hetzelfde werkt als de cdj 800 komt daar nog bij dat je zoveel meer kan .

Off-Topic

Kan dit ook bij dn s1000?

On-Topic
DJ_Inspiration    posted on 22-09-2006 22:14
Nee, dat kan niet bij de DN-S1000.
De DN-S3500 is de enige die dit kan. Is in te stellen via de preset-button.
Day-One    posted on 22-09-2006 22:24
Als ik jou was zou ik 1x CDJ-800 en 1X Denon 3500 Thumbs Up
krijg je daar vast geen spijt van..
als het ff kan dan met een DJM-400 mixer en je bent klaar
User edit by Day-One on 22-09-2006 @ 22:24:26 (1%)
Thomz    posted on 23-09-2006 11:11
Poster: Day-One
Als ik jou was zou ik 1x CDJ-800 en 1X Denon 3500 Thumbs Up
krijg je daar vast geen spijt van..
als het ff kan dan met een DJM-400 mixer en je bent klaar

Is misschien geen slecht idee, maar dan zit je weer met het nadeel dat je altijd moet spelen met 2 verschillende speler, wat ook niet altijd even aangenaam is.

Zou ze gewoon is gaan testen, liefst bij [spam], kan je effe testen en ook vragen of er problemen zijn met de speler. En daar ben je zeker van een betrouwbaar antwoord...
Mod edit by Jorrit on 23-09-2006 15:42 (3%)
Jorrit    posted on 23-09-2006 15:43
Zou ze gewoon is gaan testen, liefst bij [spam], kan je effe testen en ook vragen of er problemen zijn met de speler. En daar ben je zeker van een betrouwbaar antwoord...

Wat heeft het voor zin om een webshop aan te gaan prijzen die alleen als showroom 'gebruikt' kan worden op aanvraag, en nog eens op een verschikkelijke onhandige plek zit, zonder enige argumentatie waar je daar het liefst zou testen?
Thomz    posted on 23-09-2006 20:17
Poster: Jorrit

Wat heeft het voor zin om een webshop aan te gaan prijzen die alleen als showroom 'gebruikt' kan worden op aanvraag, en nog eens op een verschikkelijke onhandige plek zit, zonder enige argumentatie waar je daar het liefst zou testen?

Daar gaat het niet over, het gaat erover dat hij daar eens kan gaan testen (normaal weet hij daar al genoeg mee) en dan eens vragen wat zij aanraden, en waarom. En daar mag je zeker zijn dat je betrouwbare en juiste informatie hebt.
_Ivan_    posted on 23-09-2006 20:36
Poster: Thomz
Daar gaat het niet over, het gaat erover dat hij daar eens kan gaan testen (normaal weet hij daar al genoeg mee) en dan eens vragen wat zij aanraden, en waarom. En daar mag je zeker zijn dat je betrouwbare en juiste informatie hebt.

Waar baseer je op dat die mensen betrouwbare en juiste informatie hebben?
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 23-09-2006 20:55
Poster: _Ivan_

Waar baseer je op dat die mensen betrouwbare en juiste informatie hebben?

Ze hebben echt niet zomaar zo'n grote naam gekregen hoor (ga geen namen beginnen zeggen want dan is het weer spam :s).
Jorrit    posted on 23-09-2006 20:58

Je mag er toch vanuit gaan dat dat bij elke erkende Pioneer dealer zo is.
Thomz    posted on 23-09-2006 21:03

Je mag er toch vanuit gaan dat dat bij elke erkende Pioneer dealer zo is.

Ja, dat zou toch moeten. Maar denk niet dat iedere erkende Pioneer dealer altijd zijn eigen mening zou durven zeggen over een pioneer, ookal is er een andere die hij persoonlijk beter vind. (maar ik kan het ook grondig mis hebben hoor)
Huta    posted on 24-09-2006 09:26

Pas op met hele bekende DJ's, die willen nog wel eens wat sponsering contracten hebben met dit soort bedrijfjes :PWinking my eye.

Hij word er ook door gesponserd maar dat maakt het niet negatief. Hij heeft er onwijs veel ervaring mee en ervaring telt het meest toch? En als de meeste mensen in deze topic ook zeggen dat de Cdj-800mk2 beter is zoals wat laidbackluke bijv en Lead die er mee kwam dat er echt geen bugs of software problemen in zitten. Ja dat is er toch geen boog om heen te draaien dat pioneer toch beter is. En dat mijn keuze staat want ze zijn al besteld

This is an old Topic

No new postings for 6.807 days.
 Post CommentThat would be 226.9 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 10 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 3.606
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.812.065