Poster: firefly
ik zou zelf maar wat graag die cd spelers hebbn (nu het geld ervoor nog ):P
Poster: david87
ja denon's hebben bugs , maar denon's hebben ook een systeem dat deze bugs na verloop van tijd zelf opgelost worden , nuja het is wel even w8ten op de update , maar ik vind niet dat iets wat opgelost kan worden en opgelost ZAL worden als enige argument gebruikt zou moeten worden om ineens voor pioneer te kiezen.
de bugs zullen wel vlug van de baan zijn en dan heb je een bugvrije speler met zoveel meer opties ,
sommige mensen houden het weliswaar liever simpel maar als ik kan kiezen tussen veel opties voor veel geld of weinig opties voor veel geld , dan kies ik toch voor meer opties . en als dit dan een beetje moeilijker is om mee te werken dan wen ik hier ook wel aan , ik denk toch wel dat de gemiddelde mens wel over verstand beschikt om een denon te ontcijferen
ja ik blijf bij me keuze ik krijg ze via een hele bekende dj en die zegt dat ik de beste keuze maak want haast overal staat pioneer en anders moet je je teveel aanpassen dus ik blijf bij me keuze cdj-800mk2
Als effecten zo slecht zijn om te gebruiken in een mix, waarom heeft Pioneer dan een EFX-500 en een EFX-1000 die nogal aardig veel verkocht en gebruikt wordt?
Poster: Huta
ja ik blijf bij me keuze ik krijg ze via een hele bekende dj en die zegt dat ik de beste keuze maak want haast overal staat pioneer en anders moet je je teveel aanpassen dus ik blijf bij me keuze cdj-800mk2
Poster: david87
maar je kan op de 3500 de cue methode ook aanpassen dat hem exact hetzelfde werkt als de cdj 800 komt daar nog bij dat je zoveel meer kan .
Poster: Day-One
Als ik jou was zou ik 1x CDJ-800 en 1X Denon 3500
krijg je daar vast geen spijt van..
als het ff kan dan met een DJM-400 mixer en je bent klaar
Zou ze gewoon is gaan testen, liefst bij [spam], kan je effe testen en ook vragen of er problemen zijn met de speler. En daar ben je zeker van een betrouwbaar antwoord...
Poster: Jorrit
Wat heeft het voor zin om een webshop aan te gaan prijzen die alleen als showroom 'gebruikt' kan worden op aanvraag, en nog eens op een verschikkelijke onhandige plek zit, zonder enige argumentatie waar je daar het liefst zou testen?
Poster: Thomz
Daar gaat het niet over, het gaat erover dat hij daar eens kan gaan testen (normaal weet hij daar al genoeg mee) en dan eens vragen wat zij aanraden, en waarom. En daar mag je zeker zijn dat je betrouwbare en juiste informatie hebt.
Poster: _Ivan_
Waar baseer je op dat die mensen betrouwbare en juiste informatie hebben?
Daar gaat het niet over, het gaat erover dat hij daar eens kan gaan testen (normaal weet hij daar al genoeg mee) en dan eens vragen wat zij aanraden, en waarom. En daar mag je zeker zijn dat je betrouwbare en juiste informatie hebt.
Je mag er toch vanuit gaan dat dat bij elke erkende Pioneer dealer zo is.
Pas op met hele bekende DJ's, die willen nog wel eens wat sponsering contracten hebben met dit soort bedrijfjes :P.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.