Poster: Phenix
Je bent de Reloop RMX30 en de BPM versie vergeten
Deze mixer is namelijk kwalitatief ook erg goed voor zijn prijs.
Poster: Wout-r
inderdaad ,, ik heb hem ook en ik ben er erg blij,, kwil niet zeggen dat hij de beste is maarja
Poster: Twello
dat is idd zo ja... alleen het gaat hier om de kwaliteit niet om de prijs... maar ik zal hem erbij zetten maar welke vind je nou het beste dan?
Poster: dancedimension
Dateq staat vooral bekend dat het alles kan hebben, een biertje en daarna nog 30 jaar lang doormixen.
Poster: _Ivan_
Ik denk dat het ook een beetje met je persoonlijke wensen heeft te maken wat je er het mooist vind uitzien, en wat voor functies je zoekt.
Poster: lrfist
ik doe ook turntabling en dan zijn die draaischroeven (ja echte schroeven!!!) niet zo handig vrees ik.
welke mixer je koopt is natuurlijk ook afhankelijk van welke soort muziek je draait.
hiphop en d&b zou ik tog voor korte faders opteren. als je housemixen of trancemixen wil maken met lange overgangen zou ik ook voor de langere faders gaan, ofwel voor die draaischroeven :P
Poster: Day-One
korte of lange fades....niet echt mee eens moet ik zeggen.. je kan met vol.Fades als cross fades in/uitmixen lang of kort hang van je mix af hoe lang je die wil inhouden (uitmixen) maar niet speciaal lange fades.
Poster: Roy-776
Ik ben ook opzoek naar een goede 3 kanaals mixer.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de Ecler Nuo 3/4 of de Xone: 32
Poster: the-melody
De xone zou ik persoonlijk niet nemen omwille van de gain's die op de achterkant staan...
Poster: greupJa ok daar heb je een punt. Maar als ik een mixer koop dan ga ik me echt niet bezig houden met hem te veranderen, garantie kwijt te zijn(lijkt me) en (mss) dat ie helemaal niet meer werkt.
Daar kun je wel iets aan doen hoor..
ja idd een mix van de DJM-909 en de DJM-800
Welke is de beste? (geld speelt geen rol)
Dateq XTC
Xone 32
Stanton M.304
Numark DXM-09
Elcer Nuo 3
Vestax PCV-275
Rane Empath
Reloop RMX-30 BMP
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.