Ga luisteren, zometeen comments:
Vette plaat om mee te starten...... jammer van t enorme gain-verschil met Moonlight party...overgang is ook wat snel....
Naar Sidney Samson...... Jammer van het grote verschil in de gain...als je deze plaat met een lager volume had ingestart had t beter geklonken... Ook jammer dat de pitch net niet goed stond, misschien volgende keer beetje afremmen?!?!
en nu 12 inch.... wel directe overgang... je hoort de fader van sidney samson zakken en dan ineens is t stil met die vocalen....probeer volgende keer niet op dit punt van 12 inch te mixen of probeer van beide nrs een rustig stuk op te zoeken....dat is iig wat ik zou doen...
volgende plaat, you fooled around...heerlijke plaat, jammer van t enorme gain verschil...probeer volgende keer te letten op hoe hoog je iedere plaat draait qua volume en de gain daaraan aan te passen..... zou stuk relaxter luisteren zijn...

deze is trouwens wel van een heel ander kaliber dan de andere voorgaande platen, net als de volgende, come rain come shine...
Dat vind ik een beetje een watjesplaat :P kan dr nix aan doen, sorry

hij past eigenlijk niet echt in je set, wat al eerder gezegd was....
Verder denk ik dat je gwn verder moet oefenen om alles onder de knie te krijgen, maak je overgangen wat langer en ga proberen met de EQ te spelen... Ben ik ook mee bezig, ik ben ook een beginner... heb ook nog niets laten horen

Eerst maar eigen apparatuur aanschaffen :P
Suc6 ermee!