Poster: TheSupercrab
grappige, je woont zelf in arnhem en je weet niet eens dat deze winkels in arnhem zijn, dom dom. Ik weet igg wel dat als je in de stad zit dat als je in het straatje achter de V&D loopt je een paar plaaten winkels tegen komt.. In een winkel hebben ze best veel, ook niet allen dance maar gewoon van alles.
Dr is ook radio piet.. maar dat valt altijd zwaar tegen (gear winkel) maar als je nog kabels of zo nodig hebt of dat zo dingen kun je daar best kijken. Hun DJ spullen assortiment is wel zwaar beperkt.
Poster: TheSupercrab
Ik had het overmijzelf. maar ja :P
Poster: _ruud_Deze winkel is al een hele tijd gesloten.er moet als het goed is daar ergens een ultimate-records liggen maar ik zie niks meer op de site, maar let op zeker weten doe ik het niet er ging er volging mij ook 1tje weg in rotterdam of daar. maar dat weet ik zo niet. succes verder
Poster: _Ivan_
Bij de V&D in de buurt zit een waaghals waar je wat vinyl kunt krijgen.
In bijna dezelfde straat zit ook radio piet. Zij hebben echter een beperkt selectie in de winkel. Ik geloof dat het wel mogelijk is om daar gear te bestellen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.