DJ-winkels in Arnhem...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djdinaio    posted on 03-08-2006 19:39
Misschien is ook dit ook wel wéér een herhaling van een eerder geplaatste topic, maar toch stel ik wel de vraag... En misschien kunnen vooral de mensen uit omgeving Arnhem mij daarbij helpen!

Aankomende zaterdag ga ik een bezoek brengen aan Arnhem (moet wel water bij de wijn doen :S) en nu wil ik ook een bezoek brengen aan enkele platen- en gearzaken brengen. Ik ben alleen niet zo erg bekend in Arnhem en weet dus ook niet waar de winkels zich bevinden of waar ik doorvoor terecht zou kunnen! Daarom hier maar...

Dus mijn vraag is:
Waar kan ik de platen- en gearzaken in Arnhem vinden? Bij een post, ook graag het adres plaatsen en als het kan ook een url van een website...

Mijn dank is zéér groot...

What do you think about DJ-winkels in Arnhem... ??

Vote :   

_ruud_    posted on 03-08-2006 20:01
er moet als het goed is daar ergens een ultimate-records liggen maar ik zie niks meer op de site, maar let op zeker weten doe ik het niet er ging er volging mij ook 1tje weg in rotterdam of daar. maar dat weet ik zo niet. succes verder

CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 03-08-2006 @ 20:02:35 (100%)
Dj_Fantasy    posted on 03-08-2006 20:06
bekijk deze startpagina anders eens Winking my eye
dj2dj.nl
djdinaio    posted on 03-08-2006 20:09
Op die startpagina heb ik al gekeken, maar kom ik alleen maar Audioboost tegen...

Ik had inderdaad in het verleden ook een UDG-winkel tegen gekomen, maar is deze er nog wel?

ThnQ's 4 R help...

Kan nog steeds hulp gebruiken...
Collin    posted on 03-08-2006 20:13

Eiland Muziek , is volgens mij ook een gear winkel www.eilandmuziek.nl

in Arnhem
TheSupercrab    posted on 03-08-2006 20:26
grappige, je woont zelf in arnhem en je weet niet eens dat deze winkels in arnhem zijn, dom dom. Ik weet igg wel dat als je in de stad zit dat als je in het straatje achter de V&D loopt je een paar plaaten winkels tegen komt.. In een winkel hebben ze best veel, ook niet allen dance maar gewoon van alles.

Dr is ook radio piet.. maar dat valt altijd zwaar tegen (gear winkel) maar als je nog kabels of zo nodig hebt of dat zo dingen kun je daar best kijken. Hun DJ spullen assortiment is wel zwaar beperkt.
djdinaio    posted on 03-08-2006 20:30
Poster: TheSupercrab
grappige, je woont zelf in arnhem en je weet niet eens dat deze winkels in arnhem zijn, dom dom. Ik weet igg wel dat als je in de stad zit dat als je in het straatje achter de V&D loopt je een paar plaaten winkels tegen komt.. In een winkel hebben ze best veel, ook niet allen dance maar gewoon van alles.

Dr is ook radio piet.. maar dat valt altijd zwaar tegen (gear winkel) maar als je nog kabels of zo nodig hebt of dat zo dingen kun je daar best kijken. Hun DJ spullen assortiment is wel zwaar beperkt.

ThnQ's anyway... BUT ME IS FROM HOUTEN... That is my location...

TheSupercrab    posted on 03-08-2006 20:31
Ik had het overmijzelf Happy, laughing. maar ja :P
djdinaio    posted on 03-08-2006 20:33
Poster: TheSupercrab
Ik had het overmijzelf Happy, laughing. maar ja :P

Pardon me!

Heb even verder gekeken en dingen nagevraagd over Ultimate Records...
Het blijkt dat het bedrijf op zijn kont ligt en dat het niet meer bestaat! Ze hadden een winkel in Rotterdam en in Arnhem...
Op het internet is niks meer van ze te vinden :S...

Anders gaan we toch gewoon even de grens over !
User edit by djdinaio on 03-08-2006 @ 20:48:43 (100%)
Lead    posted on 04-08-2006 00:13
UDG's 2 winkels zijn beide gesloten.

In Arnhem zou ik zeker eens bij Eiland Muziek langs gaan. Ze zitten aan de rand van de stad, makkelijk bereikbaar dus. Ze hebben geen grote DJ afdeling maar is wel leuk om eens te gaan kijken.
Let the BASS be louder
Spana    posted on 04-08-2006 05:47
In de voormalige UDG winkel zit nu  Music Live geloof ik. Hebben ook gear staan.

_Ivan_    posted on 04-08-2006 10:16
Bij de V&D in de buurt zit een waaghals waar je wat vinyl kunt krijgen.
In bijna dezelfde straat zit ook radio piet. Zij hebben echter een beperkt selectie in de winkel. Ik geloof dat het wel mogelijk is om daar gear te bestellen.
Feel&.Celebrate.Life!
mentheman88    posted on 05-08-2006 17:10
Ik kom dus uit arnhem. Voor gear moet je inderdaad bij eiland muziek kijken, daar is veel uit te testen. hoewel de nieuwere pioneer cd spelers en mixers helaas niet op vooraad zijn. En voor platen kun je inderdaad het beste in het straatje achter de v&d kijken.hoewel die straat wel aan een kant afgesloten is op het moment. (walstraat)
djdinaio    posted on 06-08-2006 12:07
Is er eigenlijk al een reden bekend waarom Ultimate Records gesloten is?
Vond het alleen al via het web een redelijk goede zaak!
ChiellianvanWhod    posted on 06-08-2006 16:33
Poster: _ruud_
er moet als het goed is daar ergens een ultimate-records liggen maar ik zie niks meer op de site, maar let op zeker weten doe ik het niet er ging er volging mij ook 1tje weg in rotterdam of daar. maar dat weet ik zo niet. succes verder

Deze winkel is al een hele tijd gesloten.
Het was trouwens wel een mooie winkel met ook veel platen.
en je hebt nog 2x eiland muziek in arhnem een groot pand zit buite het winkelcentrum en 1 in het centrum verstopt in de smalle straatjes (waar ik cursus heb gehad) maar dit is een klein winkeltje met beperkt apparatuur.
en dan heb je nog radio piet wa ze vanalles hebbe op het gebied van elektronica en noem het maar op dus hun dj apparatuur is ook beperkt. er moet nog wel ergens een platenwinkel zitten ma dit heb ik nooit gevonden.
jkarelsen    posted on 17-05-2008 14:24
Een andere winkel die ik steeds tegenkom op het internet is paramorph in Den Haag, die gasten blijken ook een showroom te hebben waar je alles kunt uitproberen en ook pro sound voor clubs te installeren.
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn.
Laidback    posted on 17-05-2008 15:08
Poster: _Ivan_
Bij de V&D in de buurt zit een waaghals waar je wat vinyl kunt krijgen.
In bijna dezelfde straat zit ook radio piet. Zij hebben echter een beperkt selectie in de winkel. Ik geloof dat het wel mogelijk is om daar gear te bestellen.

dat is toch de Dance & Drugstore ?

als het die is.. volgens mij hebben ze daar alleen maar de hardere stylen..
maar wel VEEL!

en anders vraag je het gewoon ff ergens in een muziekwinkel Oid.
als je vraagd naar een platenzaak / gearshop weten ze het zeker!
en het is vanuit arnhem zelf ook een stuk makkelijker uit te leggen..
ik weet hoe ik er vanuit doetinchem kom en waar ik het beste de auto kan parkeren..
maar als ik dat uit ga leggen snap je het toch niet...
User edit by Laidback on 17-05-2008 @ 15:10:22 (83%)

This is an old Topic

No new postings for 6.014 days.
 Post CommentThat would be 200.5 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 7 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 14.895
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.981.073