[M]Chiellian van Whod- Hits in the Mix Part 9
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChiellianvanWhod    posted on 01-08-2006 20:29
Het heeft weer even geduurt maar dan is het dit keer ook vernieuwend.
Hits in the Mix Part 9 (Summer 2006) heb ik dit keer namelijk met Ableton Live 6 gemaakt.
Dit werkt na mijn idee wel een stuk fijner; Nu kunnen er effecten aan toegevoegd worden, en kan ik loopjes maken en bewerken en alles veel beter synchroniseren.
Bij NI Traktror DJ kon dit niet en moes het allemaal live gebeuren dus het cuen hoor je er veel beter.
hij is opgesplitst in 2 delen (niet meer dan 100mb uploade probleem)
hij duurt ong. 1uur44minuten.
Download link en Tracklist hieronder te vinden!
Graag een meningHappy, laughing
Bedankt,

1.Tom Novy - Take It
2.Groove Cats - Once In A Lifetime Groove
3.Elize - Into Your System
4.Infernal - Form Paris To Berlin (Van Whod's BeatUp)
5.Till West Feat. DJ Delicious - Same Man
6.Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit (Radio Edit) (Van Whod's BeatUp)\
7.Erick E - Get On The Floor (Dub Ya Ass)
8.Club Generation - Patch E (Groovy Extended)
9.Bob Sinclar - Rock This Party (Everybody Dance Now)
10.Loleatta Holloway - Love Sensation (HiTack Burnin Up Radio Mix)
11.Supafly - Moving Too Fast (Northwest Remix)
12.Sergio Mendes - Mas Que Nada
13.Outwork Feat Mr. Gee - Elektro (Van Whod's BeatUp)
14.Paris Hilton - Stars Are Blind (Chus & Ceballos Stereo Remix)
15.Moony - For Your Love (Zeta Dub Mix)
16.Sunblock Feat Robin Beck - First Time
17.Teamsters - Feels Like Love
18.The Beatfreakz - Somebodys Watching Me (Hi-Tack Radio Edit)
19.Akcent - Jokero (Cre8 Remix)
20.Paul Oakenfold Feat. Brittany Murphy - Faster Kill Pussycat
21.Sander Kleinenberg - This is Sensation (Club Mix)
22.Switch - A Bit Patchy (Kenny Dope Mix)
23.Shaun Baker - One (Orginal Mix)
24.Bob Sinclair Feat Steve Edwards - World Hold On (Wally Lopez Dub Mix)
25.Club Scene Investigators - Direct Dizko (Klubbheads Klubb Mix)
26.Pakito - Living On Video (Original Mix)
27.G-Spott - Sadness (Radio Edit)
28.Pirates Of The Caribbean - Hes A Pirate (Tiesto Edit)
29.Scooter - Rock Bottom (Video Mix)

Download-Link: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ Download-Link: ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

What do you think about [M]Chiellian van Whod- Hits in the Mix Part 9 ??

Vote :   

the-melody    posted on 01-08-2006 20:33
Is het niet met je booth gemaakt dan?

Heb het 1ste deel vlug overgehoort(overgangen dan) en klinkt goedHappy, laughing Nu het 2de deelHappy, laughing
User edit by the-melody on 01-08-2006 @ 20:55:08 (100%)
Jorrit    posted on 01-08-2006 20:39
Poster: the-melody

Hits in the Mix Part 9 (Summer 2006) heb ik dit keer namelijk met Ableton Live 6 gemaakt.

Nee dus Confused
ChiellianvanWhod    posted on 02-08-2006 19:08

Heb het 1ste deel vlug overgehoort(overgangen dan) en klinkt goedHappy, laughing Nu het 2de deelHappy, laughing
 Ableton zit niet in me mixer nee:p maar in de me computer.
maar bedankt
Maartenb    posted on 02-08-2006 19:26
Leuk mixje met de bekende nummersHappy, laughing. Ik merk wel dat de kwaliteit van sommige nummers wat slecht is..

Steev    posted on 02-08-2006 19:51
Ik ben hem nu aan het luisteren, maar idd zoals maartenb al zij, de kwaliteit is wat minder, maar ik denk dat je hem gecomprimeerd hebt vanwege het uploaden? Ik geef mijn mening zo nog even Happy, laughing

[edit]

Lekkere mix hoor :D Goede overgangen en hele lekkere platen keuze Happy, laughing, een aantal heb ik een paar dagen geleden gekocht op vinyl :D Alleen vind ik het minder knap dan dat je het via je booth had gemaakt. Maarja, met je booth zijn veel dingen die je nu gedaan hebt vrijwel onmogelijk...

Happy, laughing keep on going!

[edit2]

Even een opmerking over een nummertje dat je hebt gebruikt, in je lijstje staat: Sergio Mendes - Mas Que Nada, maar dat is een nummer van Gregor Salto ft. Helena Mendes - Boa Viagem... Ik heb het nog even dubbel gecheckt, ik heb hem namelijk op vinyl Winking my eye

User edit by Steev on 02-08-2006 @ 20:03:03 (100%)
ChiellianvanWhod    posted on 02-08-2006 20:26

[edit2]

Even een opmerking over een nummertje dat je hebt gebruikt, in je lijstje staat: Sergio Mendes - Mas Que Nada, maar dat is een nummer van Gregor Salto ft. Helena Mendes - Boa Viagem... Ik heb het nog even dubbel gecheckt, ik heb hem namelijk op vinyl Winking my eye

Bedankt dat je dit ff meld ik d8 al dat de titel niet klopte, ma dan staat dit op de 538 dance smash hits cd zo vermeld (zelfs met ft. black eyed peas.) dat hoorde je er ook al niet in dus ik d8 dan zal het wel misgien het orgineel zijn.
ma bedankt voor het melden.
en voor je mening !
HouseArrest    posted on 02-08-2006 20:54
Hij heet wel mas Que Nada hoor Happy, laughing  En hij is idd met de black eyd peas.
Steev    posted on 02-08-2006 20:54
Poster: ChiellianvanWhod
Bedankt dat je dit ff meld ik d8 al dat de titel niet klopte, ma dan staat dit op de 538 dance smash hits cd zo vermeld (zelfs met ft. black eyed peas.) dat hoorde je er ook al niet in dus ik d8 dan zal het wel misgien het orgineel zijn.
en voor je mening !

Dat op de dance smash hits van 538 is wel goed volgens mij, aangezien de black eyed peas daar daadwerkelijk in zitten. (deze hoor je ook op de radio vaak voorbij komen) In dat nummer heeft Sergio Mendes het orginele nummer Mas Que Nada gecoverd, en daar hebben de black eyed peas dus mee in gezongen. (het orginele nummer komt overigens uit de jaren "50)

Het nummer wat jij daarintegen gebruikt, is een cover werkje van gregor salto, met zang van Helena Mendes. Winking my eye Check anders http://www.G-rex.com voor verdere uitleg Happy, laughing
User edit by Steev on 02-08-2006 @ 20:55:17 (8%)
Steev    posted on 02-08-2006 20:57
Poster: Atomix
Hij heet wel mas Que Nada hoor Happy, laughing  En hij is idd met de black eyd peas.

lol, niet het nummer wat hij heeft gebruikt... Het nummer van Sergio Mendes lijkt er gewoon op, maar dit is echt een heel ander nummer hoor... Ik heb hem nu al 3 keer opnieuw geluisterd en met m'n plaat vergeleken + dat het nummer wat nu in de top40 staat een hele andere beat heeft. Happy, laughing
the-melody    posted on 04-08-2006 16:34
Ik vind hem wel lekker klinken, wist zelfs niet sat dit met ableton kon:s. Enkel die versie van tiesto van he's a pirate... Is dat de ochestral?
DonBasco    posted on 06-08-2006 09:49
Poster: ChiellianvanWhod
en voor je mening !

Opmerkelijk is dat het hoesje van de 538 DS cd gewoon Gregor Salto vermeld.
Echter op diverse illegale downloadsites staat de tracklist onjuist vermeld (behalve dat Sergio Mendes met de BEP erop zouden staan is ook nog het nr van Chicane met Tom Jones vermeld die in werkelijkheid ook niet op de cd staat)

Hoe Chiellian er nu bij komt dat het nr van Sergio Mendes ft BEP zou zijn is natuurlijk de vraag....  
ChiellianvanWhod    posted on 06-08-2006 16:28
Poster: DonBasco

Opmerkelijk is dat het hoesje van de 538 DS cd gewoon Gregor Salto vermeld.
Echter op diverse illegale downloadsites staat de tracklist onjuist vermeld (behalve dat Sergio Mendes met de BEP erop zouden staan is ook nog het nr van Chicane met Tom Jones vermeld die in werkelijkheid ook niet op de cd staat)

Hoe Chiellian er nu bij komt dat het nr van Sergio Mendes ft BEP zou zijn is natuurlijk de vraag....  
 Van wat jij dus zegt:P
dan staat het dus op die sites verkeerd vermeld blijkbaar.
ChiellianvanWhod    posted on 06-08-2006 16:29
Ik vind hem wel lekker klinken, wist zelfs niet sat dit met ableton kon:s. Enkel die versie van tiesto van he's a pirate... Is dat de ochestral?
 het heet niet voor niets Ableton:P ma dit kan idd heel fijn met Live.
met de EQ Three kan je zo je eq instelle

This is an old Topic

No new postings for 6.991 days.
 Post CommentThat would be 233 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

226 Users online: 43 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 53.770
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.705.782