Poster: the-melody
Is het niet met je booth gemaakt dan?
Hits in the Mix Part 9 (Summer 2006) heb ik dit keer namelijk met Ableton Live 6 gemaakt.
Poster: the-melodyAbleton zit niet in me mixer nee:p maar in de me computer.
Is het niet met je booth gemaakt dan?
Heb het 1ste deel vlug overgehoort(overgangen dan) en klinkt goedNu het 2de deel
Bedankt dat je dit ff meld ik d8 al dat de titel niet klopte, ma dan staat dit op de 538 dance smash hits cd zo vermeld (zelfs met ft. black eyed peas.) dat hoorde je er ook al niet in dus ik d8 dan zal het wel misgien het orgineel zijn.
[edit2]
Even een opmerking over een nummertje dat je hebt gebruikt, in je lijstje staat: Sergio Mendes - Mas Que Nada, maar dat is een nummer van Gregor Salto ft. Helena Mendes - Boa Viagem... Ik heb het nog even dubbel gecheckt, ik heb hem namelijk op vinyl
Poster: ChiellianvanWhod
Bedankt dat je dit ff meld ik d8 al dat de titel niet klopte, ma dan staat dit op de 538 dance smash hits cd zo vermeld (zelfs met ft. black eyed peas.) dat hoorde je er ook al niet in dus ik d8 dan zal het wel misgien het orgineel zijn.
ma bedankt voor het melden.
en voor je mening !
Poster: Atomix
Hij heet wel mas Que Nada hoorEn hij is idd met de black eyd peas.
Poster: ChiellianvanWhod
ma bedankt voor het melden.
en voor je mening !
Poster: DonBascoVan wat jij dus zegt:P
Opmerkelijk is dat het hoesje van de 538 DS cd gewoon Gregor Salto vermeld.
Echter op diverse illegale downloadsites staat de tracklist onjuist vermeld (behalve dat Sergio Mendes met de BEP erop zouden staan is ook nog het nr van Chicane met Tom Jones vermeld die in werkelijkheid ook niet op de cd staat)
Hoe Chiellian er nu bij komt dat het nr van Sergio Mendes ft BEP zou zijn is natuurlijk de vraag....![]()
Poster: the-melodyhet heet niet voor niets Ableton:P ma dit kan idd heel fijn met Live.
Ik vind hem wel lekker klinken, wist zelfs niet sat dit met ableton kon:s. Enkel die versie van tiesto van he's a pirate... Is dat de ochestral?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.