Wat denk je van cd en vinyl in 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

diddy    posted on 29-07-2006 17:40
Hey,
Citronic heeft zopas een nieuwe Topload cd uitgebracht met turntable in en ik wou eens graag weten wat jullie ervan vinden.
http://www.verzend.be/v/4162055/170_685.jpg.html

Bye

What do you think about Wat denk je van cd en vinyl in 1 ??

Vote :   

Twizz    posted on 29-07-2006 17:54
er zijn al andere merken met wat ze noemen "hybrides".
zoals numark, gemini of usblaster(en nog meer)
kijk ook eens hier:
hybrids tt/cd en
hier.

ik denk dat het wel een toekomst heeft, nu er ook een budgetmerk met een hybride op de markt is gekomen(ach ja, usblaster is eigenlijk ook budget) kan het alleen maar mooier wordenWinking my eye.
dancedimension    posted on 29-07-2006 18:16
mijn mening, ik vind het maar nix, 2 in 1, het is echt leuk bedacht maar ik vindt het onderscheid van cd's en vinyl draaien we 10 x mooier maken!, 2 in 1 vind ik maar nix als je het gaat vervangen, dan gooi je het beide namelijk weg(bijwijze van). Maar origineel is het zeker, of het een succes gaat worden betwijfel ik, vind de onderscheid tussen die 2 namelijk het draaien tog wel mooier maken Thumbs Up
Twizz    posted on 29-07-2006 18:30
misschien was mijn post ook een beetje offtopic, maar we hebben het hier over één apparaat, dus niet over hybrides in het algemeen.

aan een plaatje heb ik niet veel. en om dat te downloaden is ook een beetje vaagConfused dus ik kan niet precies zeggen wat ik ervan vind.
Prozei    posted on 29-07-2006 18:40
ik denk dat er in de toekomst wel potentie in zit.
zeker voor de slaamkamer dj's met weinig ruimte.
zeker als cd-speler een goede vinyl emulatie heeft.

ik denk echter dat discotheken en party-organisaties het een te groot risico vinden om zo'n apperaat te gebruiken.als er een defect in dit apparaat ontstaat heb je een groot probleem.

hier het plaatje zonder het te downloaden met de wacht tijd

User edit by Prozei on 29-07-2006 @ 18:42:55 (19%)
gethigh    posted on 29-07-2006 19:46
ik vindt dit compleet belachelijk? waarom in godsnaam moet dat ineen zitten? koop dan toch gewoon draaitafel en cd appart, of koop je finalscratch
Jorrit    posted on 29-07-2006 20:31
Poster: T4Twister
er zijn al andere merken met wat ze noemen "hybrides".
zoals numark, gemini of usblaster(en nog meer)
kijk ook eens hier:
hybrids tt/cd en
hier.

ik denk dat het wel een toekomst heeft, nu er ook een budgetmerk met een hybride op de markt is gekomen(ach ja, usblaster is eigenlijk ook budget) kan het alleen maar mooier wordenWinking my eye.

En in die topics gaan we verder, we hebben al genoeg dubbele topics Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

74 Users online: 6 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 9.566
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.796.312