The Ultimate Summer Track 2006! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : What is Your favorite Summer Music Style.?

-House
-Trance
-Hardhouse
-Hardstyle
-Hardcore
-R&B / Hip-Hop
-Chill-Out
-Progressive
-Rock
-Reggeaton / Dancehall / Bubbling
-Other. (Please Specify)
-Club
-Minimal
-Soul
-Oldies (70s/80s/90s)
-Jazz
-Disco
-Nederhop
-Various

Voting is only possible for our Members
Laidback    posted on 09-07-2006 19:34
Hey!

If YOU Could give an Award to the Best Summer Track / Anthem of 2006..
what Track would that be?

For me it would be Erick E - Viajar .. for 2006
Or. Bob Sinclair - Sexy Dancer
Or. ( :P ) Gregor Salto - Mas Que Nada

and Axwell Featuring Steve Edwards - Watch The Sunrise (Vocal Dub)
as Best Ever track!..

Now its your turn!

Greetsz

User edit by Laidback on 09-07-2006 @ 19:41:26 (25%)

What do you think about The Ultimate Summer Track 2006! ??

Vote :   
Illusion    posted on 17-07-2006 17:51
Switch - A Bit Patchy ( zo schrijf je het volgens mij)

das ook een goed nummer, in iedergeval heeerlijk om te draaien, met zo'n western tune dr in:D

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 17-07-2006 18:20
die kan je gerust onder de categorie hits van afgelopen winter plaatsen, deze plaat is er al een (flinke) poos.
gethigh    posted on 17-07-2006 18:27
toch nog iemand die progressive heeft gestemd :p
Jorrit    posted on 17-07-2006 18:43
Willen de ******* die hardstyle en hardcore zomermuziek vinden zich melden? :P (dat kan je toch geen muziek noemen met zomerse invloeden?!)
DNR    posted on 17-07-2006 18:47
HARDCORE hiero!!!

waarom zou hardcore geen summertrack kunnen zijn?!?
Jorrit    posted on 17-07-2006 18:55
Als ik lekker in de zomerstemming wil komen luister ik niet naar hardcore eigenlijk... Laat staat dat er zomerze invloeden in zitten. Als je een houseplaat als "watch the sunrise" luisterd (Axwell) voel je dat wel heel erg. Hardcore heeft niets te maken met de zomer vind ik...

DNR    posted on 17-07-2006 19:29
ieder z'n stijl

ik krijg gewoon een goed gevoel van hardcore
Day-One    posted on 17-07-2006 21:42
vind het een beetje rare poll moest noodgedwongen Various  kiezen!!!!
WHY!? simpelweg omdat ik Breakbeat draai..

Voor de gene die het nog niet weten....een beknopte uitleg wat break is!!

Alle dancevarianten waarin gebruik wordt gemaakt van breakbeats: gesamplede funky drums die 'ge-loopt' of aan elkaar gemixt wordt. De breakbeat is de ritmische basis van verschillende populaire stijlen als hiphop, drum’n’bass en electro maar breakbeat als genreaanduiding wordt gebruikt voor de oorspronkelijke, op funk gebaseerde dansmuziek en rechtstreeks afgeleide substromingen als big beat, chemical beats, nu skool breakz en broken beats. Voorbeelden: Fat Boy Slim, Freestylers, Propellorheads, Junkie XL, Rennie, Adam Freeland, Masters At Work, Eboman, Chemical Brothers

In mijn optiek de best upcomming Gerne.
Reden: Omdat breaks "alle" stromingen van gerne inzich heeft.
Illusion    posted on 17-07-2006 23:46
Poster: Jorrit
die kan je gerust onder de categorie hits van afgelopen winter plaatsen, deze plaat is er al een (flinke) poos.

jaa maar nog steeds een sexy nummer
Illusion    posted on 17-07-2006 23:47
Willen de ******* die hardstyle en hardcore zomermuziek vinden zich melden? :P (dat kan je toch geen muziek noemen met zomerse invloeden?!)

JAAH HALLOO!!! HALOOO!! HIEROOO!!! ZIE JE ME!!! HIER BEN IK!!! Volluk!!:p

jah heerlijk om hardcore te draaien, maar vooral jump en hardstyle!!!
robbert    posted on 17-07-2006 23:53
Ik moet jorrit inderdaad gelijk geven..
Bij een zomerhit denk ik eerder aan sexy deuntjes die perfect bij een lekker zwoele nacht passen Winking my eye

Zoiets als Omaha ft. Fiona - you came into my life (de nuit remix) of
Solu music ft. Kimblee - fade..

Heerlijk is dat, ik krijg er gewoon spontaan goede zin van! (Al komt dat ook omdat ik bij deze nummers aan iemand heel bijzonders moet denken Winking my eye)
Steil    posted on 18-07-2006 08:10
I voted for trance! For me its more than simply style of music! Its style of my lyfe!
Yes ?i respect house, but trance... 
I like very much some tracks like: 4 Strings - Hurricane
                                                  Beam ft. Michele Aragon - Silent Tears
                                                   ......
                                                    and others.
My Freind Dj Daat (www,promodj.ru) love trance too. He plays it on "OPEN-AIR-Party".
And people likes that, but in our clubs you can listen ONLY house and r'n'b. Unhappy
gethigh    posted on 18-07-2006 11:09
ik heb voor progressive gestemd omdat je in progressive zoveel variatie hebt
tribal progressive geeft toch echt wel een zomers gevoel terwijl je je op andere tracks weer heel kan uitleven
Greenfielt    posted on 18-07-2006 11:48
Als ik lekker in de zomerstemming wil komen luister ik niet naar hardcore eigenlijk... Laat staat dat er zomerze invloeden in zitten. Als je een houseplaat als "watch the sunrise" luisterd (Axwell) voel je dat wel heel erg. Hardcore heeft niets te maken met de zomer vind ik...

Ik Quote mijn naam genoot even, ik ben het hier volledig mee eens, en tjsah die van Axwell is toch wel heel lekker.
Rubenn    posted on 18-07-2006 13:29
Ik denk:

Basshunter - Boten Anna

of

Fedde la grand - Put your hands up 4 detroit

Illusion    posted on 18-07-2006 14:20
Poster: Greenfielt

Ik Quote mijn naam genoot even, ik ben het hier volledig mee eens, en tjsah die van Axwell is toch wel heel lekker.

Er zijn nog altijd wel hardstyle nummers die zomerhits kunnen worden. Check bijv. Derb - Derb Dies gewoon super, en is nog steeds een grote hit in discotheken, deze mag van mij ook dan de stampzomerhit van dit jaar worden. :p dit nummer is gewoon te goed.
gethigh    posted on 18-07-2006 15:25
tis de bedoeling van zomerhits dat als je daar naar luisterd je je palmbomen een mooi strand, paar lekkere wijven die langs je ligein in monokini kan voorstellen
echt muziek waar je in een zomerstemming van moet komen en een goed gevoel van krijgt
als ik hardcore hoor wordt ik echt knettergek, van die muziek wordt je crimineel
gabbers is nu ook niet echt de meest positief ingestelde bevolkingsgroep, alles wat die kerels uitkramen is puur negatief, sadistisch en racistisch

nu moet jij mij eens weten zeggen wat daar zomers aan is

Illusion    posted on 18-07-2006 16:46
Poster: gethigh
tis de bedoeling van zomerhits dat als je daar naar luisterd je je palmbomen een mooi strand, paar lekkere wijven die langs je ligein in monokini kan voorstellen
echt muziek waar je in een zomerstemming van moet komen en een goed gevoel van krijgt
als ik hardcore hoor wordt ik echt knettergek, van die muziek wordt je crimineel
gabbers is nu ook niet echt de meest positief ingestelde bevolkingsgroep, alles wat die kerels uitkramen is puur negatief, sadistisch en racistisch

nu moet jij mij eens weten zeggen wat daar zomers aan is

Ten eerste wil ik even zeggen dat deze post van jou totaal nergens op slaat. En het is volkomen belachelijk dat je er chrimineel van wordt. De gabbertijd is allang over trouwens, en hardcore (en daar heb ik het niet over) hardstyle en die genres zijn net als andere stijlen, alleen is het anders.

Wat die "kerels" "uitkramen" is helemaal niet "puur"negatief, sadistisch en racistisch. Ik denk dat jij totaal geen verstand van deze muziekgenre hebt, misschien moet je eerst maar eens wat van dit soort gaan luisteren. En daarna hier een mening op posten.

En wat ik er zomers aan vind, is het deuntje.
robbert    posted on 18-07-2006 17:34
Ik moet gethigh voor een gedeelte toch wel gelijk geven.
Bekijk maar eens de teksten van tien willekeurig gekozen hardcore nummers en 10 club/dance nummers.

Bij de hardcore nummers gaat het vaak over: "alles kapot", "drugs", "racisme", "stampen tot je neer valt" enz..
Bij club/dance nummers daar in tegen gaat het vaak over: "de zon/zomer", "liefde", "dansen" enz..

gethigh    posted on 18-07-2006 17:47
Poster: Djillusion
Ten eerste wil ik even zeggen dat deze post van jou totaal nergens op slaat. En het is volkomen belachelijk dat je er chrimineel van wordt. De gabbertijd is allang over trouwens, en hardcore (en daar heb ik het niet over) hardstyle en die genres zijn net als andere stijlen, alleen is het anders.

Wat die "kerels" "uitkramen" is helemaal niet "puur"negatief, sadistisch en racistisch. Ik denk dat jij totaal geen verstand van deze muziekgenre hebt, misschien moet je eerst maar eens wat van dit soort gaan luisteren. En daarna hier een mening op posten.

En wat ik er zomers aan vind, is het deuntje.

hardcore is gabber muziek, hoe je het ook wil keren
tis gemaakt voor en door gabbers, tis nie omdat die tijd nu wa voorbij aant gaan is dat die muziek ineens een compleet andere stijl wordt, hij is mss wat zachter en minder agressief geworden tegenover vroeger, maar er gaan nog altijd producers zijn die hem net als 10 jaar geleden gaan maken

als ik naar thunderdome of rtc ofzo luister, daar wordt ik niet echt bepaald gek van, daar wordt ik echt LETTERLIJK gek van, mocht ik naar een fuif gaan waar ik 15 euro inkom heb betaald en ineens beginnen ze daar hardcore te draaien, dan ben ik weg

btw, rotterdan TERROR corps, Thunderdome, en al die andere namen klinken niet echt zo positief

ik zeg nu ook niet dat iedereen die naar hardcore luisterd een gabber is en supernegatief is, maar daaruit is het toch opgegroeid
die stylen zijn of waren ook onder het motto, zo extreem en zo hard mogelijk
waarom maakt iemand anders in godsnaam speedcore? 350bpm in een liedje pompen heeft toch compleet geen nut

ik ken trouwens ook wel wat gabbers, probeer die mensen altijd zoveel mogelijk te ontwijken dan wel, maar ofwel zijn het wannabe's ofwel van die extreme probleemkinderen die alles kapot moeten hebben, 2 die ik goed ken, zijn allebei van huis weggelopen al, positive thinking Winking my eye
Illusion    posted on 18-07-2006 18:32
ik maak ff nieuwe topic
Verjicke    posted on 18-07-2006 20:05
Ik vind hardcore ook niet echt muziek om te beluisteren tijdens de zomerConfusedmaar ja ieder zijn smaak hé
soundcollector    posted on 19-07-2006 16:51
ik denk ook niet dat ik me hier de zomer, palmbomen, een cocktail in cocosnoot, een groot strand enzoverder bij kan voorstellen: als ik iets hoor met een harde beat zoals jumpstyle word ik fock wild en naar hardcore luister ik niet omdat dit me echt niet ligt

een lied zoals boys of summer (weet niet van welke dj het is) doet me eerder denke aan warmte en zee enzo.....
Illusion    posted on 19-07-2006 16:52
dat ene nummer, die van summerbase... hoe heet die nog maar, die heb ik ook op single. uhm weet ik zo niet, dat is ok een echte summer track

This is an old Topic

No new postings for 7.009 days.
 Post CommentThat would be 233.6 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

297 Users online: 45 Guests (252 Unknown)
Pages generated today : 49.608
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.701.620