Poster: Djillusion
Ten eerste wil ik even zeggen dat deze post van jou totaal nergens op slaat. En het is volkomen belachelijk dat je er chrimineel van wordt. De gabbertijd is allang over trouwens, en hardcore (en daar heb ik het niet over) hardstyle en die genres zijn net als andere stijlen, alleen is het anders.
Wat die "kerels" "uitkramen" is helemaal niet "puur"negatief, sadistisch en racistisch. Ik denk dat jij totaal geen verstand van deze muziekgenre hebt, misschien moet je eerst maar eens wat van dit soort gaan luisteren. En daarna hier een mening op posten.
En wat ik er zomers aan vind, is het deuntje.
hardcore is gabber muziek, hoe je het ook wil keren
tis gemaakt voor en door gabbers, tis nie omdat die tijd nu wa voorbij aant gaan is dat die muziek ineens een compleet andere stijl wordt, hij is mss wat zachter en minder agressief geworden tegenover vroeger, maar er gaan nog altijd producers zijn die hem net als 10 jaar geleden gaan maken
als ik naar thunderdome of rtc ofzo luister, daar wordt ik niet echt bepaald gek van, daar wordt ik echt LETTERLIJK gek van, mocht ik naar een fuif gaan waar ik 15 euro inkom heb betaald en ineens beginnen ze daar hardcore te draaien, dan ben ik weg
btw, rotterdan TERROR corps, Thunderdome, en al die andere namen klinken niet echt zo positief
ik zeg nu ook niet dat iedereen die naar hardcore luisterd een gabber is en supernegatief is, maar daaruit is het toch opgegroeid
die stylen zijn of waren ook onder het motto, zo extreem en zo hard mogelijk
waarom maakt iemand anders in godsnaam speedcore? 350bpm in een liedje pompen heeft toch compleet geen nut
ik ken trouwens ook wel wat gabbers, probeer die mensen altijd zoveel mogelijk te ontwijken dan wel, maar ofwel zijn het wannabe's ofwel van die extreme probleemkinderen die alles kapot moeten hebben, 2 die ik goed ken, zijn allebei van huis weggelopen al, positive thinking