Poster: Jorrit
die kan je gerust onder de categorie hits van afgelopen winter plaatsen, deze plaat is er al een (flinke) poos.
Poster: Jorrit
Willen de ******* die hardstyle en hardcore zomermuziek vinden zich melden? :P (dat kan je toch geen muziek noemen met zomerse invloeden?!)
Poster: JorritAls ik lekker in de zomerstemming wil komen luister ik niet naar hardcore eigenlijk... Laat staat dat er zomerze invloeden in zitten. Als je een houseplaat als "watch the sunrise" luisterd (Axwell) voel je dat wel heel erg. Hardcore heeft niets te maken met de zomer vind ik...
Poster: Greenfielt
Ik Quote mijn naam genoot even, ik ben het hier volledig mee eens, en tjsah die van Axwell is toch wel heel lekker.
Poster: gethighTen eerste wil ik even zeggen dat deze post van jou totaal nergens op slaat. En het is volkomen belachelijk dat je er chrimineel van wordt. De gabbertijd is allang over trouwens, en hardcore (en daar heb ik het niet over) hardstyle en die genres zijn net als andere stijlen, alleen is het anders.tis de bedoeling van zomerhits dat als je daar naar luisterd je je palmbomen een mooi strand, paar lekkere wijven die langs je ligein in monokini kan voorstellen
echt muziek waar je in een zomerstemming van moet komen en een goed gevoel van krijgt
als ik hardcore hoor wordt ik echt knettergek, van die muziek wordt je crimineel
gabbers is nu ook niet echt de meest positief ingestelde bevolkingsgroep, alles wat die kerels uitkramen is puur negatief, sadistisch en racistisch
nu moet jij mij eens weten zeggen wat daar zomers aan is
Poster: Djillusion
Ten eerste wil ik even zeggen dat deze post van jou totaal nergens op slaat. En het is volkomen belachelijk dat je er chrimineel van wordt. De gabbertijd is allang over trouwens, en hardcore (en daar heb ik het niet over) hardstyle en die genres zijn net als andere stijlen, alleen is het anders.
Wat die "kerels" "uitkramen" is helemaal niet "puur"negatief, sadistisch en racistisch. Ik denk dat jij totaal geen verstand van deze muziekgenre hebt, misschien moet je eerst maar eens wat van dit soort gaan luisteren. En daarna hier een mening op posten.
En wat ik er zomers aan vind, is het deuntje.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.