Poster: Day-Oneals je graag een start wil maken, maar niet weet of dit jou ding is......(dj zijn natuurlijk)...zou ik doen..de rest wijkt af naar semi tot pro gear..
conclussie: bij twijfel niet inhalen zeggen ze...mijn optiek..just try it
Poster: Thomz
en geen 2de hands denon of pioneer.
Poster: ThomzVerklaar je nader? Heb jij er dan ervaringen mee?
Mijn advies: geen Vestax en geen 2de hands denon of pioneer.
En heb ooit eens, vraag me iet waar, een review gelezen van de cdx-05 en deze was alles behalve positief.
Ik zou het snel weten, nu jij nog
Heb zelf geen ervaringen met de Vestax, en raad iemand toch het liefst een pioneer of een Denon aan omdat deze zich bewezen hebben en veel waardevaster zijn.
Poster: DeafDJVind ik ook dus, het is niet omdat je een merk niet kent dat ze slecht zijn. En Thomz: Als ik zo ga kijken, heb ooit eens de aanbieding op speurders gezien: 2x cdj1000mk2's voor 2000euries, is dat dan de nieuwprijs? Nee...
Ik heb zelf ook geen ervaringen met Vestax CD spelers, vandaar dat ik ze ook niet af aan het kraken ben hier
Poster: GiallorossoWat me verder opvalt is dat vestax in USA (en miss ook UK) een bekender merk is die hoog staat aangeschreven dan in Europa.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.