Vestax CDX-05 ervaringen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dalux    posted on 05-07-2006 22:39
JA, ik weet het. Er zijn al meer mensen met deze vraag geweest maar dat was in 2004. Dus wie heeft er ervaring met deze bak. En wat is jullie advies deze nieuw kopen of een 2e hands DENON/Pioneer?

What do you think about Vestax CDX-05 ervaringen ??

Vote :   

Thomz    posted on 05-07-2006 23:31
Mijn advies: geen Vestax en geen 2de hands denon of pioneer.
Koop je gewoon een denon dn s-1000 of een pioneer cdj-200. Deze kosten beide ongeveer evenveel als de Vestax en hebben zich beide  al bewezen, de  Vestax niet.
En heb ooit eens, vraag me iet waar, een review gelezen van de cdx-05 en deze was alles behalve positief.
Ik zou het snel weten, nu jij nog
Day-One    posted on 06-07-2006 00:11
ik heb er geen ervaring mee (3x op wezen dollen), maar moet wel zeggen dat het een leuke is..maar dat is het alleen maar. grappige ding waarmee je leuke effecten kan crieeren.

als je graag een start wil maken, maar niet weet of dit jou ding is......(dj zijn natuurlijk)...zou ik doen..de rest wijkt af naar semi tot pro gear..

conclussie: bij twijfel niet inhalen zeggen ze...mijn optiek..just try it Thumbs Up

dalux    posted on 06-07-2006 23:54
Poster: Day-One
als je graag een start wil maken, maar niet weet of dit jou ding is......(dj zijn natuurlijk)...zou ik doen..de rest wijkt af naar semi tot pro gear..

conclussie: bij twijfel niet inhalen zeggen ze...mijn optiek..just try it Thumbs Up

"de rest wijkt af naar semi tot pro-gear. Wat bedoel je daarmee? Dat de DENON en de Pioneer dat doen?