[DJR] Bugs te pletten III
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 31-08-2018 17:42

In het verleden was er altijd een Bug Report topic, en om nu niet constant oude koeien uit de sloot te halen is dit de nieuwe.

Voor je iets post, check even het Update 2018 topic om te zien of wat je wilt melden niet onlangs is aangepast.

Wat te melden ?

Aangezien we nog constant bezig zijn, zijn er wellicht dingen die de aandacht ontglipt zijn. Dus kom je iets qua layout of functionaliteit tegen die niet goed of helemaal niet werkt... of dingen scheef staan... of ergens veel te veel ruimte is.... meld het dan hier.

• Geef altijd een link waar het optreed,
  • en/of screenshot uploaden in Imagedump indien je hebt
  • Of plak de foutcode die ergens staat (indien die er is)

Dan kunnen we zorgen dat dit opgelost wordt.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 31-08-2018 20:07 (18%)

What do you think about [DJR] Bugs te pletten III ??

Vote :   1 member likes this  

Lead    posted on 31-08-2018 19:59

Deze dingen zijn al bekend :

• Bekend dingetje in ieder geval is de search box op mobile weergave. Die verspringt op het moment even als je de pagina laad, ik hoop dat we daar nog iets op vinden en dat die verspringing er nog uit gehaald kan worden.
  • Weergave van DJR in volle breedte op desktop is waar alles op afgestemd wordt. Ook de kleinste weergave (op scherm mobiele telefoon) doet het goed,
  • Wat er nog niet zo goed uit ziet zijn de 2 tussen liggende maten die je op een tablet waarschijnlijk voorgeschoteld krijgt. Zodra de volledige breedte is wat we willen zullen die ook pas gemaakt worden. Voor het moment is het even onhandig browsen maar alles bij houden en iedere mutatie 4x toepassen is niet zo handig. Kan beter de laatste 2 stappen doen als de rest is zoals het moet worden.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-09-2018 20:26 (4%)
Lead    posted on 01-09-2018 15:49

Ook bekend en wordt aan gewerkt : de New Submission module die een uittreksel toont van wat er op een bepaalde dag is toegevoegd aan DJR. Plan is om hier iets mee op de voorpagina te doen oid zodat het wat beter opvalt wat en als er iemand iets post op de website.

Deze sectie ziet er nog niet perfect uit en de laadtijd van de pagina's, zeker als er veel op een dag is toegevoegd, is nog van de trage, maar hier wordt nog naar gekeken.

(btw, jullie hebben denk door dat dit ook ons 'to-do' lijst je )

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-09-2018 20:27 (1%)
W.i.M    posted on 02-09-2018 21:17

In de 'New Submissions Overview' zie je een totaal in de grafiek die niet klopt.
Als ik kijk bij vandaag dan zie ik 10 in de grafiek staan maar ik zie 5 entries beneden staan.

Lijkt me dat er iets niet goed is.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 02-09-2018 21:24

ja klopt, degene die de module gemaakt heeft had dat er nog ingestopt

Maar de rest is nu wel zo'n beetje klaar, ik ga even kijken wat daar mee aan de hand is

[EDIT] jij en ik zijn de enige die die zien overigens

[EDIT2] Yeahhhhh It Rocks !!:

• Forum > Post like systeem anders benoemen en weergeven. Likers erbij zetten ? + Notifications
  • Main menu > Forum > zet soms een half blok neer, net hoeveel forums hij moet weergeven
  • Overview > weergave doet raar als er posting zijn gemaakt in een forum wat je niet in kunt
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 17-09-2018 23:56 (100%)
Zen    posted on 17-09-2018 17:04

De nieuwe smiles staan in het popupje van de WYSIWYG editor. Ik merkte alleen dat ik 3x CTRL-F5 moest drukken voordat hij geladen werd in Chrome terwijl Firefox hem gelijk liet zien.

Op mijn iPhopne is het me nog niet gelukt om ze te zien.
Browsers weg, alle pagina's weg, phone reboot..... werkt blijktbaar niet zo goed als CTRL-F5 op de PC

Lead    posted on 18-09-2018 10:37

Bovenstaande dat de nieuwe smiles niet geladen kunnen worden heb ik opgelost door op mijn telefoon de cache te legen. Toen zag ik gewoon de nieuwe smiles allemaal staan

Let the BASS be louder
Lead    posted on 30-09-2018 23:50

@PERCY en weer een paar bugs weg dankzij al je geklik. Notifications van likes in de booths hadden niet de juiste titel

Let the BASS be louder
PERCY    posted on 01-10-2018 15:33

@Lead goed bezig!!

Knallen tot ze Vallen

This is an old Topic

No new postings for 2.412 days.
 Post CommentThat would be 80.4 months
or a whopping 6.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 10 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 17.574
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.948