In het verleden was er altijd een Bug Report topic, en om nu niet constant oude koeien uit de sloot te halen is dit de nieuwe.
Voor je iets post, check even het Update 2018 topic om te zien of wat je wilt melden niet onlangs is aangepast.
Wat te melden ?
Aangezien we nog constant bezig zijn, zijn er wellicht dingen die de aandacht ontglipt zijn. Dus kom je iets qua layout of functionaliteit tegen die niet goed of helemaal niet werkt... of dingen scheef staan... of ergens veel te veel ruimte is.... meld het dan hier.
Dan kunnen we zorgen dat dit opgelost wordt.
Deze dingen zijn al bekend :
Ook bekend en wordt aan gewerkt : de New Submission module die een uittreksel toont van wat er op een bepaalde dag is toegevoegd aan DJR. Plan is om hier iets mee op de voorpagina te doen oid zodat het wat beter opvalt wat en als er iemand iets post op de website.
Deze sectie ziet er nog niet perfect uit en de laadtijd van de pagina's, zeker als er veel op een dag is toegevoegd, is nog van de trage, maar hier wordt nog naar gekeken.
(btw, jullie hebben denk door dat dit ook ons 'to-do' lijst je )
In de 'New Submissions Overview' zie je een totaal in de grafiek die niet klopt.
Als ik kijk bij vandaag dan zie ik 10 in de grafiek staan maar ik zie 5 entries beneden staan.
Lijkt me dat er iets niet goed is.
ja klopt, degene die de module gemaakt heeft had dat er nog ingestopt
Maar de rest is nu wel zo'n beetje klaar, ik ga even kijken wat daar mee aan de hand is
[EDIT] jij en ik zijn de enige die die zien overigens
[EDIT2] Yeahhhhh :
De nieuwe smiles staan in het popupje van de WYSIWYG editor. Ik merkte alleen dat ik 3x CTRL-F5 moest drukken voordat hij geladen werd in Chrome terwijl Firefox hem gelijk liet zien.
Op mijn iPhopne is het me nog niet gelukt om ze te zien.
Browsers weg, alle pagina's weg, phone reboot..... werkt blijktbaar niet zo goed als CTRL-F5 op de PC
Bovenstaande dat de nieuwe smiles niet geladen kunnen worden heb ik opgelost door op mijn telefoon de cache te legen. Toen zag ik gewoon de nieuwe smiles allemaal staan
@PERCY en weer een paar bugs weg dankzij al je geklik. Notifications van likes in de booths hadden niet de juiste titel
@Lead goed bezig!!