Poster: Lassy
Idd, een goede DJ zijn wil niet meteen zeggen dat je een goede producer bent, das een wereld van verschil!
Poster: skyline643
Tiësto is een goede dj, dat weet iedereen.
Poster: Lassy
Hoe kom je daar nou bij? Noem mij dan 's een bekende track uit de tijd voor dat hij ging draaien? Dat zou dan ergens begin jaren negentig moeten zijn...
...
Poster: W.i.M
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat (ik vind dat) Tiesto z'n cultstatus heeft gekregen door z'n producties... En tiesto was natuurlijk nog niet bekend begin jaren negentig. Hij is pas redelijk bekend geworden in '97 op innercity. Pas 5 of 6 jaar later heeft hij diverse prijzen (waaronder beste DJ) gewonnen. En mixtechnisch is tiesto nou niet bepaald de beste vind ik. Marketing technisch is hij top.
Poster: LassyJa alleen was het Innercity in 1999![]()
Tuurlijk, het top-40-publiek leerde hem pas kennen na Flight, maar daarvoor was hij al een alom gewaardeerd DJ, meer dan als Producer.
Poster: KevinrIk ben er niet zo een fan van maar slecht is het ook niet. Hij heeft het donderdag in Tienen op Suikerrock gedraaid en daar was het wel ni slecht. Was waarschijnlijk de vinyl-versie die toch wel stukken beter klinkt dan de radio-edit.
Eindconclusie: hij kan veel beter!!!