DJ Tiesto - Hes a Pirate (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : DJ Tiesto - He\'s A Pirate

-Geweldig Nummer
-Mwuah Gaat (tiesto kan beter)
-Slecht!

Voting is only possible for our Members
_Ivan_    posted on 25-06-2006 15:44
Zoals de titel al aangeeft wat vinden jullie van :
DJ Tiesto - He's a Pirate

K'hoor het wel
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 25-06-2006 @ 15:46:21 (2%)

What do you think about DJ Tiesto - Hes a Pirate ??

Vote :   
skyline643    posted on 31-07-2006 11:04
Poster: Lassy

Idd, een goede DJ zijn wil niet meteen zeggen dat je een goede producer bent, das een wereld van verschil!

Tiësto is een goede dj, dat weet iedereen. Maar de laatste tijd zijn zijn producties niet meer wat ze waren. Vroeger werkte Tiësto samen met o.a. Ronald Van Gelderen, Ferry Corsten. Logisch dat zijn releases meer trancegericht waren. En nu heeft hij een andere groep rondom zich, geloof het of niet maar het is wel zo, daarmee dat zijn stijl ook is verandert.
En idd een goede dj is geen producer. Kijk naar M.I.K.E., steengoede producer, maar niet echt een van de beste dj's...
Steil    posted on 31-07-2006 12:52
Not so good like traffic or olympyc flame. Unhappy But better than tracks on In Search Of Sunrise 5. )))
Jorrit    posted on 31-07-2006 13:50
Poster: skyline643
Tiësto is een goede dj, dat weet iedereen.

Of iemand een goede DJ is, wordt deels op bepaald door smaak. Als je van trance hoofdpijn krijgt, en niet meer, dan is Tiesto dus een slechte DJ voor jou. Zelfs al zou hij technisch goed zijn, ik val in slaap van zijn manier van mixen, het boeit me niet.
W.i.M    posted on 31-07-2006 16:51

Hoe kom je daar nou bij? Noem mij dan 's een bekende track uit de tijd voor dat hij ging draaien? Dat zou dan ergens begin jaren negentig moeten zijn...

...

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat (ik vind dat) Tiesto z'n cultstatus heeft gekregen door z'n producties... En tiesto was natuurlijk nog niet bekend begin jaren negentig. Hij is pas redelijk bekend geworden in '97 op innercity. Pas 5 of 6 jaar later heeft hij diverse prijzen (waaronder beste DJ) gewonnen. En mixtechnisch is tiesto nou niet bepaald de beste vind ik. Marketing technisch is hij top.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 31-07-2006 16:54 (5%)
RenéKuppens    posted on 31-07-2006 18:37
Poster: W.i.M

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat (ik vind dat) Tiesto z'n cultstatus heeft gekregen door z'n producties... En tiesto was natuurlijk nog niet bekend begin jaren negentig. Hij is pas redelijk bekend geworden in '97 op innercity. Pas 5 of 6 jaar later heeft hij diverse prijzen (waaronder beste DJ) gewonnen. En mixtechnisch is tiesto nou niet bepaald de beste vind ik. Marketing technisch is hij top.

Hier ben ik het helemaal mee eens :DHappy, laughing
Lassy    posted on 31-07-2006 19:15
Ja alleen was het Innercity in 1999 Winking my eye 

Tuurlijk, het top-40-publiek leerde hem pas kennen na Flight, maar daarvoor was hij al een alom gewaardeerd DJ, meer dan als Producer.

RenéKuppens    posted on 31-07-2006 19:16
Ja alleen was het Innercity in 1999 Winking my eye 

Tuurlijk, het top-40-publiek leerde hem pas kennen na Flight, maar daarvoor was hij al een alom gewaardeerd DJ, meer dan als Producer.

daar heb jij ook gelijk in maar dat komt meschien om dat hij iedere avond vol geboekt zat dat wil ook wat zeggen over je dj status:D
Kevinr    posted on 31-07-2006 19:45
Ik ben er niet zo een fan van maar slecht is het ook niet. Hij heeft het donderdag in Tienen op Suikerrock gedraaid en daar was het wel ni slecht. Was waarschijnlijk de vinyl-versie die toch wel stukken beter klinkt dan de radio-edit.
Eindconclusie: hij kan veel beter!!!

RenéKuppens    posted on 31-07-2006 19:51
Poster: Kevinr
Ik ben er niet zo een fan van maar slecht is het ook niet. Hij heeft het donderdag in Tienen op Suikerrock gedraaid en daar was het wel ni slecht. Was waarschijnlijk de vinyl-versie die toch wel stukken beter klinkt dan de radio-edit.
Eindconclusie: hij kan veel beter!!!

Klopt helemaal ik zag hem op de love parade  daar draaiden hij zijn nummer ook veel en veel beter (he`s a pirate dan :P)
User edit by RenéKuppens on 31-07-2006 @ 19:54:32 (17%)
bass-traxx    posted on 22-09-2006 18:23
bij de qlimax is het idd een beetje te druk

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

217 Users online: 39 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 61.367
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.713.379