Geachte dj-resource members,
Ik vroeg mij af of er toevallig mensen zijn die al van het geluidsysteem B-52 gehoord hebben.
Het systeem wordt gemaakt in amerika, en uit mijn hoofd gezegt is Smile licht en geluid de enigste importeur in nederland nog.
Ik hoopte mensen te treffen met ervaring.
Voor mensen met interresse, zoals ik...
aanstaande dinsdag zal ik de set live mogen beluisteren tijdens het "out of schoo"l party 2006" dan zal ik mijn ondervindingen plaatsen.
www.b-52.nl
De B-52 ACT-serie is een professioneel aktief systeem, verkrijgbaar in een gespoten of gestoffeerde versie. De ACT-1515 / ACT-1515x is een fullrange systeem, de ACT-18 / ACT-18X is een frontloaded 18" systeem. Beide maken gebruik van revolutionaire digitale versterkers, met ingebouwde compressor/limiter, subsonic filter en fase-schakelaar. De geïntegreerde versterkers wegen respectievelijk slechts 3.0 en 3.5 kg! De versterkers draaien meer dan 93% efficient en gebruiken daarmee maximaal 6 ampere per versterker! De ACT-18 heeft een extra Speakon-uitgang waarmee de passieve ACT-18s aangesloten kan worden. De ACT-18 is door de American Disc Jockey Awards gekroond tot het Product van het jaar 2002!