De B-52 ACT-serie is een professioneel aktief systeem, verkrijgbaar in een gespoten of gestoffeerde versie. De ACT-1515 / ACT-1515x is een fullrange systeem, de ACT-18 / ACT-18X is een frontloaded 18" systeem. Beide maken gebruik van revolutionaire digitale versterkers, met ingebouwde compressor/limiter, subsonic filter en fase-schakelaar. De geïntegreerde versterkers wegen respectievelijk slechts 3.0 en 3.5 kg! De versterkers draaien meer dan 93% efficient en gebruiken daarmee maximaal 6 ampere per versterker! De ACT-18 heeft een extra Speakon-uitgang waarmee de passieve ACT-18s aangesloten kan worden. De ACT-18 is door de American Disc Jockey Awards gekroond tot het Product van het jaar 2002!
De ACT-18 is door de American Disc Jockey Awards gekroond tot het Product van het jaar 2002!
Poster: Jorrit
Dat de naam bekend voorkomt, zou dat niet aan de B-52 bommenwerper te danken zijn?
Poster: greup
en daar zijn de prijzen toch ineens wel een heel stuk anders... actief subje, ruime 1400 euro.....
Poster: Winston
De transport, belastingen en marges spelen toch een enorme rol.
B-52 is ook een vrij bekende shooter.
Poster: greup
ja, dat is zo maar er is ook een gunstige dollar / euro verhouding die een deel van deze toegevoegde waarde teniet zou hebben kunnen doen. Maar helaas is daar geen spraken van.
Poster: DonBasco
Ik draai aanstaande vrijdag (voor het eerst) met de B-52 Pro Matrix 1000: aktieve set, 2 x 10" speakers met 15" sub.
Ik zal jullie volgende week op de hoogtebrengen van mijn ervaringen (ter info: ik draai normaal meestal met een Dynacord Powermax set)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.