Poster: robertvisser
Ik spreek namelijk de NL importeur vaak genoeg en heb ook veel contact met de mensen bij Beglec zelf dus ik vraag me af waar jij dat exemplaar vandaan hebt gehaald, boot vanuit china komt als het goed is volgende week pas.
ik weet niet wie jou inporteur is maar jou info klopt dus niet. maar ik heb zo'n vermoeden waar jij je info krijgt...
er zijn er in belgie 20 aangekomen naar mijn weten.....
maargoed ik heb dus 2 voor me liggen en ga van het weekend is kijken hoe goed of slecht die werkelijk is. en voor reind zal ik wel ff bijpassende foto's maken voor het geval die me niet gelooft
Poster: DJMichel
Misschien een rare vraag, maar komt deze mixer eerder in de buurt van de numark fx5000 of eerder bij de denon dn-x1500? Ik zie de smx-2 wel zitten, maar ik twijfel nog of dat ik wil door sparen voor de denon.
Poster: gethigh
wat jij verteld van der is opt moment maar 1 exemplaar is ook wel dikke zever, hij stond 30 april al op djbeurs in hasselt en ik heb hem even vastgehad, niet lang want toen ging die man van de stand derop
maar dat zou dan het enige model zijn wat der is?
Poster: Lead
Er zal niet 1 sample gemaakt worden waar de hele wereld mee moet doen, maar waarschijnlijk zien ze de Benelux als 1 land en moet deze regio het dus met 1 sample doen.
Duitsland en Engeland bijvoorbeeld zullen zeker een eigen sample hebben...
Vaak komen deze demo/sample toestellen inderdaad niet te koop en zit er nog pre-liminairy firmware in.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.