synq smx-2 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

soundcollector    posted on 19-06-2006 22:51
ik zou graag weten als er iemand ervaring heeft met de
synq smx 2 mixer, en wat waren je bevallingen hierbij?
vertel plus en minpunten
is ie zen geld waard?
dank u

gr

What do you think about synq smx-2 ??

Vote :   

DJMichel    posted on 20-06-2006 15:58
Is dat ding al te koop dan? Volgens mij komt hij pas over en maandje uit ofzo..
_Ivan_    posted on 20-06-2006 16:30
Hij is nog NIET te koop. Op new-line vond ik dit : Status: Wordt 6 Juli verwacht.
Ik denk dus dat nog niet veel mensen iets weten over dit apparaat

Wat me alvast 1 nadeel lijkt is dat ie niet 19' is.
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 20-06-2006 @ 16:36:28 (36%)
DJ_Inspiration    posted on 20-06-2006 16:43
Waarom zie je dat als een nadeel?
Ik denk dat sinds de DJM nu een 12" wel geliefd is geworden.
Tenzij je natuurlijk alles 19" hebt, dan is dat natuurlijk wel handiger.

Reind zou een van de eersten moeten zijn die de Synq SMX-2 kan testen.
Stay tuned @ www.aboutdj.nl zou ik zeggen Winking my eye Ik wacht er ook al op.
_Ivan_    posted on 20-06-2006 17:05
Dat was ook een van de eerste dingen die ik heb gedaan.... even op aboutdj gekekenWinking my eye

Feel&.Celebrate.Life!
Engage    posted on 20-06-2006 17:11
manne, lees ff de late leeuw corner deel 2 Winking my eye

en hij is sinds de 15de van juni in de verkoop en inderdaad komt er deze week een review van reind Happy, laughing
gethigh    posted on 20-06-2006 17:23
ik heb hem al eens vast gehad, wel maar heel even op dj beurs in hasselt

hij zag er mij wel degelijk uit, faders gingen ook wel soepel, tis wel gene scratch mixer natuurlijk
de sampler heb ik niet getest, zat geloof ik ook geen md kaartje in
het nadeel vindt ik wel dat het zo van die hard plastieke knopjes zijn, als je wat zweterige vingers hebt is dat wel erg vervelend als je ff rap ne knop wilt dichtgooien ofzo

effecten heb ik ook niet kunnen testen

eerst eens een goede review lezen van een pro, die heeft ook al een betere kijk op de kwaliteit van de materialen enzo

ik had hem al meer als een maand geleden ergens op een site zien staan voor 550 euro
robertvisser    posted on 20-06-2006 17:46
ik kan jullie melde dat de smx 2 van synq er heel snel aan zit te komen....
krijg hem morgen onder me vingers dus ben benieuwd
_Ivan_    posted on 20-06-2006 21:24
Is newline dan zo laat met leveren?:S

Feel&.Celebrate.Life!
gethigh    posted on 20-06-2006 21:55
ik heb hem al op enkele webshops gezien, waar je hem ook kon bestellen

Zuur    posted on 20-06-2006 22:14
De SMX-2 komt 28 juni pas aan bij Beglec (eerste levering per boot). Dus er is nog niemand die hem kan leveren.

bestellen kan wel, maar krijgen dus niet!
_Ivan_    posted on 21-06-2006 09:38
Poster: gethigh
ik heb hem al op enkele webshops gezien, waar je hem ook kon bestellen

Misschien dat je dan nog moet wachten want bij new-line kon je hem ook al bestellen
Feel&.Celebrate.Life!
DjCheng    posted on 21-06-2006 10:16
Gethigh, ik denk dat je weet welke webshop je bedoelt. Maar die SMX-2 staat daar al 3 maand op ofzo ... Prijzen zullen nog wel veranderen en komt pas begin uit! Als webshops ze al hebben staan zul je dus nog lekker mogen wachten
gethigh    posted on 21-06-2006 16:23
Poster: DjCheng
Gethigh, ik denk dat je weet welke webshop je bedoelt. Maar die SMX-2 staat daar al 3 maand op ofzo ... Prijzen zullen nog wel veranderen en komt pas begin uit! Als webshops ze al hebben staan zul je dus nog lekker mogen wachten

er waren er idd ook waar hij aangeboden was al een half jaar geleden aan 999.99 euro ofzo, en als niet leverbaar

het zullen der wel allemaal geweest zijn voor mensen vroegtijdig naar hun site te lokken, en het werkt nog ook
robertvisser    posted on 21-06-2006 16:34
at zuur..... ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar ik heb hem nu onder me vingers liggen.... maar idd de grote massa komt later aan...

waar werk jij trouwens? is nml beglec info....

advies verkoop 659 voor nl
User edit by robertvisser on 21-06-2006 @ 16:35:56 (23%)
DJMichel    posted on 21-06-2006 17:53
robertvisser --> Als jij hem toch thuis hebt staan, plaats alsjeblieft even een kleine review Winking my eye. Ben zeer benieuwd naar de Synq mixer.
User edit by DJMichel on 21-06-2006 @ 17:53:46 (1%)
gethigh    posted on 21-06-2006 18:26
Poster: robertvisser
at zuur..... ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar ik heb hem nu onder me vingers liggen.... maar idd de grote massa komt later aan...

dat wil zeggen 550 euro in duitsland en als er nog wat korting op is aan 500 euro ofzo
lijkt me geen slechte prijs
robertvisser    posted on 21-06-2006 19:35
even voor de goede orde ik werk o.a voor de jb systems inporteur heb hem vanmiddag even uit de doos gehaald en ff met de faders zitten klooien

over klank/ergonomie/efecten kan ik nog weinig zeggen maar mijn eerste indruk was wel goed.

zag er netjes uit en voelde lekker zwaar robuust aan (geen djx700 waar je het gevoel bij hebt dat je een leeg stuk metaal hebt gekocht)

zal kijken of ik van het weekend zin/tijd hebt om er eens mee te klooien.

DJMichel    posted on 21-06-2006 23:08
Robertvisser --> klinkt inderdaad erg interessant :D het lijkt mij ook een super mixer en dat tegen een leuke prijs. Ik hoop snel wat van je te horen als je hem uitgebreid heb mogen testen Winking my eye
Zuur    posted on 22-06-2006 00:23

Hoorde ik gister (dinsdag) toen ik bij New-line was. André was aan de telefoon met de importeur geloof ik. Ik was net klaar met het testen van de Nuo, de Vibe en de DJM-800.

Hé Lead, hoorde jou ook nog met André aan de telefoon!
User edit by Zuur on 22-06-2006 @ 00:37:06 (16%)
Reind    posted on 22-06-2006 00:39
even voor de goede orde ik werk o.a voor de jb systems inporteur heb hem vanmiddag even uit de doos gehaald en ff met de faders zitten klooien

over klank/ergonomie/efecten kan ik nog weinig zeggen maar mijn eerste indruk was wel goed.

zag er netjes uit en voelde lekker zwaar robuust aan (geen djx700 waar je het gevoel bij hebt dat je een leeg stuk metaal hebt gekocht)

zal kijken of ik van het weekend zin/tijd hebt om er eens mee te klooien.

Vreemd, persoon die verantwoordelijk is voor de SMX2 wist mij te vertellen dat er 1 exemplaar is op dit moment en dat is het pre productie model bestemd voor demo's en die zit gemonteerd in een case samen met een CDX2 cd speler en die case is vandaag weer terug gegaan naar Belgié voor zover mij bekend.
Ik zou de complete case namelijk vorige week donderdag ontvangen hier in harderwijk maar dat feest ging helaas niet door omdat mijn NL contact persoon met een gescheurde enkelband zit.

Ik spreek namelijk de NL importeur vaak genoeg en heb ook veel contact met de mensen bij Beglec zelf dus ik vraag me af waar jij dat exemplaar vandaan hebt gehaald, boot vanuit china komt als het goed is volgende week pas.

Poster: gethigh

dat wil zeggen 550 euro in duitsland en als er nog wat korting op is aan 500 euro ofzo
lijkt me geen slechte prijs

Algemeen bekend al eventjes, ik geloof dat ik het bedrag al voor de Messe een keer tussen neus en lippen door heb laten glippen.....

En Synq doet niet zoveel in duitsland, gek op prijsstunters zijn ze ook niet en men houd van een eerlijke markt en is niet bijzonder dol op prijsstuntende markt verziekers, lijkt me dus stug dat ie in Duitsland de deur uit gaat voor 500€.
User edit by Reind on 22-06-2006 @ 00:45:12 (82%)
robertvisser    posted on 22-06-2006 09:17

Ik spreek namelijk de NL importeur vaak genoeg en heb ook veel contact met de mensen bij Beglec zelf dus ik vraag me af waar jij dat exemplaar vandaan hebt gehaald, boot vanuit china komt als het goed is volgende week pas.

ik weet niet wie jou inporteur is maar jou info klopt dus niet. maar ik heb zo'n vermoeden waar jij je info krijgt...

er zijn er in belgie 20 aangekomen naar mijn weten.....

maargoed ik heb dus 2 voor me liggen en ga van het  weekend is kijken hoe goed of slecht die werkelijk is. en voor reind zal ik wel ff bijpassende foto's maken voor het geval die me niet gelooft
User edit by robertvisser on 22-06-2006 @ 09:18:50 (15%)
RoyBeware    posted on 22-06-2006 09:47
Ik kan niet wachten :P Ik ga hem bestellen in Augustus.

RoyBeware    posted on 22-06-2006 09:48
Ik ga hem bestellen in Augustus :D Kan niet wachten.
robertvisser    posted on 22-06-2006 12:22
heb hem net ff getest efecten zijn net zoals de smx1 gewoon leuk dus..
faders voelen goed aan
klank is ook netjes
2 mic xlr/jack ingangen is ook handig
op elk kanaal kun je zelf de input kiezen dus ook bijv line 1 op fader 1,2,3 enz
sampler niet kunnen proberen had nml geen sd kaart liggen

enig door mij gevonden nadeel: je kunt je high mid en low niet volledig killen
dat vin ik persoonlijk erg jammer

voor de rest een erg net apparaat en zeker voor de prijs (vanaf nu 649)

begin juli leverbaar bij de betere dj gear shop
DJMichel    posted on 22-06-2006 16:32
Misschien een rare vraag, maar komt deze mixer eerder in de buurt van de numark fx5000 of eerder bij de denon dn-x1500? Ik zie de smx-2 wel zitten, maar ik twijfel nog of dat ik wil door sparen voor de denon.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

69 Users online: 29 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 10.495
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.678.510