Poster: robertvisser
even voor de goede orde ik werk o.a voor de jb systems inporteur heb hem vanmiddag even uit de doos gehaald en ff met de faders zitten klooien
over klank/ergonomie/efecten kan ik nog weinig zeggen maar mijn eerste indruk was wel goed.
zag er netjes uit en voelde lekker zwaar robuust aan (geen djx700 waar je het gevoel bij hebt dat je een leeg stuk metaal hebt gekocht)
zal kijken of ik van het weekend zin/tijd hebt om er eens mee te klooien.
Vreemd, persoon die verantwoordelijk is voor de SMX2 wist mij te vertellen dat er 1 exemplaar is op dit moment en dat is het pre productie model bestemd voor demo's en die zit gemonteerd in een case samen met een CDX2 cd speler en die case is vandaag weer terug gegaan naar Belgié voor zover mij bekend.
Ik zou de complete case namelijk vorige week donderdag ontvangen hier in harderwijk maar dat feest ging helaas niet door omdat mijn NL contact persoon met een gescheurde enkelband zit.
Ik spreek namelijk de NL importeur vaak genoeg en heb ook veel contact met de mensen bij Beglec zelf dus ik vraag me af waar jij dat exemplaar vandaan hebt gehaald, boot vanuit china komt als het goed is volgende week pas.
Poster: gethigh
dat wil zeggen 550 euro in duitsland en als er nog wat korting op is aan 500 euro ofzo
lijkt me geen slechte prijs
Algemeen bekend al eventjes, ik geloof dat ik het bedrag al voor de Messe een keer tussen neus en lippen door heb laten glippen.....
En Synq doet niet zoveel in duitsland, gek op prijsstunters zijn ze ook niet en men houd van een eerlijke markt en is niet bijzonder dol op prijsstuntende markt verziekers, lijkt me dus stug dat ie in Duitsland de deur uit gaat voor 500€.