Draaien vrouwen anders dan mannen (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Vrouwen draaien...

-...slechter dan mannen
-...beter dan mannen
-...gewoon anders dan mannen
-...evengoed als mannen
-Hier kun je niet echt iets over zeggen.

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 10-06-2006 12:09
jeuw mense,
Wat vinden jullie? draaien vrouwen anders dan mannen? slechter, beter of gewoon anders? of hetzelfde kan natuurlijk ook!
Laat ook ff een reactie achter.
greetz T4Twister

nja ik verw8 eerlijk niet gesegt dat iemand beter dan mannen zal voten:P
User edit by Twizz on 10-06-2006 @ 12:41:06 (41%)

What do you think about Draaien vrouwen anders dan mannen ??

Vote :   

polly    posted on 23-06-2009 22:21
Poster: the_enforce
Kan je dus echt niks over zeggen!
Ieder persoon opzich heeft een andere draaistijlHappy, laughing...

hier ben ik het volkomen mee eens.
Ilja    posted on 23-06-2009 23:12
Volgens mij toch echt mannen ( sorry dames ) ik luister al vanaf mijn 13de DJ muziek ( 7 jaar, en sinds kort draai ook zelf ), en ik heb behalve DJ Dana ( niet mijn style ) geen enkele andere vrouw zien doorbreken, volgens mij ligt het echt aan de doorzettings en uithoudings vermogen, dat hebben vrouwen immers minder dan mannen Cool.
Snoey    posted on 23-06-2009 23:25
Meisjes houden ervan om vanaf jonge leeftijd te dansen en te zingen op en met de muziek. Jongens houden daar niet van en gaan ze dus een andere manier met de muziek om, bijvoorbeeld draaien. Ik denk dat daar het grootste verschil in zit.
www.soundcloud.com/ten-hooven
tek-zotic    posted on 24-06-2009 00:12
Poster: Ilja
Volgens mij toch echt mannen ( sorry dames ) ik luister al vanaf mijn 13de DJ muziek ( 7 jaar, en sinds kort draai ook zelf ), en ik heb behalve DJ Dana ( niet mijn style ) geen enkele andere vrouw zien doorbreken, volgens mij ligt het echt aan de doorzettings en uithoudings vermogen, dat hebben vrouwen immers minder dan mannen Cool.

dan moet je een keertje beter kijken
Dana, korsakoff, miss kitten, monica electronica, nicci belluci, Day Mar, ...
Winston    posted on 24-06-2009 19:12
Wat doorbraak betreft denk ik niet dat het ligt aan gebrek aan doorzettings- en uithoudingsvermogen bij de dames.

De music business is net zoals de gewone zakenwereld. D.w.z. ook een mannenwereld. En de betere female DJ's houden duidelijk van muziek en zijn waarschijnlijk meer artistiek dan zakelijk. Plus zijn ze (nog) in de minderheid.

Ik wordt een beetje expert in female deejays. Cool Ik kan nu aan mijn lijst toevoegen DJ mLe, Kate Lawler en DJ Isis.
Tic Toc
Xtremer    posted on 24-06-2009 19:17
Dailucia mag er zeker wezen als vrouwelijke DJ! Maakt goede platen, draait lekker en ziet en nog goed uit ookCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DjVictorF    posted on 24-06-2009 20:38
Haha alle vrouwen op dit forum hebben gestemd dat ze beter draaienCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
djmamo    posted on 24-06-2009 21:48
ik denk dat de verdeling man/vrouw in de dj wereld ongeveer 85/15% is?

Wat ik wel zie is dat vrouwelijke dj's veel sneller groeien en sneller grotere klussen aangeboden krijgen.
of dit is omdat ze beter zijn of om het makkelijke feit:
Die mannen hebben we nu wel gezien

dat weet ik dan niet.

www.moonentertainment.nl
Bas_del_Mar    posted on 24-06-2009 22:26
Poster: Xtremer
Dailucia mag er zeker wezen als vrouwelijke DJ! Maakt goede platen, draait lekker en ziet en nog goed uit ookCool.

Ik weet niet of jij haar op Defqon heb horen draaien... maar ze zat er gigantisch vaak naast met beatmatchen.. om vervolgens heel schaapachtig naar de stagemanager te kijken.. alsof ze niet snapt hoe die apparaten werken..
DjVictorF    posted on 24-06-2009 22:32
Poster: djmamo
ik denk dat de verdeling man/vrouw in de dj wereld ongeveer 85/15% is?

Wat ik wel zie is dat vrouwelijke dj's veel sneller groeien en sneller grotere klussen aangeboden krijgen.
of dit is omdat ze beter zijn of om het makkelijke feit:
Die mannen hebben we nu wel gezien

dat weet ik dan niet.

Er zijn volgensmij 5 actieve vrouwen op de forum. Maar ik denk dat vrouwelijke dj's sneller groeien omdat dat is iets anders is dan een mannelijke dj. Dus dat is dan 'origineel' en trekt dus weer meer klanten aan.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
main    posted on 25-06-2009 08:35
Poster: Ilja

heb jij vrouwen haat? want het is echt bullshit dat mannen een beter doorzettings en uithoudings vermogen hebben.Cool? en wat versta je onder 'dj muziek'
Xtremer    posted on 25-06-2009 11:55
Poster: Bas_del_Mar

Ik weet niet of jij haar op Defqon heb horen draaien... maar ze zat er gigantisch vaak naast met beatmatchen.. om vervolgens heel schaapachtig naar de stagemanager te kijken.. alsof ze niet snapt hoe die apparaten werken..

Haha nee niet horen draaien nee, was een foutje in m'n tekst, haar producties zijn in iedergeval wel lekkerCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Bas_del_Mar    posted on 25-06-2009 12:08
Poster: Xtremer

Haha nee niet horen draaien nee, was een foutje in m'n tekst, haar producties zijn in iedergeval wel lekkerCool.

Dat is een ding wat ik zeker met je eens ben Happy, laughing
User edit by Bas_del_Mar on 25-06-2009 @ 12:08:51 (2%)
Ilja    posted on 25-06-2009 15:36
Poster: main

heb jij vrouwen haat? want het is echt bullshit dat mannen een beter doorzettings en uithoudings vermogen hebben.Cool? en wat versta je onder 'dj muziek'

Nee geen vrouwen haat hoor. Onder DJ muziek bedoel ik electronische muziek ( trance, techno, electro, hard-style, house, dus alle muziek die niet door traditionele instrumenten wordt gemaakt )
Snoey    posted on 25-06-2009 19:50
Poster: main

heb jij vrouwen haat?

Soms, meestal wanneer ik afgewezen kom dat voor Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven

This is an old Topic

No new postings for 5.909 days.
 Post CommentThat would be 197 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 109 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 85.017
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.054