Poster: the_enforce
Kan je dus echt niks over zeggen!
Ieder persoon opzich heeft een andere draaistijl...
Poster: Ilja
Volgens mij toch echt mannen ( sorry dames ) ik luister al vanaf mijn 13de DJ muziek ( 7 jaar, en sinds kort draai ook zelf ), en ik heb behalve DJ Dana ( niet mijn style ) geen enkele andere vrouw zien doorbreken, volgens mij ligt het echt aan de doorzettings en uithoudings vermogen, dat hebben vrouwen immers minder dan mannen.
Poster: Xtremer
Dailucia mag er zeker wezen als vrouwelijke DJ! Maakt goede platen, draait lekker en ziet en nog goed uit ook.
Poster: djmamo
ik denk dat de verdeling man/vrouw in de dj wereld ongeveer 85/15% is?
Wat ik wel zie is dat vrouwelijke dj's veel sneller groeien en sneller grotere klussen aangeboden krijgen.
of dit is omdat ze beter zijn of om het makkelijke feit:
Die mannen hebben we nu wel gezien
dat weet ik dan niet.
Poster: Ilja
Volgens mij toch echt mannen ( sorry dames ) ik luister al vanaf mijn 13de DJ muziek ( 7 jaar, en sinds kort draai ook zelf ), en ik heb behalve DJ Dana ( niet mijn style ) geen enkele andere vrouw zien doorbreken, volgens mij ligt het echt aan de doorzettings en uithoudings vermogen, dat hebben vrouwen immers minder dan mannen.
Poster: Bas_del_Mar
Ik weet niet of jij haar op Defqon heb horen draaien... maar ze zat er gigantisch vaak naast met beatmatchen.. om vervolgens heel schaapachtig naar de stagemanager te kijken.. alsof ze niet snapt hoe die apparaten werken..
Poster: Xtremer
Haha nee niet horen draaien nee, was een foutje in m'n tekst, haar producties zijn in iedergeval wel lekker.
Poster: main
heb jij vrouwen haat? want het is echt bullshit dat mannen een beter doorzettings en uithoudings vermogen hebben.? en wat versta je onder 'dj muziek'
Poster: main
heb jij vrouwen haat?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.