Poster: greup
Een jb beat 4, dateq xtc enzovoort zijn ook voldoende...... en toch willen mensen djm, xone, nuo.
Als je z'n grote investering doet, waarom dan niet gelijk the top.
natuurlijk is een beat 4 en een dateq voldoende is ook erg vergelijkbaar met de vraag.
geluids technisch is de dateq mischien net zo goed als de nuo xone en djm (mischien beter)
en ja natuurlijk een beat 4 heeft...... owja 4 kanalen
en ik vind een nuo of een xone toch erg goed en zeker ook een goede investering de nuo 5 heeft ook midi en de xone ook en de djm heeft meer effecten nou daar ben je na 5 minuten ook klaar mee.
heb je ooit een pro dj de hele avond de effecten bak zien gebruiken, nee dat denk ik ook niet.
en een beetje dj kan zijn effecten uit zijn plaat halen en uit zijn technische mixen en niet uit een effecten bak, want dat is meer de boel bedekken als je iets fout doet.
persoonlijk zou ik voor de nuo 5 gaan omdat dit gewoon een erg goede mixer is en perfect zijn werk doet (heb er meerdere keren mee gewerkt).
en waarom meer geld uitgeven aan een djm 800, omdat er pioneer opstaat? of omdat hij zoveel duurder is en hij leuk langs de tv staat zodat je vrienden hem goed kunnen zien en hem zo kunnen bewonderen.
het gaat er toch over dat je 4 schuiven hebt die kwalitatief goed zijn. koop gewoon de nuo 5