Poster: greup
Een jb beat 4, dateq xtc enzovoort zijn ook voldoende...... en toch willen mensen djm, xone, nuo.
Als je z'n grote investering doet, waarom dan niet gelijk the top.
Poster: Zuur
Maar houd andere opties open. Kijk ook met een kwart oog richting de DJM-800, maar weet niet of dat het geld echt waard is.
Zouden mensen met goed onderbouwde redenen kunnen zeggen welke zij zouden kiezen!
Poster: ZuurDe DJM-800 is waar ik hem ga kopen 650 euro duurder (dat is 1430 gulden, maar die hebben we niet meer).
Als de 800 het geld echt waard is zal ik hem ook serieus overwegen. (BTW, het is niet voor de verhuur)
Zij er niet meer mensen met ervaring met één van deze mixers?
Poster: greupAls hij puur voor eigen gebruik is, en geen verhuur doeleinde heeft zou ik de NUO nemen.
Mocht de mixer aan commerciele doeleinde gekoppeld worden een, dan een DJM 800
wat is de djm meer dan de nuo 5?
Poster: Jorrit
Deze opmerking slaat anders volledig de plank mis.
En een Nuo doet het (voorlopig) in de verhuur minder goed dan een DJM in de verhuur, vanwege riders van DJ's.
Als je geen groot verhuur bedrijf hebt, maakt dit dus niet veel uit. Maar als je rekening houd met groei, en dus met verhuur aan grote evenementen is die DJM wel mooi meegenomen.
Sterker nog, ik zou durven zeggen dat een peperdure Pioneer een stommiteit zou zijn voor een verhuurbedrijf. De economische (dus niet technische!!!) levensduur ontloopt elkaar niet veel, lijkt mij, dus is die ecler inderdaad een betere keuze (minder kosten, minder afschrijving).
De DJM-800 heeft een hele berg meer features dan de Ecler, maar dat is niet zo vreemd gezien de prijs.
Maar we drijven nu lichtelijk af, ik denk niet dat (weet wel bijna zeker eigenlijk) dat Zuur intenties heeft tot verhuren.
Toch zou ik dan even goed kijken wat je wil, een DJM-800 is een geweldige mixer, maar gebruik je alles wat er op zit? Als je al die degelijkheid en mogelijkheden niet gebruikt, pak dan een mixer uit een wat lager prijssegment (Die trouwens ook heel degelijk kunnen zijn, maar het bijna geen van allen halen met de funcites van de DJM)
De DJM-800 heeft een hele berg meer features dan de Ecler, maar dat is niet zo vreemd gezien de prijs.
Maar we drijven nu lichtelijk af, ik denk niet dat (weet wel bijna zeker eigenlijk) dat Zuur intenties heeft tot verhuren.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.