tracks op cd zonder pauzes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mentheman88    posted on 27-05-2006 19:57
hey, ik heb een vraagje. zoals vele van julie neem ik ook vaak sets op op mn pc en wil ze net zoals gedownloade sets nog wel eens op cd branden. De programma's die ik gebruik zijn nero 7.0 ultra edition en Alcohol 120%. Wat ik nu wil is de complete sets op cd branden zodat hij vloeiend doorloopt maar dat ik wel tracks kan skippen net zoals mix cd's die je in de winkel koopt. In nero zit wel een functie die zegt dat er geen pauzes tussen de tracks komen, maar dit werkt gewoon niet. weet iemand een goede manier om dit te doen? thnx

What do you think about tracks op cd zonder pauzes ??

Vote :   
the-melody    posted on 27-05-2006 19:58
google: Audiograbber. Ik test het morgen , maar normaal werkt ditHappy, laughing
ASDStyle    posted on 27-05-2006 20:28
Poster: mentheman88
hey, ik heb een vraagje. zoals vele van julie neem ik ook vaak sets op op mn pc en wil ze net zoals gedownloade sets nog wel eens op cd branden. De programma's die ik gebruik zijn nero 7.0 ultra edition en Alcohol 120%. Wat ik nu wil is de complete sets op cd branden zodat hij vloeiend doorloopt maar dat ik wel tracks kan skippen net zoals mix cd's die je in de winkel koopt. In nero zit wel een functie die zegt dat er geen pauzes tussen de tracks komen, maar dit werkt gewoon niet. weet iemand een goede manier om dit te doen? thnx

Je kan deze functie alleen gebruiken als je je opgenomen mix in stukken knipt.
the-melody    posted on 27-05-2006 20:43
en werkt dat zo ook dan?
Gery    posted on 27-05-2006 20:45
idd, met mp3 direct cut ofzo!

ik brand mijn cd's altijd met iTunes, nog nooit problemen gehad met de optie 0 seconden tussen laten Happy, laughing
DJ - Producer
Twizz    posted on 27-05-2006 20:53
je kunt nero soundtrax gebuiken, dat heb ik ook gedaan om mn mix van 75 minuten te splitsen en in elkaar te zettenHappy, laughing
Laidback    posted on 27-05-2006 20:57
audio Grabber is toch Freeware ?
Gery    posted on 27-05-2006 21:02
dient audiograbber juist niet om cd's te rippen?

en ik dacht dat de gratis versie van audio grabber je maar enkele nummers kunt rippen.
DJ - Producer
mentheman88    posted on 27-05-2006 21:02
als ik met nero 0 seconde tussen de tracks instel, ongeacht of het een in stukjes geknipte mix is of niet zit er welliswaar niet veel tijd tussen, maar je kan wel duidelijk horen dat de volgende track begint. je hoort dan een soort van schok. maar iig thnx ik zal een wat van die software proberen.
ScottB    posted on 27-05-2006 21:21
Op de mixcd die bij de Dj-Mag zat toen van Paul van Dyk tot 's wereld nummer 1 Dj verkoren werd, gaat het ook goed, een lange mix maar wel met verschillende nummers. maar ik weet niet wat hij gebruikt heeft. nero heb ik ook maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
mentheman88    posted on 27-05-2006 21:39
Poster: T4Twister
je kunt nero soundtrax gebuiken, dat heb ik ook gedaan om mn mix van 75 minuten te splitsen en in elkaar te zettenHappy, laughing
 super, dit had ik nodig. En toevallig dus ook al op mn pc staan. Echt handig dat er zelfs een optie gemaakt is voor het maken van mix cd's. thnx!
Twizz    posted on 27-05-2006 23:07
asjebliefWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 7.062 days.
 Post CommentThat would be 235.4 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

362 Users online: 45 Guests (317 Unknown)
Pages generated today : 90.600
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.742.612