Poster: mentheman88
hey, ik heb een vraagje. zoals vele van julie neem ik ook vaak sets op op mn pc en wil ze net zoals gedownloade sets nog wel eens op cd branden. De programma's die ik gebruik zijn nero 7.0 ultra edition en Alcohol 120%. Wat ik nu wil is de complete sets op cd branden zodat hij vloeiend doorloopt maar dat ik wel tracks kan skippen net zoals mix cd's die je in de winkel koopt. In nero zit wel een functie die zegt dat er geen pauzes tussen de tracks komen, maar dit werkt gewoon niet. weet iemand een goede manier om dit te doen? thnx
Poster: T4Twistersuper, dit had ik nodig. En toevallig dus ook al op mn pc staan. Echt handig dat er zelfs een optie gemaakt is voor het maken van mix cd's. thnx!
je kunt nero soundtrax gebuiken, dat heb ik ook gedaan om mn mix van 75 minuten te splitsen en in elkaar te zetten
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.