Poster: Bouncy
Sidney samson die ef 2 monitoren van 400 watt opblaasd en 4 cdj's onder het bier gooit!
Poster: Beerboeen dj die een cd van zijn booth af laat vallen, en dan naar het publiek gaat schreeuwen of ze hem terug willen geven :P
Weet je hoe lastig die krengen op te pakken zijn als ze op een volledig platte vloer liggen!
Poster: nicknaughty
aiiiiiiiiiiiiii das pijnlijk ...
hoe verhaal je dat als zoiets gebeurd is? verzekering van Sidney?
No offence, maar jump?! nu nog!? of uberhaupt... t is maar net wat je wil
Poster: TizioNo offence, maar jump?! nu nog!? of uberhaupt... t is maar net wat je wil
Poster: Glorious-D
ik was op een jump feestje aan het draain, ze hadden me net afgezet, dus mijn klein nichtje ( die mee was gegaan om mij aftezetten )was er nog. Nu denken jullie : wat heeft zijn nichtje hier mee te maken :P. Wel, ik wa dus aan het draain, had 2 tracks gedaan en wou mijn 3de in mixen. Maar mijn cd speler slikte de cd in, en ik kreeg hem er nooit op tijd uit. Oplossing van de dag : ik nam de mic. , gaf hem aan mijn nichtje, die onder de tafel zat en zei dat ze moest zingen : zuipen zuipen,dat kan ik goet . ze deed het, perfect zelfs, ik zette mijn cd speler af, terug aan, en hup, meteen een goede track er achter gegooid :P. iedereen dacht dat het een sample was :D.
Poster: RAS
Die technics die van het balkon werd gegooid die werkt volgens mij nog als je er daarna 2 keer met je auto over heen rijd. Die dingen zijn gebouwd als een tank!