Domme acties met gear (6/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 21-05-2006 18:47
hoi mense

wat is het STOMSTE dat je ooit hebt gedaan met je gear? of wat is het stomste dat je ooit een dj met zijn gear hebt zien doen?

het domste dat ik ooit heb gedaan is mn eerste koptelefoon op de grond smijten omdat een mixje niet wou lukke:P koptelefoon total-loss

[edit:] Topic titel aangepast en nu ook moved
User edit by Twizz on 21-05-2006 @ 18:54:47 (96%)
Mod edit by Nvie on 24-05-2006 15:48 (18%)

What do you think about Domme acties met gear ??

Vote :   

Tim1978    posted on 19-06-2007 10:00
Poster: Vibemaster-D

doen jullie aan aanvragen dan?? ik dus niet.
ik bedoel dat doe je bij Tiesto enzo toch ook niet.
ik doe gewoon m'n set in de stijl die ze willen hebben. en ik ben DJ
dus IK bepaal wat er gedraait word

Zolang je niet paranormaal begaafd bent, moet je gewoon luisteren naar wat je publiek te zeggen heeft. Anders kom je over als die arrogante DJ. Daarbij hoef je niet persé die ene plaat te draaien, maar je weet wel welke kant je op moet. Denk hierbij aan het draaien op een bedrijfsfeest ofzo.

Nu wil ik niet gelijk over leeftijd beginnen, maar wel over ervaring. Ik zie dat je 14 jaar oud bent. Het is praktisch onmogelijk dat je op jouw ervaring al precies aanvoelt wat je publiek wil horen.

Zullen we maar weer gewoon ON TOPIC verdergaan? 
User edit by Tim1978 on 19-06-2007 @ 11:23:56 (1%)
Sandr    posted on 19-06-2007 12:30
Als jij op een feest staat waar alleen maar 1stijl word gedraaid en waar jij wordt geboekt om 1 stijl te draaien dan doe je niet aan verzoekjes.

Als jij echter in een discotheek staat in de main area (waar vaak allround gedraaid wordt) zal jij toch wat naar het publiek moeten luisteren.

Als heel de avond house enorm goed aanslaat lekker blijven draaien en niet een of ander alternatief rock plaatje draaien dat 1 gozer komt aanvragen.

Als de avond wel gezellig is maar je krijgt tig keer het verzoek om wat R&B of iets dergelijks te draaien dan moet je dat zeker niet in de wind slaan.

Play that funky music white boy....
Luxx    posted on 19-06-2007 13:12
1 woord:

ON TOPIC

ohhhh wacht.. dat zijn 2 woorden..

www.mothermusic.nl
Gagarin12    posted on 19-06-2007 22:05
ik zou ni nel verzoekjes (als als als ....)
JellSation    posted on 21-06-2007 17:18
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iemand iets doms heb ziendoen met zn gear..

afgezien van de film Frankie Wilde. dat ie zn draaitafels van zn booth af gooit.. :P wel grappig maar verder in real life heb ik het niemand zien doen.
Roos    posted on 24-06-2007 00:17
Ow ja, ik (de perfectionist) kreeg 2 platen niet gemixt. Na 4 keer proberen nog niet gelukt!! Ik draaide toen denk ik net 3 maanden. Ik was zo boos op mezelf dat ik mijn hoofdtelefoon op die plaat smijt! Ik wist niet dat er z'on dikke krassen op een plaat konden staan , de koptelefoon ach ja dat was toch al een ****ding.

After 4 attempts the mix was still not good. I was very very mad at myself, so i dashed my headphone on the record. As result my record was dead and my headphone... it was already a ****thing!
NielsR    posted on 24-06-2007 00:26
Poster: JellSation
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iemand iets doms heb ziendoen met zn gear..

afgezien van de film Frankie Wilde. dat ie zn draaitafels van zn booth af gooit.. :P wel grappig maar verder in real life heb ik het niemand zien doen.

Die film met frankie wilde noemt die niet it's all gone pete tong? ik ben die film al een tijdje aan het zoeken weet iemand waar ik die kan vinden
User edit by NielsR on 24-06-2007 @ 00:28:14 (1%)
JellSation    posted on 24-06-2007 12:05
Poster: fettibamba

Die film met frankie wilde noemt die niet it's all gone pete tong? ik ben die film al een tijdje aan het zoeken weet iemand waar ik die kan vinden

jah zo heet ie idd, ik kon even niet op de naam komen. maar kun je die niet bij de freerecord shop kopen? iig kun je em op bol.com bestellen Winking my eye
RiX    posted on 27-06-2008 17:11
al een jaar niet gereplied...

Maar het domste heb ik gelukkig (nou jah :S) thuis uitgehaadl en niet tijdens een gig. Had toen 2 dubbeldeck op elkaar staan. Sluit ik de kabel van het Pioneer deck aan op het andere deck. Controler vd Pioneer naar zijn grootje. Voeding kapot en software naar de maan.

Live wel eens te ver weggelopen dat ik nog net niet de mixer meetrok. Of vooroverbuigen om verzoekje te horen en dan op dat ***** Beheringer mengpaneel van een cafe de master vol openschuiven Happy, laughing.

Oh jah, nog een leuke: ooit gedraaid op een bruiloft. Moesten we de gear huren en ophalen. Zouden ze een busje regelen, kwamen ze aan met een Renault partner. We hadden bijna de T-bars voor t licht thuis kunnen laten. Alles paste er maar net in...
Boyd    posted on 27-06-2008 18:12
Poster: DjRamon
Hoi.

Ik heb een probleem:

Mn cdj 100s leest geen enkele cd meer.
Hij is gevallen en daarna las hij geen cd's meer.
Hij zat in een goed afgesloten doos.
Op de Pioneer website staat Shock Proof.
Ik weet niet wat ik nu moet doen.

Ik baal er erg van.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bedankt

Als dit niet dom is, kwam ik net tegen in een ander topic.
Xtremer    posted on 27-06-2008 18:29
Tijdens het inmixen van de volgende track tegen je Cue knop aanstoten:P. Staat zo lullig als je voor publiek draaitWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Flexii    posted on 27-06-2008 18:39
Poster: BoydGrift

Als dit niet dom is, kwam ik net tegen in een ander topic.

whahahahaha, damn dit slaat echt alles:P,, op de site van pioneer staat shock proofCry
justjustin    posted on 27-06-2008 18:43
Poster: Flexii

whahahahaha, damn dit slaat echt alles:P,, op de site van pioneer staat shock proofCry

Wat een gast!!!Cry...
skyline643    posted on 27-06-2008 18:51
Poster: justjustin

Wat een gast!!!Cry...

Haha, er staat shock proof? En je kan die niet eens laten vallen? Cry Cry
DeteqBoy    posted on 27-06-2008 18:51
hahhahaha dat soort dingen zijn altijd geweldig om te lezen :D
VmaX    posted on 27-06-2008 18:55
check @ 2 min!!! Een vliegende SL1210MkII!!!

Video
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
Boyd    posted on 27-06-2008 19:09
Dat vind ik nou niet grappig, zonde gewoon!
VmaX    posted on 27-06-2008 19:16
Poster: BoydGrift
Dat vind ik nou niet grappig, zonde gewoon!

Echt he ik zou die kerel doodslagen als dat een van mijn tt's was!!
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
User edit by VmaX on 27-06-2008 @ 19:17:27 (8%)
Tizio    posted on 27-06-2008 19:19
Best triest, nog triester dan de rest van t filmpje :p
Xtremer    posted on 27-06-2008 20:06
Zonde van de TT idd!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Roov    posted on 27-06-2008 20:13
Wat een mongool... Echt te zonde
Flexii    posted on 27-06-2008 20:23
dit vind ik dus ook absoluut niet grappig he, ik had hem ook van het balkon geflikkerd als het mijn tt was
Ashley    posted on 27-06-2008 20:54
wat een mongolen..
die gast isniet goed bij ze hoofd dat ie zo'n duur ding zomaar van het balkon flikkerd
Maar wat nou als het lukt, mama?
RiX    posted on 27-06-2008 21:04
Wat een Jack-*ss :D
nicknaughty    posted on 27-06-2008 22:22
ach, ik moest ergens draaien, en toen viel mijn koptelefoon nog voor ik begon uitelkaar, gewoon omdat er ineens iets brak (zat vast al op half 7) draaide ik de rest van de avond met een half hangende oorschelp haha
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

113 Users online: 11 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 47.179
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.946.641