Poster: TH3llC
de 400 serie is een serie die zich al bewezen heeft(volgens mij dan toch) de 350 spreekt mij persoonlijk niet aan..
het enige wat je kan doen(wat ze ook zeggen) is het zelf gaan proberen..
ik heb thuis american audio radius 3000 en pioneer djm-400 staan misschien ook een optie voor jou?
de radius 3000 zijn goedkoper en moeten zeker niet onderdoen voor de cdj-400 en ja ik het de cdj's grondig getest
bekijk eens wat je aanspreekt aan de 400 serie en de 350 serie.
het enige voordeel aan de 350 is recordbox en dat lijkt me persoonlijk niet de moeite om de 350 te kopen..
maar heb zelf ook geen ervaring met de 350 serie dus..
maar de 400's hebben meer effecten en de 350 om eerlijk te zijn ziet er niet uit
conclusie: als ik jou was zou ik zeker voor de 400 gaan!
Poster: mauricel89
Ben vandaag de 350 en 400 wezen testen. Wat me gelijk al opviel is het verschil in degelijkheid van de spelers. De 400 voelt veel beter aan dan de 350. Een verschil ook vond ik dat de effecten van de 350 alleen op de master output konden en niet per channel ( 400 wel) De loop buttons voelde ook beter aan en waren ook net iets groter, ik ben er nu echt uit en ga voor de 400 ! ( verkoper zei overigens dat pioneer met de 400 in zijn vingers had gesneden omdat er eigenlijk teveel in zit voor die prijs) al met al is denk ik de 350 niet echt een apparaat wat veel wordt verkocht als de 400 serie 400 euro goedkoper is.. ja tenzij je helemaal gek bent van rekordbox en de record functie van de djm 350. Over een paar weken ga ik de set halen en zal ik ook foto's uploaden van me booth. Ben nu overigens met een dj meubel bezig die zal ik dan ook erop zetten. Nog bedankt !
even een vraagje over timecode, ben aan het overwegen timecode te beginnen draaien met cd's.
ben volop aan het opzoeken erover maar 1 antwoord vind ik niet.
is er voor te scratchen verschil in cd-spelers?
het enige wat ik erover vind is dat de cd-speler een scratch functie moet hebben
maar is er verschil tussen bv. cdj-2000 en mijn american audio radius 3000?
of krijg je juist het zelfde geluid?
Poster: Hampsink
Heb zelf een hele tijd met traktor scratch duo gedraaid. Fijne software. (Inmiddels S4)
Dit gebruikte ik in combinatie met 2x cdj-400. Uiteindelijk, als je veel scratcht is het een heel handige functie.
Maar scratch je niet, dan heeft het naar mijn weten niet zoveel zin om een scratch versie te hebben.
Ik heb mijn cdj-400 de deur uit gedaan, omdat ik uiteindelijk toch alles op de laptop had staan. Cd's gebruikte ik niet meer. Dan vind ik het vrij zonden om relatief dure cd-spelers te hebben, als je er eigenlijk niks meer mee doet.
Denk dus goed na of je echt wil scratchen. Anders zou ik voor een gewone, goedkopere versie gaan.
Dit is mijn mening. Misschien zijn er ook andere met een andere mening, ga dus niet puur op mijn mening af
Poster: Estacy
ik ken niet veel van lasers, wat ik wel weet is dat je er verdomd voorzichtig mee moet zijn aangezien ook kleine lasers veel schade kunnen doen. dus als je niet weet hoe zo'n apparaat werkt, gebruik em dan niet (algemene tip)
? |
Poster: dJORD
Binnenkort staat er weer een tripje gepland naar de musicstore in Keulen. Van een aantal dingen weet ik al dat ik ze wil gaan kopen, echter kan ik niet veel reviews vinden, heeft iemand ervaring met de volgende producten: Fame?Laptop Stand LS-1 Metall?Schwarz en Music?Store Headphone?Bag Black.?
?
ga je daarvoor naar keulen??
Poster: LilQuint
Ben ik een paar weken geleden ook geweest,
Super winkel :D