Hey... als je kleine vraagjes (b.v. met een ja/nee antwoord) hebt waarvoor dat het niet de moeite is om een nieuwe thread te openen kan je ze hier posten.
Ik begin alvast: hebben de pitch faders op draaitafels een resolutie, of is het gewoon een analoge fader die de stroom naar de motor bepaald?
What do you think about Korte kleine gear vragen (KVT) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nog een kort vraagje (veel h?) Onder de toetsen van m'n toetsenbord zitten van die witte dingetjes (die zie je als je een toets van je toetsenbord afhaalt. 1tje daarvan is gebroken. Kan je die witte dingetjes ook los bestellen?
trouwens... kan ik mijn laptop aan een van de ingangen van m'n mixer hangen ipv een cd-speler, ik moet het namelijk even zeker weten voordat t fout gaat
Je zou met een decoupeerzaag een gat kunnen zagen, en in het uit te zagen vlak eerst een gat boren zodat je zaagblad van je decoupeerzaag erdoorheen kan
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.