Poster: djmamo
dit is ook meer een persoonlijke voorkeur.
de ene vind een compresser fijner en de andere een limiter.
op een goede limiter zit ook vaak een clip/peak lampje dat aangeeft wanneer het geluid te hard staat en zolang deze niet continu brand zit je goed met je geluid, en zal deze ook niet dichtslaan
Poster: DJ-Zash
Ik kan me Protector ook afzetten of instellen als ik naar een groot feest ga moet ik gelijk een hoop vermogen in zetten dus staat dan Protector uit tot dat ie op de goede Volume staat dan zet ik protector aan als er dan 20X Teveel vermogen komt in 3 Seconden slaat ie af en moet ik Protector resten
Poster: DJEduardo
Ik kan geen touw aan je verhaal vast knopen.
Waar gaat dit over? Ik denk dat het verstandig is dat je duidelijker uitlegt wat je bedoelt.
Poster: DJ-Zash
We hadden het eerst over boxen en over het opblaasen als je versterker te hoog is enzo : bekijk de vorige page
Poster: greup
Ook is de combi van "een lichtere versterker dan je boxen" verhaal alles behalve ideaal. ZO ken ik een hoop luidsprekers die pas lekker beginnen te klinken op het moment dat ze flink belast worden. En rekening houdende met een zogenaamde crest-factor is een lichtere versteker ook alles behalve ideaal! ( ga je dus maar eens snel inlezen!)
Er liep een heel mooi topic over dit onderwerp waarin een hoop info staat. namelijk "versterker vraagjes"
Poster: the-melody
Ik heb net ableton live 5,2 via internet gekocht, maar het is een .exe bestand wat macintosh niet opent. Heeft er iemand een programmatje dat dat wel doet? Zoals virtual pc maar dan gratis?
Poster: Jorrit
Pioneer heeft het wel zo bedoeld ja.
DJM-400 is ideaal als je houdt van een beetje klooien met efx, en geen 3+ kanalen nodig hebt....
Poster: the-melody
Ok ableton lukt. Thanks daarvoor aan IbiziX. Nu heb ik een VST plugin gekocht: Rapture. Nu wil ik hem instaleren, krijg ik altijd maar de melding: invalid serial number, please enter the serial code. Terwijl die het niet heeft gevraagd aan mij:s