Je kunt wel 2 ingangen que'en per kanaal, alleen niet tegelijkertijd gebruiken.
Im vind dit wel een beetje een probleem zoeken voor iets wat er nog helemaal niet is, ik weet niet hoe jij in je centen zit maar als ik nu een setje CDJ800's + DJM400 zou moeten kopen zou ik voorlopig ff door de centen heen zijn en dan moet die 3'e speler alsnog een aardige tijd wachten.
En als er dan weer geld is voor die derde speler..... ach dan ben je ook wel weer uitgescheten met de DJM400 en wil je toch liever een DJM800 omdat die toch eigenlijk veeeeeeeeeel leuker is. Het enige wat ik jammer vind aan die mixer zijn de schuiven die je met een hamer omhoog mag slaan zo zwaar.... owke lichtelijk overdreven. Volgens verschillende bronnen gedaan zodat men nauwkeuriger kan mixen.... leuk bedacht maar ik kan ook prima nauwkeurig mixen met een schuif die net als die van A&H glijd als een warm mes door boter.
Mocht ik dus ooit nog eens een DJM800 kopen (en die kans is best groot

) dan wil ik eerst weten of het mogelijk is een fader met minder weerstand in dat ding te frotten. De DJM800 is namelijk een gooi en smijt mixer net als de 909 naar mijn idee dus dan wil ik lichte schuifjes (anders moet ik eerst naar de sportschool om spierballen te kweken

)